Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

Σειρά μαθημάτων στα μαθηματικά της Ε τάξης

Συζητήσεις και απόψεις γενικά για την τάξη και τα μαθήματα.

Σειρά μαθημάτων στα μαθηματικά της Ε τάξης

Δημοσίευσηαπό evilar » 10 Ιαν 2010, 21:01

Γεια σας! Μπορείτε να μου πείτε τη σειρά των μαθημάτων με την οποία θα διδαχθούν τα μαθηματικά της Ε τάξης; Ευχαριστώ!
Άβαταρ μέλους
evilar
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό christinadede » 10 Ιαν 2010, 21:31

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ- ΙΣΣΑ. ΕΓΩ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΚΕΡΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΝΕΧΙΣΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΕΚΑΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ 4 ΠΡΑΞΕΩΝ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΩΡΑ ΠΑΛΕΥΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΛΑΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΜΠΩ ΣΤΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΑΝΟ. ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ. ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΗ ΤΗΣ Ε΄ΤΑΞΗΣ[/b]
Άβαταρ μέλους
christinadede
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό katerinaki_zz » 17 Ιαν 2010, 22:42

Καλησπέρα συνάδελφοι. Διδάσκω σε ένα ολιγοθέσιο σχολείο και το επίπεδο των μαθητών είναι πολύ χαμηλό. Πιστεύω πως έχω μείνει πίσω στην ύλη γιατί χρειάζεται 3-4 διδακτικές ώρες για να κατανοήσουν οι μαθητές το μάθημα. Πολλές φορές δεν ανοίγω καθόλου το βιβλίο και τους δίνω δικές μου ασκήσεις. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στα ισοδύναμα κλάσματα.
Θεωρείτε ότι θα υπήρχε πρόβλημα να συνέχιζα με την ίδια τακτική? Εσείς σε ποιο μάθημα βρίσκεστε?
Άβαταρ μέλους
katerinaki_zz
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 16 Σεπ 2009, 00:00

Δημοσίευσηαπό Irini7 » 21 Ιαν 2010, 22:16

Κατερινακι_ζζ, δυστυχώς έτσι όπως είναι τα μαθηματικά της Ε', αν πέσουμε σε χαμηλό επίπεδο μαθητών, την έχουμε βάψει. Κι εγώ κάνω δικά μου πράγματα, όχι ότι δεν είναι καλό το επίπεδο, απλά δε με καλύπτει το βιβλίο στα περισσότερα. Καλά κάνεις και δίνεις δικά σου, ένα χαμηλό επίπεδο μαθητών δεν μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτό το βιβλίο. Το σημαντικό είναι τα παιδιά να μάθουν να χειρίζονται τα θέματα του βιβλίου, αλλά όχι απαραίτητα μέσα από την ύλη του βιβλιου! Εγώ έχω παρατήσει το βιβλίο ήδη από τα ισοδύναμα κλάσματα και δουλεύουμε πολύ εντατικά δικές μου ασκήσεις. Είμαι στο 20, αλλά έχω αφιερώσει 2 ώρες (και αύριο άλλες 2) για τους μεικτούς και μόνο, προκειμένου τα παιδιά να τους καταλάβουν καλά, καθώς το βιβλίο τους θίγει σε μισή γραμμή αλλά ζητάει ασκήσεις απαιτητικές. Σιγά σιγά και ό,τι βγει, το θέμα είναι να καταλαβαίνουν τα παιδιά σου τι κάνετε
Άβαταρ μέλους
Irini7
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 23 Αύγ 2009, 00:00

Δημοσίευσηαπό vassoz » 21 Ιαν 2010, 22:20

Εγώ είμαι στο 19ο κεφάλαιο!Μην αγχώνεσαι καθόλου!Παρ' όλο ποθ ειμαι σε πολυθέσιο σχολείο και το δικό μου τμήμα έχει καποια προβλήματα!Εγω δουλεύω πολύ το τετράδιο!Γράφουμε θεωρία και πολλές ασκήσεις και έτσι τα παιδιά καταλαβαίνουν!Το βιβλίο μπορεί να θεωρηθεί τουλάχιστον απαράδεκτο!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
vassoz
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό Iliada » 24 Ιαν 2010, 23:51

Γειά! Είμαι στο 28 μάθημα. (Τελείωσα την 3η ενότητα και μετά πήγα στο 27 για να συνεχίσω με κλάσματα, θα κάνω μετά ποσοστά και στο τέλος γεωμετρία.) Είναι η πρώτη χρονιά που διδάσκω και έχω αγχωθεί πολύ με την υλή.
Άβαταρ μέλους
Iliada
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 27 Σεπ 2009, 00:00

Δημοσίευσηαπό stefaki » 25 Ιαν 2010, 00:03

Εγώ τελείωασα την 3η ενότητα, χωρίς το μέσο όρο, και έβαλα τον πολλαπλασιασμό κλασμάτων.Θα κάνω μετά για 4η ενότητα διαίρεση κλασμάτων και την ενότητα 6.Μετά θα γυρίσω στα υπόλοιπα.Θα έκανα νωρίτερα Ε.Κ.Π. και Μ.Κ.Δ. αλλά δεν είχα το αντίστοιχο τετράδιο εργασιών, το οποίο βέβαια ακόμα δεν έχω.Είναι αρκετά απαιτητικό το βιβλίο και θέλει προσαρμογή με δική μας δουλειά.Κουράγιο και ό,τι καλύτερο μπορούμε να κάνουμε, ας το κάνουμε!
Άβαταρ μέλους
stefaki
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό christinadede » 31 Ιαν 2010, 20:36

STEFAKI ΚΑΙ EVILAR ΣΑΣ ΕΣΤΕΙΛΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΖΗΤΗΣΑΤΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΑΝ ΤΟ ΛΑΒΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ GINIOUS ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΞΑΝΑ
Άβαταρ μέλους
christinadede
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό sofianthimou » 31 Ιαν 2010, 23:21

ΕΙΜΑΙ ΜΚΔ ΚΑΙ ΕΚΠ. ΑΦΟΥ ΕΧΩ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ 3Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛ/ΣΜΟ, ΔΙΑΙΡΕΣΗ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΜΕΡΟΣ-ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟΣΤΑ.ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΑΩ ΠΡΟΣΘΑΦΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΛΑΣΜΑΤΩΝ-ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ.
ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟ ΕΧΩ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ(ΕΚΑΝΑ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΑΝΩ)
ΚΑΝΩ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ.
ΤΑ ΘΕΩΡΩ ΠΙΟ ΒΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ.(ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΑΡΚΕΤΑ)ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΝΟΝΕΣ -ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΑ ΤΕΤΡΑΔΙΑ
ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΑΙΤ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΒΟΗΘΟΥΝ .ΚΑΠΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ...
ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΝΕΙ (ΝΑ ΝΑΙ ΚΑΛΑ!!!) ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΘΑΦΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ....
Άβαταρ μέλους
sofianthimou
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 01:00
Τοποθεσία: THESSALLONIKI

Δημοσίευσηαπό stefaki » 01 Φεβ 2010, 15:50

Δεν το έχω πάρει.Αν μπορείς ξαναπροσπάθησε!Σ ευχαριστώ πάντως...
Άβαταρ μέλους
stefaki
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2008, 01:00

Επόμενο

Επιστροφή στο Ε' τάξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron