Αναζήτηση Άρθρων
Χρησιμοποιήστε την παρακάτω φόρμα για να αναζητήσετε στα άρθρα σύμφωνα με λέξη-εις κλειδιά ή και κατηγορία:
Τελευταία Γεγονότα
Τρέχοντα

   Πρωτομαγιά

      (πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό)

 

   Πάσχα

      (πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό)

 

   Λήξη σχολικής χρονιάς

      (πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό)

 

Οργάνωση σχολείου/τάξης

      (έγγραφα, έντυπα, βραβεία,

       ετικέτες, αναμνηστικά, κτλ)

 

Σχολ. εορτές/Εκδηλώσεις

      (πλούσιο εορταστικό υλικό,

       για όλες τις εκδηλώσεις) 

 

 Ελεύθερη Ώρα για τα Παιδιά

 

 Εκπαιδευτική TV

 

 Δείτε ΟΛΟ το υλικό μας !

 

Ελεύθερη πρόσβαση σε όλους,

     για όλο το υλικό μας !

     (χωρίς δημιουργία λογαριασμού)

 

Προτεινόμενος

     φυλλομετρητής: Chrome Gr

 

stop-bullying.gov.gr

 


 Ημερολόγιο Απριλίου 2024

 Σχολικό ημερολόγιο 2023-24

 Προγραμ/σμός εκπαιδ. 2023-24

 Μισθοδοσία εκπαιδευτικών

 


 Χρήσιμα

 Νοσοκομεία

 Νηστείες

 Πρωτοσέλιδα

 Παγκόσμιες Ημ.

 Πρόγραμμα TV

 

    

 Απεργίες

 Φαρμακεία

 Αργίες

 Συγκοινωνίες

 Εκπτώσεις

 Ο Καιρός


 Χάρτης ιστοσελίδας

 Γενικές οδηγίες

Το παιχνίδι της εβδομάδας

        Εκπαιδευτικά παιχνίδια - ασκήσεις 

Ανήλικοι και ψηφιακή εποχή

Καταχωρήθηκε στις: Σάββατο, 26 Απριλίου 2014 , από τον/την συγγραφέα: e-selides, επισκέψεις: 2233
στην κατηγορία: ΓΟΝΕΙΣ και ΜΑΘΗΤΗΣ
Στο επίκεντρο συνδιάσκεψης ο ρόλος της παιδείας στη δημιουργία υπεύθυνων χρηστών.
 
Οι λεπτές ισορροπίες μεταξύ ασφάλειας και ελέγχου, προστασίας και ρυθμίσεων, αναλύθηκαν διεξοδικά στη διάρκεια της δεύτερης ημέρας της συνδιάσκεψης για «την προστασία των ανηλίκων στην ψηφιακή εποχή» σε εθνικό και ευρωπαϊκό/διεθνές επίπεδο, που διοργανώνει η Γενική Γραμματεία Μέσων Ενημέρωσης, στο πλαίσιο της ελληνικής Προεδρίας του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
 
Όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, η σημερινή συζήτηση περιστράφηκε γύρω από τους άξονες της συνεισφοράς της παιδείας στη δημιουργία υπεύθυνων χρηστών, καθώς και στην ανάγκη η βιομηχανία του διαδικτύου να επενδύσει στην ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων του χρήστη με επίκεντρο τα παιδιά.
 
«Οι νέοι απορρίπτουν την παθητική παρακολούθηση της τηλεόρασης και την αντικαθιστούν με τα smartphones» είπε χαρακτηριστικά η μαθήτρια Λυκείου Μαρίνα Φανουρία Καραμπλιά, μιλώντας για την «αλόγιστη χρήση της digital πανδαισίας». Περιγράφοντας τον εθισμό των εφήβων στο διαδίκτυο και τις ανατροπές στην καθημερινότητα που επιφέρει αυτός, η μαθήτρια τόνισε πως η «αδιαφορία απέναντι στους κινδύνους του διαδικτύου είναι το χειρότερο antivirus».
 
Τις πρωτοβουλίες και τις εκστρατείες για ένα ασφαλέστερο διαδίκτυο ανέπτυξε ο μάνατζερ δημόσιας πολιτικής της Google Διονύσης Κολοκοτσάς. «Το πιο σημαντικό για μας είναι το feedback. Να έχουμε ανάδραση, ώστε να βοηθήσουμε τα παιδιά να χρησιμοποιήσουν το διαδίκτυο πιο παραγωγικά και με μεγαλύτερη ασφάλεια», τόνισε.
 
