Marinamal, η συγγραφική όμάδα, στο βιβλίο του δασκάλου, προτείνει και τους δύο τρόπους (σελ. 141, 142). Με τις επιμέρους επεξηγήσεις τους διαπιστώνουμε ότι ο πρώτος τρόπος ναι μεν είναι περισσότερο κατανοητός (το βλέπουμε άλλωστε στην πράξη) αλλά τα παιδιά παρά τις όποιες δυσκολίες θα διδαχτούν και τους δύο τρόπους.
Με λίγα λόγια ντόμπρα και σταράτα που λέει κι ο Βαρεμένος: Ο δεύτερος τρόπος - ελληνικός αλγόριθμος - αν και είναι δύσκολος (τα δικά μου παιδιά τον κατάλαβαν πολύ εύκολα) αυτός χρησιμοποιείται στις επόμενες τάξεις και αυτόν θα δουλέψουμε περισσότερο.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Τελευταία επεξεργασία από
emmanoyelo και 14 Μαρ 2008, 16:08, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά