Είσοδος ή Εγγραφή Μέλους

Όλα τα Άρθρα :: Μικρός ο χρόνος που δαπανούν τα παιδιά για εκπαίδευση στον υπολογιστή
Σημαντικό! Λόγω της ανανέωσης της ιστοσελίδας οι νέες τεχνολογίες δεν επιτρέπουν στα παλιά μέλη να συνδεθούν με τον κωδικό τους για λόγους ασφαλείας! Αν είστε παλιό μέλος μπορείτε να ζητήσετε Επαναφορά κωδικού σε αυτήν την σελίδα. Όταν στείλετε την φόρμα σε λίγα λεπτά θα λάβετε ένα μήνυμα στο οποίο θα ακολουθήσετε τις οδηγίες που αναφέρει (αν αργείτε να το λάβετε ελέγξτε και τα ανεπιθύμητα). Αν αντιμετωπίσετε πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας.
να μην εμφανιστεί πάλι αυτό το μήνυμα
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αναζήτηση Άρθρων
Χρησιμοποιήστε την παρακάτω φόρμα για να αναζητήσετε άρθρα σύμφωνα με λέξη-εις κλειδιά ή και κατηγορία:
Αποστολή δικού σας Άρθρου
Μέλη - Είσοδος/Εγγραφή

Μικρός ο χρόνος που δαπανούν τα παιδιά για εκπαίδευση στον υπολογιστή

Kαθώς τα παιδιά περνούν όλο και περισσότερη ώρα μπροστά από κάποια οθόνη, είτε του ηλεκτρονικού υπολογιστή είτε της τηλεόρασης, οι γονείς προσπαθούν να πείσουν τους εαυτούς τους ότι παίζοντας «Angry Birds», 
 

τα παιδιά θα μάθουν φυσική ή ότι επιλέγοντας φορέματα σε μια εφαρμογή αγορών όπως το Polyvore, ενισχύουν τη δημιουργικότητά τους. Σύμφωνα με μελέτη που δόθηκε στη δημοσιότητα την περασμένη Παρασκευή, τα παιδιά ηλικίας από δύο έως δέκα χρόνων δαπανούν μπροστά σε κάποια οθόνη λιγότερο από το 50% του χρόνου τους για να παρακολουθήσουν ή να ασχοληθούν με εκπαιδευτικό υλικό. Επιπλέον, η μελέτη, που εκπονήθηκε από το Κέντρο Τζόαν Γκανζ Κούνεϊ, ένα μη κερδοσκοπικό ινστιτούτο που συνδέεται με το Εργαστήριο Σέσαμι, τον μη κερδοσκοπικό παραγωγό της εκπομπής «Sesame Street», αποδεικνύει ότι τα παιδιά περνούν όλο και περισσότερο χρόνο μπροστά σε μια οθόνη καθώς μεγαλώνουν, ενώ την ίδια στιγμή δαπανούν λιγότερο χρόνο με εκπαιδευτικές δραστηριότητες. Τα παιδιά ηλικίας από οκτώ έως δέκα ετών περνούν περίπου τον μισό χρόνο από αυτόν που περνούν τα παιδιά ηλικίας από δύο έως τεσσάρων ετών ασχολούμενα με εκπαιδευτικό υλικό.
 
Σύμφωνα με τη μελέτη, τα παιδιά ηλικίας από δύο έως τεσσάρων ετών δαπανούν περίπου δύο ώρες ημερησίως μπροστά σε κάποια οθόνη, εκ των οποίων μόνο μία ώρα και 16 λεπτά ασχολούνται με εκπαιδευτική δραστηριότητα. Τα παιδιά ηλικίας από οκτώ έως δέκα ετών περνούν δυόμισι ώρες ημερησίως μπροστά σε μια οθόνη, εκ των οποίων μόνο τα 42 λεπτά παρακολουθούν κάποιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Για την εξαγωγή των συμπερασμάτων τους, οι ερευνητές πήραν συνέντευξη από 1.557 γονείς και πραγματοποιήσαν διαδικτυακή έρευνα από τις 28 Ιουνίου έως 24 Ιουλίου πέρυσι.
 
Η μελέτη επέτρεψε στους γονείς να αξιολογήσουν κατά πόσο ένα παιχνίδι ή πρόγραμμα μάθαινε κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες ή είχε γνωσιακό περιεχόμενο και βοηθούσε τα παιδιά να αναπτύξουν το λεξιλόγιό τους ή τις γνώσεις τους σε μαθηματικά και επιστήμες. Οπως διαπιστώθηκε από την έρευνα, οι οικογένειες που είχαν χαμηλότερα εισοδήματα ανέφεραν ότι τα παιδιά τους περνούσαν περισσότερη ώρα με εκπαιδευτικά προγράμματα συγκριτικά με τις οικογένειες με μέσο εισόδημα ή υψηλό εισόδημα. Οι οικογένειες που κερδίζαν λιγότερο από 25 χιλιάδες δολάρια δήλωσαν ότι το 57% του χρόνου που τα παιδιά περνούσαν μπροστά στην οθόνη είχε εκπαιδευτικό περιεχόμενο, ενώ οι οικογένειες που είχαν εισόδημα από 50 έως 99 χιλιάδες δολάρια είπαν ότι το 38% του χρόνου είχε εκπαιδευτικό περιεχόμενο.
 
Ο Μάικλ Χ. Λιβάιν, διευθύνων σύμβουλος του Κέντρου Τζόαν Γκανζ Κούνεϊ, τόνισε ότι τα πιο ευάλωτα παιδιά είναι αυτά που μπορεί να αντιμετωπίσουν τα σημαντικότερα προβλήματα με την ακαδημαϊκή τους σταδιοδρομία. Κατά συνέπεια είναι απόλυτη ανάγκη να βρεθεί μια καλύτερη ισορροπία στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνται τα ψηφιακά μέσα.
 
Η Βίκι Ράινταουτ, η οποία συνέταξε τη μελέτη, τονίζει ότι οι δάσκαλοι θεωρούν τα ψηφιακά μέσα έναν νέο τρόπο για να διεγείρουν το ενδιαφέρον των παιδιών στο σχολείο καθώς και ότι θα πρέπει να γίνουν περισσότερα πράγματα ώστε να διασφαλιστεί πως οι διάφορες εξωσχολικές δραστηριότητες των παιδιών που έχουν να κάνουν με τέτοια μέσα έχουν εκπαιδευτικό περιεχόμενο και υψηλό επίπεδο.
 
Χαρακτηριστικά, ο Μάικλ Θόρτον, δάσκαλος της Δευτέρας Δημοτικού στο σχολείο Μεριγουέδερ Λούις, λέει ότι όλο και περισσότεροι γονείς τού ζητούν να τους συστήσει εφαρμογές με εκπαιδευτικό περιεχόμενο, όπως τα «Geared», «Glass Tower», που διευκολύνουν τη διδασκαλία των μαθηματικών και της αναγνώρισης του χώρου, και το «Chicktionary» που βελτιώνει το λεξιλόγιο. Ομως, όπως παραδέχεται και ο ίδιος, δεν αρκεί οι γονείς να έχουν τις εφαρμογές, αλλά πρέπει να δαπανήσουν και χρόνο για να τις ψάξουν και να τις μελετήσουν.
Πηγή: Η καθημερινή
επόμενο άρθρο
προηγούμενο άρθρο
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Άρθρα από την ίδια κατηγορία

Προστέθηκε την: Παρασκευή, 23 Μαΐου 2025 @ 11:48:02 στην κατηγορία: ΓΟΝΕΙΣ και ΜΑΘΗΤΗΣ
Η Εθνική Δράση για την αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας αποτελεί το πρώτο ολοκληρωμένο πρόγραμμα με στόχο την πρόληψη και την καταπολέμηση της παιδικής παχυσαρκίας μέσω της προώθησης και υιοθέτησης υγιεινών διατροφικών συνηθειών και σωματικής άσκησης. ...
Προστέθηκε την: Πέμπτη, 15 Μαΐου 2025 @ 17:26:56 στην κατηγορία: ΓΟΝΕΙΣ και ΜΑΘΗΤΗΣ
Ξεκινάει, Παρασκευή 16 Μαΐου, η υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων δικαιούχων και παρόχων για τη συμμετοχή τους στο «Πρόγραμμα Διαμονής Παιδιών σε Παιδικές Κατασκηνώσεις έτους 2025» της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ). ...
Προστέθηκε την: Σάββατο, 2 Μαρτίου 2024 @ 13:12:35 στην κατηγορία: ΓΟΝΕΙΣ και ΜΑΘΗΤΗΣ
 Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο....
Προστέθηκε την: Τρίτη, 20 Φεβρουαρίου 2024 @ 20:44:18 στην κατηγορία: ΓΟΝΕΙΣ και ΜΑΘΗΤΗΣ
 Κοινό Δελτίο Τύπου των Υπουργείων Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης....
Προστέθηκε την: Τρίτη, 23 Ιανουαρίου 2024 @ 18:38:57 στην κατηγορία: ΓΟΝΕΙΣ και ΜΑΘΗΤΗΣ
 Ενημέρωση προθεσμίας υποβολής δικαιολογητικών για την συμμετοχή υποψηφίων στις προκαταρκτικές εξετάσεις (ΠΚΕ) των Στρατιωτικών Σχολών....
Προστέθηκε την: Παρασκευή, 19 Ιανουαρίου 2024 @ 17:42:49 στην κατηγορία: ΓΟΝΕΙΣ και ΜΑΘΗΤΗΣ
 Ενημέρωση για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων....
Προστέθηκε την: Κυριακή, 10 Δεκεμβρίου 2023 @ 11:48:49 στην κατηγορία: ΓΟΝΕΙΣ και ΜΑΘΗΤΗΣ
 Υπογράφηκε από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, εγκύκλιος που αφορά σε «Οδηγίες - κατευθύνσεις για τη λειτουργία των θεσμών ενταξιακής εκπαίδευσης»....
Προστέθηκε την: Τετάρτη, 29 Νοεμβρίου 2023 @ 10:36:30 στην κατηγορία: ΓΟΝΕΙΣ και ΜΑΘΗΤΗΣ
 Υποβολή Αίτησης–Δήλωσης για συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ έτους 2024....
Προστέθηκε την: Τρίτη, 24 Οκτωβρίου 2023 @ 11:46:34 στην κατηγορία: ΓΟΝΕΙΣ και ΜΑΘΗΤΗΣ
 Την Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2023 το σύστημα για τους ενδιαφερόμενους-δικαιούχους που δεν υπέβαλλαν αίτηση εντός της προηγούμενης προθεσμίας (27/9-03/10)....
Προστέθηκε την: Παρασκευή, 2 Σεπτεμβρίου 2022 @ 19:36:35 στην κατηγορία: ΓΟΝΕΙΣ και ΜΑΘΗΤΗΣ
 Απαλλαγή μαθητών από την ενεργό συμμετοχή στα μαθήματα της φυσικής αγωγής, της μουσικής και των θρησκευτικών....
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