«Όταν τα πράγματα έρχονται στο στάδιο της υλοποίησης, τότε όλα γίνονται περίπλοκα» ανέφερε η επικοινωνιολόγος και επιστημονικός συνεργάτης στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Ζωζέτα Μηλιοπούλου, παρουσιάζοντας το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τα Μέσα Media Smart. «Θα πρέπει να παροτρύνουμε τα παιδιά να γίνουν δημιουργοί» συμπλήρωσε η Βερόνικα Σαμαρά, συντονίστρια του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου και επικεφαλής της «Δράσης Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης» Saferinternet.gr.
 
«Το πιο ενδιαφέρον είναι ότι όλοι είμαστε μαθητές. Ακόμη και εμείς που φέρουμε τον τίτλο του δασκάλου» υπογράμμισε η Μπέττυ Τσακαρέστου, επίκουρη καθηγήτρια στο Τμήμα Επικοινωνίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, τονίζοντας πως το περιβάλλον που διαμορφώνεται βασίζεται σε πειραματισμούς. «Αντί για κινδύνους να βάλουμε τη λέξη πρόκληση. Έτσι να μην βλέπουμε μόνο το παρόν, αλλά και το μέλλον» πρόσθεσε.
 
Ο Γκιόρκι Όκσο, εκπρόσωπος της ραδιοτηλεοπτικής Αρχής στην Ουγγαρία, δήλωσε πως «οι διατάξεις που αφορούν την προστασία των ανηλίκων πρέπει να είναι σεβαστές».
 
Στα ενδιαφέροντα στοιχεία της έρευνας για την αντιμετώπιση του βίαιου εξτρεμισμού μέσω διαδικτύου στην Σουηδία, αναφέρθηκε η Εύα Θόρλσαντ, από το Συμβούλιο Επικοινωνίας της Σουηδίας. Μιλώντας για τις τεράστιες διαφορές στη διαδικτυακή δραστηριότητα μεταξύ άκρας δεξιάς, άκρας αριστεράς και τζιχαντιστών, δήλωσε πως σύμφωνα με την έρευνα η ακροδεξιά είναι πολύ δραστήρια στα μέσα ενημέρωσης με ιστοσελίδες με μεγάλη παραγωγή ειδήσεων, που τις χρησιμοποιούν για τους δικούς τους σκοπούς. «Ισχυρίζονται ότι κατέχουν την αλήθεια και ότι όλα τα άλλα μέσα ενημέρωσης είναι διεφθαρμένα, ενώ παράλληλα στρατολογούν νέα μέλη» ανέφερε και πρόσθεσε: «Η εμπειρία μας δείχνει ότι δεν είναι αποτελεσματικές οι εκστρατείες κατά του εξτρεμισμού. Μόνο η εκπαίδευση και ο αλφαβητισμός είναι οι τρόποι για να καταλάβει ο πολίτης τι κρύβεται πίσω».
Πηγή: newsbeast.gr

Άρθρα από την ίδια κατηγορία

Προστέθηκε την: Σάββατο, 2 Μαρτίου 2024 @ 13:12:35 στην κατηγορία: ΓΟΝΕΙΣ και ΜΑΘΗΤΗΣ
 Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο.... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Τρίτη, 20 Φεβρουαρίου 2024 @ 20:44:18 στην κατηγορία: ΓΟΝΕΙΣ και ΜΑΘΗΤΗΣ
 Κοινό Δελτίο Τύπου των Υπουργείων Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Δευτέρα, 29 Ιανουαρίου 2024 @ 11:10:22 στην κατηγορία: ΓΟΝΕΙΣ και ΜΑΘΗΤΗΣ
 Έκδοση αποτελεσμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, Εξεταστικής περιόδου 2023Β για τις γλώσσες Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική, Ισπανική και Τουρκική.... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Τρίτη, 23 Ιανουαρίου 2024 @ 18:38:57 στην κατηγορία: ΓΟΝΕΙΣ και ΜΑΘΗΤΗΣ
 Ενημέρωση προθεσμίας υποβολής δικαιολογητικών για την συμμετοχή υποψηφίων στις προκαταρκτικές εξετάσεις (ΠΚΕ) των Στρατιωτικών Σχολών.... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Παρασκευή, 19 Ιανουαρίου 2024 @ 17:42:49 στην κατηγορία: ΓΟΝΕΙΣ και ΜΑΘΗΤΗΣ
 Ενημέρωση για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων.... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Πέμπτη, 11 Ιανουαρίου 2024 @ 09:12:59 στην κατηγορία: ΓΟΝΕΙΣ και ΜΑΘΗΤΗΣ
 Ενημέρωση σχετικά με τις απουσίες μαθητών/τριών λόγω των εποχικών ιογενών αναπνευστικών λοιμώξεων.... περισσότερα »