Είσοδος ή Εγγραφή Μέλους

Όλα τα Άρθρα :: Μαρία Καμηλάκη, Λέξεις που χαμογελούν, λέξεις που πληγώνουν
Σημαντικό! Λόγω της ανανέωσης της ιστοσελίδας οι νέες τεχνολογίες δεν επιτρέπουν στα παλιά μέλη να συνδεθούν με τον κωδικό τους για λόγους ασφαλείας! Αν είστε παλιό μέλος μπορείτε να ζητήσετε Επαναφορά κωδικού σε αυτήν την σελίδα. Όταν στείλετε την φόρμα σε λίγα λεπτά θα λάβετε ένα μήνυμα στο οποίο θα ακολουθήσετε τις οδηγίες που αναφέρει (αν αργείτε να το λάβετε ελέγξτε και τα ανεπιθύμητα). Αν αντιμετωπίσετε πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας.
να μην εμφανιστεί πάλι αυτό το μήνυμα
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αναζήτηση Άρθρων
Χρησιμοποιήστε την παρακάτω φόρμα για να αναζητήσετε άρθρα σύμφωνα με λέξη-εις κλειδιά ή και κατηγορία:
Αποστολή δικού σας Άρθρου
Μέλη - Είσοδος/Εγγραφή

Μαρία Καμηλάκη, Λέξεις που χαμογελούν, λέξεις που πληγώνουν

 Η Βιβλιοθήκη της Βουλής είχε ξεκινήσει το 2017 το βιωματικό εργαστήριο «Λέξεις που χαμογελούν, λέξεις που πληγώνουν» για εκπαιδευτικούς, γονείς και ψυχολόγους, με σκοπό την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση σε ζητήματα λεκτικής βίας.
Το εκπαιδευτικό υλικό του εργαστηρίου, με αναλυτικές οδηγίες για την εφαρμογή του, κυκλοφορεί τώρα σε μια προσεγμένη εικονογραφημένη έκδοση.

Περιλαμβάνει ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες οργανωμένες σε έξι θεματικούς άξονες (εξωτερική εμφάνιση, νοημοσύνη / σχολική επίδοση, κοινωνικό φύλο, κοινωνικο-οικονομική κατάσταση, εθνική / εθνοτική προέλευση, ασθένεια / αναπηρία), αποσκοπώντας να δώσει έναυσμα σε εκπαιδευτικούς και μαθητές να συζητήσουν για το ζήτημα της λεκτικής βίας, να εντοπίσουν τους ψυχοσυναισθηματικούς και κοινωνικούς παράγοντες που πυροδοτούν τέτοιες συμπεριφορές, να ασκηθούν σε στρατηγικές διαχείρισης κρουσμάτων λεκτικής βίας και να εξοικειωθούν με τις εναλλακτικές («Λέξεις που χαμογελούν») που προσφέρει η γλώσσα για τον προσδιορισμό της διαφορετικότητας με σεβασμό στην ιδιαιτερότητα του Αλλου.
 
Η έκδοση εντάσσεται στη σειρά της Βιβλιοθήκης της Βουλής «Μέθοδοι και Εργαλεία», στην οποία αποτυπώνεται εκδοτικά η εμπειρία από διάφορα τμήματα και δράσεις της Βιβλιοθήκης, και διατίθεται κατόπιν αιτήματος στο [email protected]

Πηγή: tovima
επόμενο άρθρο
προηγούμενο άρθρο
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Άρθρα από την ίδια κατηγορία

Προστέθηκε την: Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου 2014 @ 08:37:16 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Πάντα πίστευα (κι εξακολουθώ να πιστεύω) πως το πρόβλημα όταν μπαίνεις σε μία τάξη δεν είναι πώς να διδάξεις, αλλά πώς να διαχειριστείς την τάξη....
Προστέθηκε την: Κυριακή, 15 Μαρτίου 2009 @ 00:19:06 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Σε αντίθεση με την Ελλάδα, στο εξωτερικό δοκιμάζουν σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας .
Το τελετουργικό στη σχολική ζωή έχει μεγάλη σημασία για τους μαθητές. Βοηθάει στην κοινωνικοποίησή τους, ενίοτε αποτελεί κίνητρο για να απολαμβάνουν το σχολείο....
Προστέθηκε την: Τετάρτη, 2 Απριλίου 2008 @ 22:28:17 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Θεωρούν ανεπαρκείς τους καθηγητές για τις εξετάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ....
Προστέθηκε την: Κυριακή, 27 Ιανουαρίου 2008 @ 23:55:14 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Ολα τα παιδιά αυτής της ηλικιακής ομάδας είναι πολύ -απασχολημένα- με τη διαδικασία της γλωσσικής τους ανάπτυξης και είναι φυσικό να κάνουν λάθη στην ομιλία τους. Όταν αρχίζουν έντονες δυσχέρειες στη ροή της ομιλίας και συνοδεύονται από πολλές επαναλήψεις ή επιμηκύνσεις των ήχων της λέξης, θα πρέπει να έρθετε σε άμεση επαφή με τους γονείς του παιδιού....
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Νέες ανακοινώσεις της ιστοσελίδας μας ...

 Η πρόσβαση στην ιστοσελίδα μας είναι ελεύθερη και φυσικά δωρεάν.
 Δεν χρειάζεται να είστε μέλος για να κατεβάσετε το υλικό μας.

(Ο λογαριασμός χρειάζεται μόνο για να είστε ενεργό μέλος στο φόρουμ μας !)

Καλή σχολική χρονιά !!!