Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

Καθυστέρηση της ύλης

Συζητήσεις και απόψεις γενικά για την τάξη και τα μαθήματα.

Καθυστέρηση της ύλης

Δημοσίευσηαπό ngs » 27 Νοέμ 2009, 23:57

Συνάδελφοι έχω ένα πρόβλημα ύλης στα Μαθηματικά στην Ε΄ Δημοτικού. Επειδή το τμήμα είναι πολύ άτακτο και γίνεται πολύ φασαρία στην τάξη έχω μείνει πολύ πίσω στην ύλη. Συγκεκριμένα είμαι στην 9 ενότητα. Θα ήθελα να με βοηθείσετε στο τι μπορώ να κάνω για να καλείψω την ύλη.
Άβαταρ μέλους
ngs
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 07 Οκτ 2009, 00:00

Δημοσίευσηαπό vassoz » 28 Νοέμ 2009, 09:31

Μην αγχώνεσαι!Και εγω είμαι στη 12η ενότητα!Το δικό μου τμήμα δεν τραβάει!! :D
Άβαταρ μέλους
vassoz
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό Irini7 » 28 Νοέμ 2009, 17:40

Πάντα αυτό το αιώνιο άγχος μας με την ύλη!!! Πόσο ψυχοφθόρο είναι, αλήθεια!!! Λοιπόν, ngs, πιστεύω πως θα πρέπει να δώσεις στα παιδιά άλλες ασκήσεις, διαφορετικές από αυτές του βιβλίου γιατί μπορεί να δυσκολεύονται και, γι' αυτό το λόγο, να κάνουν φασαρία. Κράτησέ τους ενεργοποιημένο το ενδιαφέρον με παιχνίδια Μαθηματικών. Παράλληλα, αν και μου θυμίζει πολύ συμπεριφορισμό αυτό που θα πω, ίσως αποδειχτεί βοηθητικό: εφάρμοσε κάποια "στέρηση προνομίων". Δηλαδή, πες στα παιδιά πως, αν δεν ηρεμήσουν να βγάλετε το μάθημα, δεν έχει εικαστικά, ούτε Ευέλικτη Ζώνη. Ταυτόχρονα, σκέψου και περίγραψέ τους κάτι πολύ πρωτότυπο και εντυπωσιακό να κάνετε στα εικαστικά ή στην ευέλικτη, ώστε να έχουν κίνητρο να μείνουν ήσυχα. Έτσι, θα ηρεμήσουν, πιστεύω. Επίσης, μην αγχώνεσαι με την ύλη. Θεωρώ πως σημασία έχει να βγουν οπωσδήποτε οι 6-7 από τις 9 ενότητες (δλδ οι 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7) και, αν δεν προλάβεις τις 2 τελευταίες δε χάλασε και ο κόσμος. Οπότε, αυτόματα μειώνονται τα μαθήματα που έχεις να κάνεις. Εγώ προσωπικά θέλω τα παιδιά όσα κάνουμε φέτος να τα μάθουν πολύ καλά, χωρίς κενά, γι' αυτό και καθυστερώ την ύλη, ώστε να καλύπτονται όλες οι πιθανές απορίες. Δε θα σκάσω αν δε βγάλω την 8η ενότητα που μιλάει για προβλήματα, καθώς προβλήματα θα έχουμε λύσει σε όλες τις προηγούμενες ενότητες. Δε θα σκάσω αν δεν προλάβω την 9η ενότητα, αρκεί όλα τα ποηγούμενα, τα οποία είναι και η ύλη της Στ', να καλυφθούν άψογα. Αυτό προσπαθώ και, δόξα τω Θεώ, μέχρι στιγμής όλα πάνε θαυμάσια, ακόμα και αν είμαι αρκετά πίσω (δηλαδή στο 13).[/u]
Άβαταρ μέλους
Irini7
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 23 Αύγ 2009, 00:00

Δημοσίευσηαπό ngs » 29 Νοέμ 2009, 05:18

ευχαριστώ συναδελφοι με βοηθησατε δεν μπορω να πω.
ελπιζω να πιασουν οι συμβουλες σας.
Άβαταρ μέλους
ngs
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 07 Οκτ 2009, 00:00

Μαθηματικά βιβλίο...τι βάσανο!

Δημοσίευσηαπό eirini123 » 01 Δεκ 2009, 23:52

Την Παρασκευή (δυστυχώς) μας ήρθαν τα βιβλία των Μαθηματικών:evil: Σήμερα μπήκαμε στο κεφ.14. Η τάξη δεν έχει καλό επίπεδο και δυσκολεύεται πολύ με απλές ασκήσεις πόσο μάλλον με αυτές του βιβλίου. Τι να κάνω; Σκέφτομαι κάποια κεφάλαια να μην τα παραδώσω από το βίβλιο :cry: Θα βρω μπελά άραγε; Πρώτα φορά διδάσκω σε Ε΄τάξη κι έχω πανικοβληθεί :(
Άβαταρ μέλους
eirini123
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 13 Σεπ 2009, 00:00

