Είσοδος ή Εγγραφή Μέλους

Όλα τα Άρθρα :: Διαχείριση τάξης
Σημαντικό! Λόγω της ανανέωσης της ιστοσελίδας οι νέες τεχνολογίες δεν επιτρέπουν στα παλιά μέλη να συνδεθούν με τον κωδικό τους για λόγους ασφαλείας! Αν είστε παλιό μέλος μπορείτε να ζητήσετε Επαναφορά κωδικού σε αυτήν την σελίδα. Όταν στείλετε την φόρμα σε λίγα λεπτά θα λάβετε ένα μήνυμα στο οποίο θα ακολουθήσετε τις οδηγίες που αναφέρει (αν αργείτε να το λάβετε ελέγξτε και τα ανεπιθύμητα). Αν αντιμετωπίσετε πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας.
να μην εμφανιστεί πάλι αυτό το μήνυμα
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αναζήτηση Άρθρων
Χρησιμοποιήστε την παρακάτω φόρμα για να αναζητήσετε άρθρα σύμφωνα με λέξη-εις κλειδιά ή και κατηγορία:
Αποστολή δικού σας Άρθρου
Μέλη - Είσοδος/Εγγραφή

Διαχείριση τάξης

Πάντα πίστευα (κι εξακολουθώ να πιστεύω) πως το πρόβλημα όταν μπαίνεις σε μία τάξη δεν είναι πώς να διδάξεις, αλλά πώς να διαχειριστείς την τάξη.
Πώς οι 25-30 άνθρωποι, που δημιουργούν μία ετερόκλητη δυναμική τόσο μεταξύ τους όσο και με σένα που προσπαθείς να τους διδάξεις, θα μπορέσουν να συμμετάσχουν στο παιχνίδι που εξελίσσεται μπροστά τους.
 
Έχεις 45 λεπτά που πρέπει να εξαντλήσεις πολλά πράγματα: την ενέργειά σου, τη δημιουργικότητά σου, τις γνώσεις σου, συχνά την υπομονή σου, να αλλάζεις στρατηγικές, να επικοινωνείς και να αλληλεπιδράς διαρκώς με όλους τους μαθητές σου. Είναι μία διαδικασία εγρήγορσης, αρκετά εξαντλητική που όταν είναι επιτυχημένη νοιώθεις μία ευφορία δημιουργικότητας. Όταν δεν είναι, ή απλά δεν το καταλαβαίνεις ή απλά στο μεταφέρουν οι μαθητές σου όταν ήδη πριν χτυπήσει το κουδούνι έχουν φορτώσει τις τσάντες τους και τα πανωφόρια τους.
 
Στην ερώτηση «Ποιός μας έχει εκπαιδεύσει να διαχειριζόμαστε μία τάξη;» νομίζω πως όλοι μας θα πούμε το ίδιο πράγμα: «Κανένας». Επιμορφωτικά σεμινάρια σχετικά με αυτό το θέμα δεν οργανώνονται, δια βίου μάθηση από το Υπουργείο Παιδείας σε αυτά τα ζητήματα δεν υπάρχουν και έτσι ρίχνουμε το βάρος στη διδακτική. Η εκτίμησή μου είναι πως η διδακτική έχει ορισμένες έτοιμες συνταγές που μπορούν να δουλέψουν, αντίθετα η διαχείριση της τάξης είναι μία αρκετά ανατροφοδοτούμενη διαδικασία που η καλύτερα μαγειρεμένη συνταγή μπορεί να καταρρεύσει. Και έτσι το μόνο που σου μένει είναι να μετράς τα λεπτά και τα δευτερόλεπτα, ώστε να περάσει αυτό το «διαβολικό 45λεπτο».
 
Διαβάστε όλο το άρθρο πατώντας ΕΔΩ.
Πηγή: biologyinschool
επόμενο άρθρο
προηγούμενο άρθρο
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Άρθρα από την ίδια κατηγορία

Προστέθηκε την: Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020 @ 19:04:04 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
 Η Βιβλιοθήκη της Βουλής είχε ξεκινήσει το 2017 το βιωματικό εργαστήριο «Λέξεις που χαμογελούν, λέξεις που πληγώνουν» για εκπαιδευτικούς, γονείς και ψυχολόγους, με σκοπό την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση σε ζητήματα λεκτικής βίας....
Προστέθηκε την: Κυριακή, 15 Μαρτίου 2009 @ 00:19:06 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Σε αντίθεση με την Ελλάδα, στο εξωτερικό δοκιμάζουν σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας .
Το τελετουργικό στη σχολική ζωή έχει μεγάλη σημασία για τους μαθητές. Βοηθάει στην κοινωνικοποίησή τους, ενίοτε αποτελεί κίνητρο για να απολαμβάνουν το σχολείο....
Προστέθηκε την: Τετάρτη, 2 Απριλίου 2008 @ 22:28:17 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Θεωρούν ανεπαρκείς τους καθηγητές για τις εξετάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ....
Προστέθηκε την: Κυριακή, 27 Ιανουαρίου 2008 @ 23:55:14 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Ολα τα παιδιά αυτής της ηλικιακής ομάδας είναι πολύ -απασχολημένα- με τη διαδικασία της γλωσσικής τους ανάπτυξης και είναι φυσικό να κάνουν λάθη στην ομιλία τους. Όταν αρχίζουν έντονες δυσχέρειες στη ροή της ομιλίας και συνοδεύονται από πολλές επαναλήψεις ή επιμηκύνσεις των ήχων της λέξης, θα πρέπει να έρθετε σε άμεση επαφή με τους γονείς του παιδιού....
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Νέες ανακοινώσεις της ιστοσελίδας μας ...

 Η πρόσβαση στην ιστοσελίδα μας είναι ελεύθερη και φυσικά δωρεάν.
 Δεν χρειάζεται να είστε μέλος για να κατεβάσετε το υλικό μας.

(Ο λογαριασμός χρειάζεται μόνο για να είστε ενεργό μέλος στο φόρουμ μας !)

Καλή σχολική χρονιά !!!