Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

α τάξη

Συζητήσεις και απόψεις γενικά για την τάξη και τα μαθήματα.

Δημοσίευσηαπό mane » 01 Απρ 2009, 22:32

Χαίρομαι που τα δικά σου παιδάκια κατάλαβαν τη στάση στο 10, εμείς ακόμα πολεμάμε...τσουκου τσουκου θα τα καταφέρουμε!Πάντως με τη στάση στο 5 ενθουσιάστηκαν, μάλλον γιατί το σπάνε πιο εύκολα αφού το βλέπουν στα χέρια τους. Μη νομίζεις στη γλώσσα εμείς σήμερα γράψαμε σκέφτομαι και γράφω, αύριο απέργεια οπότε, από βδομάδα "άνοιξη"
Άβαταρ μέλους
mane
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 26 Φεβ 2007, 01:00

Δημοσίευσηαπό paulospapadakis » 02 Απρ 2009, 19:01

Με την παραγωγή γραπτού λόγου πώς τα πάτε; Εμείς κάθε Παρασκευή γράφουμε ένα μικρό κειμενάκι με την βοήθεια ερωτήσεων ή εικόνων και σχεδόν κάθε μέρα βρίσκω μια αφορμή από το μάθημα να γράψουμε κάτι (μια, δυο προτασούλες). Με τη " Μελέτη" τι κάνετε; Όποτε βρω λίγο χρόνο,προχωράω. Η ύλη δεν βγαίνει, γι΄αυτό έχω κάνει επιλογή ενοτήτων. Όσο για τα μαθηματικά θα μπω από Δευτέρα στο 50. Μπράβο, που τα καταφέρνουν τα μικρά σου με την στάση στο 5! Εγώ δε θα το δοκιμάσω, "εξαντλήθηκα" με το 10. :lol:
Άβαταρ μέλους
paulospapadakis
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό bako » 07 Απρ 2009, 15:35

εμείς γλώσσα είμαστε στην Αγγελίκη... Τα καημένα τα χουν φτύσει.. Πολλά γραμματικά φαινόμενα σε κάθε κεφάλαιο...Ήταν να μην τελείωσουν τα γραμματάκια...και στη συνέχεια πολύ ζόρι.έχουν χάσει την μπάλα με τα "ι".Προσπαθώ να τους κάνω και έκθεση τουλάχιστον 1 φορά τη βδομάδα. Γραμματική κάνετε σε συστηματική βάση (δίνετε κανονες κτλ) ή απλώς βιωματικά;Άραγε την ύλη θα προλάβω να τη βγάλω στη γλώσσα; Στα μαθηματικά είμαστε στο 47. κατανόησαν τη στάση στο 10. άμα όμως τους δώσεις μια πράξη 5 + 6 θα τη λύσουν με τα δάκτυλα και όχι με τη δεκάδα...Μόνο αν τους βάλω την άσκηση με το σχετικό σχήμα για τη δεκάδα θα την λύσουν την άσκηση με τον συγκεκριμένο τρόπο. Αυτ΄είναι ανησυχητικό; Να σας ρωτήσω - γιατί πρώτη φορά έχω Α δημοτικού- δώσατε στα πιτσιρίκια να μάθουν απέξω τα ζευγαράκια 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 , 18;
Άβαταρ μέλους
bako
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό paulospapadakis » 07 Απρ 2009, 17:54

Όχι, δεν τους έδωσα τα ζευγαράκια του 11,12...Δεν πρέπει να σ' ανησυχεί που λύνουν τις ασκήσεις με τα δάχτυλα (τα εξυπηρετεί αυτό καλύτερα). Τη στάση στη δεκάδα ,σαν αφηρημένο τρόπο σκέψης ,θα την υιοθετήσουν του χρόνου τα περισσότερα παιδιά. Τώρα σ' ενδιαφέρει να μπορούν να λύνουν ασκήσεις, όταν τους ζητηθεί με σχήμα ή με το αριθμητήριο. Σιγά-σιγά με την εξάσκηση θ' αφήσουν τα δάχτυλα.Τη Γραμματική την ξεκίνησα νωρίτερα παράλληλα με τα γράμματα. Τους κανόνες τους γράφουμε με απλά λόγια στο τετράδιο εργασιών και τους ζωγραφίζουμε(σπιτάκια, καράβια κ.α με ρήματα,ουσιαστικά, αρσενικά , θηλυκά κ.λ.π. ) .Στις καταλήξεις χρησιμοποιούμε ξυλομπογιά. Σ' αυτό το τετράδιο κάνω και τον γραπτό λόγο. :lol:
Άβαταρ μέλους
paulospapadakis
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2008, 01:00

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Α' τάξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

cron