Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

Πού είστε στην ύλη;

Συζητήσεις και απόψεις γενικά για την τάξη και τα μαθήματα.

Δημοσίευσηαπό sofianthimou » 27 Μάιος 2010, 23:08

συναδελφισσα καιρος ειναι να ξεκολλησουμε απο το αγχος της υλης!!!
σημασια εχει τι πραγματικα εμαθαν τα παιδια μας και οχι αν τελειωσαμε απλα τα βιβλια!οτι εκανες φετος νομιζω οτι καλως το εκανες αφου τα παιδια σου και τις αναγκες τους τις ξερεις εσυ καλυτερα απο τον καθενα μας. μη σε πιανει το στομαχι σου!!!αυτο μας ελειπε να αρρωστησουμε κιολας για την υλη που οπως θα ειδες κιολας αποφασισαν να την μειωσουν και αλλο!(30% σε μαθηματικα και 20% σε αλλα)
απο την αλλη τα παιδια τωρα ειναι σε αλλη φαση... το μυαλο τους ειναι ηδη σε φαση διακοπων,βουτιων και παιχνιδιων!!!οσο και να τρεξεις εσυ με την υλη το μυαλο τους τρεχει αλλου!
χαλαρωσε ,κοιτα την υγεια σου και απολαυσε με τα παιδια σου τις τελευταιες μερες τις φετινης χρονιας χωρις αγχος...
Άβαταρ μέλους
sofianthimou
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 01:00
Τοποθεσία: THESSALLONIKI

Δημοσίευσηαπό delagrecia » 28 Μάιος 2010, 15:32

Να γιατί χρειάζεται η αυτο-αξιολόγηση και ο προγραμματισμός. Μια ώρα υπόθεση είναι να γίνει ένας σωστός προγραμματισμός στην αρχή της χρονιάς και κανείς μας δεν τον κάνει. Κι αντί να μας ελέγχει ο διευθυντής εμείς λέμε πως "κάναμε" ότι μπορούσαμε και να μην αγχωνόμαστε και ότι τα παιδιά μάθαν λίγα αλλά τα μάθαν καλά. Μπούρδες.
Δεν επιτρέπεται να είσαι τόσο πίσω και να έχεις αφήσει τόση ύλη. Ακόμα δεν ξεσηκώθηκαν οι γονείς; Ο συμβουλος τι κάνει;
Άβαταρ μέλους
delagrecia
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2008, 01:00
Τοποθεσία: Èåóóáëïíßêç

Δημοσίευσηαπό katerinaki_sk » 28 Μάιος 2010, 23:47

Να γιατί χρειάζεται η αυτο-αξιολόγηση και ο προγραμματισμός. Μια ώρα υπόθεση είναι να γίνει ένας σωστός προγραμματισμός στην αρχή της χρονιάς και κανείς μας δεν τον κάνει. Κι αντί να μας ελέγχει ο διευθυντής εμείς λέμε πως "κάναμε" ότι μπορούσαμε και να μην αγχωνόμαστε και ότι τα παιδιά μάθαν λίγα αλλά τα μάθαν καλά. Μπούρδες.
Δεν επιτρέπεται να είσαι τόσο πίσω και να έχεις αφήσει τόση ύλη. Ακόμα δεν ξεσηκώθηκαν οι γονείς; Ο συμβουλος τι κάνει;


δεν μπορώ να πω πως έχεις άδικο...και εγώ δεν οργανώθηκα σωστά,ως αναπληρώτρια που δεν μπήκα και από την αρχή στην τάξη γενικώς ήμουν λίγο αργή σε όλα....πιστεύω το λάθος μου ήταν οτι επέμενα πολύ σε πράγματα που δεν καταλάβαιναν....
ωστόσο το τμήμα ήταν ήδη πίσω όταν μπήκα...και ιδιαίτερα προβληματικό....ε δημοτικού και τουλάχιστον πέντε δεν ήξεραν να κάνουν χρονική αντικατάσταση,πόσο μπορούσα να τρέξω;;;με αντίστοιχες δυσκολίες και στα μαθηματικά.....
οι απεργίες και άλλα διαστήματα που μείναμε κλειστοί ήρθαν κι έδεσαν......
πραγματικά νιώθω άχρηστη τώρα που το λες....
Άβαταρ μέλους
katerinaki_sk
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 18 Οκτ 2009, 00:00