Δημοσίευσηαπό Irini7 » 02 Δεκ 2009, 22:57

Καλησπέρα! Προσωπικά, θεωρώ το βιβλίο των Μαθηματικών πολά άθλιο, με την έννοια ότι απευθύνεται μόνο σε άριστους μαθητές (σπάνιο να πετύχεις τέτοια τάξη 100%), οι ασκήσεις είναι κακοδιατυπωμένες και πολλές φορές δεν εκπληρώνουν καν τους στόχους των μαθημάτων. Αφού λες πως η τάξη σου έχει πρόβλημα ακόμα και σε απλές ασκήσεις, θα σου έλεγα να κοιτάξεις με όσο πιο απλά λόγια να καλύψεις τα προηγούμενα κενά των μικρότερων τάξεων, ώστε να καταλάβουν και την ύλη της Ε'. Κι εγώ σε κάποια μαθήματαούτε που το άγγιξα το βιβλίο γιατί δε με κάλυπτε (π.χ. στο 13 δίδασκε μόνο ένα είδος διαιρέσεων, δεν έκανα τίποτα από εκεί και ασχοληθήκαμε μέσω φωτοτυπιών και πολλών διαιρέσεων στο Τετράδιο με όλα τα είδη των διαιρέσεων). Ό,τι κρίνω ότι δεν ανταποκρίνεται στο επιπεδο των παιδιών και ότι είναι περιτό σε σχέση με τις γνώσεις που εγώ θέλω να αποκτήσουν από κάθε μάθημα το αφήνω απ'έξω. Δεν πρόκειται να βρεις από πουθενα μπελά, αρκεί να αποδείξεις ότι προσαρμόζεσαι στο επίπεδο της τάξης σου και πετυχαίνεις τους στόχους που θέτεις. Το σημαντικό είναι τα παιδιά να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση σε αυτό το ιδιαίτερο μάθημα και να δουν ότι καταφέρνουν κάποιο πράγματα. Το σημαντικό είναι να δεις ότι έστω και ένα μέρος της ζητούμενης ύλης της Ε' το κάλυψες ποιοτικά (και, φυσικά, όχι ποσοτικά). Εννοώ ότι καλύτερα να μείνεις 1 εβδομάδα παραπάνω σε ένα μάθημα, προκειμένου να καλυφθούν παλαιότερα κενά και να προχωρήσεις, παρά να κοιτάξεις να τελειώσεις την ύλη. Ελπίζω να βοήθησα λίγο. :wink:
Άβαταρ μέλους
Irini7
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 23 Αύγ 2009, 00:00

Δημοσίευσηαπό christinadede » 04 Δεκ 2009, 21:53

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΤΑΞΗ 1-2 ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΝ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ. Ε΄ΤΑΞΗΣ . ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΔΟΥΛΕΥΩ ΜΕ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ. ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ Ε΄ΤΑΞΗΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ Μ' ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ΑΚΑΘΕΚΤΑ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΡΩ;;;
Άβαταρ μέλους
christinadede
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό sofianthimou » 05 Δεκ 2009, 00:56

ΕΓΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΔΙΔΑΣΚΩ ΚΛΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΕΣ ΣΤΟ ΣΑΙΤ (ΚΛΑΣΜΑΤΑ 1-2-3)ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΕΣ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΟΥ ΤΑΞΗΣ. ΚΑΝΩ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΛΕΠΤΟ -ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΗ ΥΛΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ.
ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΔΙΑΤΥΠΩΜΕΝΟ .... ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΩΡΩ ΕΓΩ ΧΡΗΣΙΜΟ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΕΝΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΕ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΕΡΣΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΟΤΑΝ ΕΡΩΤΗΘΗΚΑΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ 80% ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΑΣ!!!!!!!!!!! ΚΑΙ ΡΩΤΩ(ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΙΣΧΥΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ!) ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑΝ;;;;;;;;;ΓΙΑΤΙ ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ ;;;;;;( ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΙΝΑΙ ΡΗΤΟΡΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ..... ΤΟ ΘΕΤΙΚΟ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΕ ΕΞΑΣΚΕΙ ΩΣ ΤΩΡΑ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΡΗΤΟΡΙΑ!)
Άβαταρ μέλους
sofianthimou
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 01:00
Τοποθεσία: THESSALLONIKI

Δημοσίευσηαπό Irini7 » 05 Δεκ 2009, 12:04

ΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΕ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΕΡΣΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΟΤΑΝ ΕΡΩΤΗΘΗΚΑΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ 80% ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!


Ευτυχώς υπάρχει αυτογνωσία, κάτι είναι και αυτό!!! Φαντάσου να έλεγαν ότι είναι ένα εξαιρετικό βιβλίο και ότι δεν υπάρχει πρόβλημα!!! :D :P
Άβαταρ μέλους
Irini7
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 23 Αύγ 2009, 00:00


Επιστροφή στο Ε' τάξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: airene και 6 επισκέπτες