Δημοσίευσηαπό delagrecia » 29 Μάιος 2010, 19:33

Μη νιώθεις έτσι γιατί είσαι από τις εξαιρέσεις που κάνουν την αυτοκριτική τους και διορθώνονται. Και σου αξίζουν γι' αυτό συγχαρητήρια. Οι περισσότεροι έχουν νοοτροπία δημοσίου υπαλλήλου και δεν ασχολούνται.
Προσοχή, γιατί θα "καεις".
Δες αυτήν την ιστοσελίδα που θα σε βοηθήσει για του χρόνου:
http://users.sch.gr/kontoglou/ στο υλικό ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.
Άβαταρ μέλους
delagrecia
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2008, 01:00
Τοποθεσία: Èåóóáëïíßêç

Δημοσίευσηαπό delagrecia » 30 Μάιος 2010, 14:10

Και για να μην παρεξηγούμαστε, όταν λέμε ότι υποχρεούμαστε να καλύψουμε το 75% της ύλης, αυτό δε σημαίνει προχωράω κι όπου φτάσω παραλείποντας ολόκληρες ενότητες και μάλιστα σημαντικές (π.χ. Μηχανική για Ε' τάξη) αλλά προγραμματίζω σωστά και παραλείπω όποια κεφάλαια κρίνω ακατάλληλα για τα συγκεκριμένα παιδιά καθ' όλην τη διάρκεια της χρονιάς.
Άβαταρ μέλους
delagrecia
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2008, 01:00
Τοποθεσία: Èåóóáëïíßêç

Δημοσίευσηαπό vassoz » 30 Μάιος 2010, 14:38

Έχεις δίκιο σε αυτό που λες!Απλά εγω το έγραψα για να καθησυχάσω τη συνάδελφο και να ληφθει υπόψη το γεγονός ότι είχα αναρρωτική 20 ημέρες και δεν έστειλαν δάσκαλο όλες αυτές τις ημέρες και γι'αυτό έχω μέινει και εγώ πίσω!!
Άβαταρ μέλους
vassoz
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό nerothos » 30 Μάιος 2010, 19:56

Delagrecia , αν έχεις μπει πότε σε ταξη θα ήξερες πώς ότι και να κάνεις το Σεπτέμβριο, είναι αδύνατο να προβλέψεις τί κ πώς θα συναντήσεις/προκύψει/ που θα πρέπει να επιμένεις κτλ, όσο για την αξιολόγηση και τό "τί κάνει ο σύμβουλος" που γράφεις, μην οι γλειώδεις σαν εσένα θα αριστέυουν .

Αλήθεια για πες μας για τον προγραμματισμό σου απτο Σεπτέμβρη: Τί ακριβώς κάνεις δηλαδη ; Λές 15 Σεπτ αυτό, 16 Σεπτ εκείνο κτλ, και παίρνετε μετά μαζί το σχολικό σύμβουλο τηλέφωνο λέγοντας όλοι μαζί τι γ@μάτοι εκπαιδευτικοί που είστε ;

Η συνάδελφος έκανε μια αθώα ερώτηση μέσα απτην καρδια της, τράβα αλλού παπαγάλε να προπαγανδίζεις τα αφεντικά σου.
Άβαταρ μέλους
nerothos
 
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 02 Οκτ 2009, 00:00

Δημοσίευσηαπό delagrecia » 31 Μάιος 2010, 15:22

Αγαπητέ nerothos, θα ήθελα να σου έστελνα να δεις τον προγραμματισμό που έκανα πέρισυ για να δεις πώς πρέπει να γίνεται. Δουλεύω στο Excel και τον προετοιμάζω βδομάδα-βδομάδα αφαιρώντας αργίες και προβλέποντας απώλειες μαθημάτων ώστε να ξέρω που πρέπει να βρίσκομαι ανά πάσα στιγμή. Ανάλογα με τις συνθήκες επιταχύνω ή επιβραδύνω ή παραλείπω μαθήματα - αν τα κρίνω ακατάλληλα. Για να το κάνεις αυτό βέβαια προϋποτίθεται επιπλέον φόρτος εργασίας, πράγμα για το οποίο κανείς απ'όσους ξέρω δεν προτίθεται να συζητήσει. Η δε λέξη "τάξη" (αν έχεις την εντύπωση πως δε διδάσκω), ως αντίθετο της αταξίας, αυτό υποννοεί. Να υπάρχει τάξη, δηλαδή προγραμματισμός και οργάνωση. Άρα με αυτήν την έννοια μάλλον εσύ δεν έχεις μπει σε "τάξη".
Τέλος, για τα περί συμβούλου, δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου.
Είμαι γλοιώδης και κορόιδο. Κυρίως κορόιδο.
Γιατί διάβασα για να δώσω ΑΣΕΠ και να πετύχω να βγω 4ος στη σειρά, γιατί άφησα το ιδιωτικό σχολείο στο οποίο εργαζόμουν και στο οποίο έμαθα τι εστί "δάσκαλος", γιατί έτρεχα να υπηρετήσω την οργανική μου στα νησιά και όχι σε κανένα γραφείο, γιατί προετοιμάζομαι 2-3 ώρες καθημερινά στο σπίτι, γιατί ξοδεύω πάνω από 500 ευρώ σε επιστημονικά βιβλία κάθε χρόνο, γιατί μένω στο σχολείο τουλάχιστον ως τη 1.20, γιατί έχω στήσει ιστοσελίδα για την τάξη μου (πρόσεξε: ιστοσελίδα, όχι blog), γιατί στερούμαι από την προσωπική μου ζωή για να βοηθήσω με κάθε τρόπο τα παιδιά της τάξης μου, γιατί μπορώ και προγραμματίζω την ύλη.
Είμαι γλοιώδης και κορόιδο γιατί πιστεύω στο δημόσιο σχολείο, θέλω να το κάνω καλύτερο και μόνο αν γίνω εγώ (ο δάσκαλος) καλύτερος θα γίνει κι αυτό καλύτερο.
Άλλωστε οι ηλίθιοι (και οι δημόσιοι υπάλληλοι) είναι ανίκητοι. Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
delagrecia
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2008, 01:00
Τοποθεσία: Èåóóáëïíßêç

Δημοσίευσηαπό delagrecia » 31 Μάιος 2010, 15:55

Για του λόγου το ασφαλές, ανέβασα στο rapidshare τον προγραμματισμό που είχα κάνει από πέρισυ το καλοκαίρι. Μπορείτε να κατεβάσετε το αρχείο (.xls) μέχρι 10 φορές. Το download link είναι:
http://rapidshare.com/files/393629506/_____________________________________________.xls.html
Άβαταρ μέλους
delagrecia
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2008, 01:00
Τοποθεσία: Èåóóáëïíßêç

Δημοσίευσηαπό kyra_daskala » 31 Μάιος 2010, 18:59

Συνάδελφε κατανοώ τον εκνευρισμό σου από την "άδικη επίθεση" του nerothos και την ανάγκη να απολογηθείς και να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.

Πρέπει όμως να προσέχεις λίγο πως διατυπώνεις κάποια θέματα στο χώρο των fora διότι παρερμηνεύονται, ειδικά η αναφορά σε συμβούλους και αυτοαξιολόγηση. Πόσο μάλλον τον τελευταίο καιρό που όλοι οι συνάδελφοι δεχόμαστε επιθέσεις και μας έχουν κατατάξει στους τεμπέληδες κτλ...
Όλοι είμαστε στην τσίτα. (εντελώς πληροφοριακά και η δική μου πρώτη αντίδραση στο μήνυμα σου ήταν αρνητική)


Αν μπαίνεις σε αρκετά εκπαιδευτικά fora θα έχεις παρατηρήσει ότι τέτοιες έγνοιες για την ύλη έχουν συνήθως οι νέοι εκπαιδευτικοί. Είναι πολύ φυσικό από τη στιγμή που δεν διδαχτήκαμε να κάνουμε κατανομή της ύλης και ελπίζουμε να τύχουμε σε συνάδελφο με εμπειρία να μας καθοδηγήσει. Ο σύμβουλος στις περισσότερες περιπτώσεις τώρα πια δεν μπορεί να σε βοηθήσει. Δεν έχουν αίσθηση της ύλης των νέων βιβλίων ή σου λένε να κρίνεις από το έμψυχο υλικό της τάξης σου, που αυτοί δεν το ξέρουν.

Η κατανομή της ύλης και η αναδιάρθρωσή της θέλει εμπειρία. Φέτος που πήρα και εγώ για πρώτη φορά Ε τάξη, παρόλο που είχα κατεβάσει τον προγραμματισμό του Κόντογλου και του κυπριακού υπουργείου, το μόνο που κατάφερα ήταν να βλέπω την ψαλίδα να ανοίγει. Αν έκανα συμπτήξεις κεφαλαίων, παρέλειπα κεφάλαια ή "έτρωγα" τις ώρες των εικαστικών και της ευέλικτης, θα τελείωνα. Το θεωρώ όμως αντιπαιδαγωγικό. Με την ίδια λογική θα μπορούσα τα κεφάλαια γεωμετρίας να τα περάσω γρήγορα, που είναι εύκολα (όπως και γίνεται σε πολλές περιπτώσεις) και να μην ξέρουν να κρατήσουν χάρακα και να φέρουν μια κάθετη γραμμή.

Σκοπός είναι η ολοκλήρωση της ύλης και όχι η συμπλήρωση των διδακτικών εγχειριδίων. Για αυτό και αυτό το περίφημο 75% της ύλης δεν σημαίνει ότι θα αφήσουμε κάτι αδίδακτο, αλλά ότι μπορείς να αντικαταστήσεις μέχρι και 25% των βιβλιών με δικό σου υλικό.

Στο θέμα μας όμως....

katerinaki_sk
Στη γλώσσα οι τελευταίες δυο ενότητες είναι επαναληπτικές, θα το δεις και μόνη σου, δίδαξε τη χρήση των παραθετικών και την εσωτερική αύξηση των ρημάτων (κεφ. 16) και 1 τουλάχιστον περιγραφή (είτε αθλητική κεφ.16 είτε ταξιδιού κεφ.17) και θα είσαι εντάξει.

Στα μαθηματικά δεν ξέρω πως να σε βοηθήσω.
Αν ήμουν στη θέση σου θα έκανα τα κεφάλαια της γεωμετρίας πρώτα ( το 42 θα το ένωνα με το 43, στο κεφ. 44 θα αναφερόμουν και στον άξονα συμμετρίας και θα έκανα επιλεκτικά ασκήσεις από το τετράδιο εργασιών μετά κεφ.53,54).
Μετά όσα προλάβεις από τα υπόλοιπα. Επίσης μπορείς να παραλείψεις το κεφ.50 (αν το είχες δουλέψει στη γεωγραφία)

Στη Φυσική η φετινή ύλη δεν έχει σχέση με την επόμενη χρονιά, δεν είναι κάτι προαπαιτούμενο. Στη θέση σου θα προσπερνούσα τον ήχο και θα πήγαινα στη μηχανική.

[/b]
Η υπομονή είναι αρετή...<br>UHURU!<br>


και ευτυχώς πάντα ανταμοίβεται! ;-)
Άβαταρ μέλους
kyra_daskala
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2006, 01:00
Τοποθεσία: Κηφισιά

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Ε' τάξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : airene και 1 επισκέπτης

cron