Αναζήτηση Άρθρων
Χρησιμοποιήστε την παρακάτω φόρμα για να αναζητήσετε στα άρθρα σύμφωνα με λέξη-εις κλειδιά ή και κατηγορία:
Τελευταία Γεγονότα
Τρέχοντα

   Πρωτομαγιά

      (πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό)

 

   Πάσχα

      (πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό)

 

   Λήξη σχολικής χρονιάς

      (πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό)

 

Οργάνωση σχολείου/τάξης

      (έγγραφα, έντυπα, βραβεία,

       ετικέτες, αναμνηστικά, κτλ)

 

Σχολ. εορτές/Εκδηλώσεις

      (πλούσιο εορταστικό υλικό,

       για όλες τις εκδηλώσεις) 

 

 Ελεύθερη Ώρα για τα Παιδιά

 

 Εκπαιδευτική TV

 

 Δείτε ΟΛΟ το υλικό μας !

 

Ελεύθερη πρόσβαση σε όλους,

     για όλο το υλικό μας !

     (χωρίς δημιουργία λογαριασμού)

 

Προτεινόμενος

     φυλλομετρητής: Chrome Gr

 

stop-bullying.gov.gr

 


 Ημερολόγιο Απριλίου 2024

 Σχολικό ημερολόγιο 2023-24

 Προγραμ/σμός εκπαιδ. 2023-24

 Μισθοδοσία εκπαιδευτικών

 


 Χρήσιμα

 Νοσοκομεία

 Νηστείες

 Πρωτοσέλιδα

 Παγκόσμιες Ημ.

 Πρόγραμμα TV

 

    

 Απεργίες

 Φαρμακεία

 Αργίες

 Συγκοινωνίες

 Εκπτώσεις

 Ο Καιρός


 Χάρτης ιστοσελίδας

 Γενικές οδηγίες

Το παιχνίδι της εβδομάδας

        Εκπαιδευτικά παιχνίδια - ασκήσεις 

Ανοίγουν τα σχολεία στα παιδιά με αναπηρία

Καταχωρήθηκε στις: Σάββατο, 5 Απριλίου 2008 , από τον/την συγγραφέα: e-selides, επισκέψεις: 2178
στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Πρόσκληση στους γονείς παιδιών με αναπηρία -να τα φέρουν στα ειδικά σχολεία όσο βαριά κι αν είναι τα περιστατικά τους- απηύθυνε χθες ο υπουργός Παιδείας, κ. Ευρ. Στυλιανίδης, κατά την παρουσίαση του νομοσχεδίου για την ειδική αγωγή.
Το νομοσχέδιο καθιερώνει την υποχρεωτική εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία είτε στο γενικό σχολείο όταν το είδος της αναπηρίας τους το επιτρέπει είτε στις ειδικές σχολικές μονάδες για τα βαρύτερα περιστατικά.

«Το σχέδιο νόμου εκφράζει πολιτική βούληση για ουσιαστική κοινωνική ενσωμάτωση των ατόμων με αναπηρία. Βγάζει τη χώρα μας από το βάλτο», δήλωσε ο κ. Στυλιανίδης σημειώνοντας ότι «σε μεγάλο ποσοστό η σχολική διαρροή που εμφανίζεται στην Ελλάδα οφείλεται σε μη καταγεγραμμένα άτομα με αναπηρία, τα οποία μέχρι τώρα δεν ενθαρρύνθηκαν από την Πολιτεία να συμμετέχουν σε εκπαιδευτικές δομές».

Προς την κατεύθυνση της δημιουργίας θεσμών και υποδομών ειδικής εκπαίδευσης θα κυλήσει μέχρι το 2013 ένας ποταμός κονδυλίων από το Δ’ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης. Συνολικά 600 εκατομμύρια ευρώ θα διατεθούν για τις επιμέρους δράσεις που σχεδιάζονται για την ειδική αγωγή.

Η εθνική πολιτική που υιοθετεί το νομοσχέδιο είναι η συνεκπαίδευση στο γενικό σχολείο. Ο ΟΣΚ ανέλαβε να παραδώσει μελέτες για τις προδιαγραφές πρόσβασης των παιδιών με ειδικές ανάγκες στα σχολικά κτίρια.

Μέχρι το 2012 προγραμματίζεται να έχουν ολοκληρωθεί σχετικές παρεμβάσεις στις σχολικές μονάδες του γενικού εκπαιδευτικού συστήματος και να έχουν παραδοθεί 56 νέες σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής, συνολικού προϋπολογισμού 100,4 εκατομμυρίων ευρώ.

Οι γονείς και κηδεμόνες των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ενθαρρύνονται να συμμετέχουν στο σχεδιασμό των εξατομικευμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων των παιδιών τους. Η γνώμη τους θα αξιολογείται. Η διάγνωση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών μεταφέρεται στην προσχολική ηλικία.

Παιδιά αυτής της ηλικίας θα παραπέμπονται σε τμήματα πρώιμης παρέμβασης. Αρμόδια για την παραπομπή είναι τα Κέντρα Διάγνωσης (ΚΔΑΥ), που εκτός από το γεγονός ότι μετονομάζονται σε ΚΕΔΔΥ αποκτούν επιστημονική στελέχωση (5 άτομα κατ’ ελάχιστον) και διευρυμένες αρμοδιότητες.

Για τη στελέχωση των Κέντρων ιδρύονται οργανικές θέσεις παιδονευρολόγων, παιδοψυχιάτρων, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών, εργοθεραπευτών κ.λπ. Επίσης, συντάσσονται ανεξάρτητοι πίνακες εκπαιδευτικών με αναπηρίες και υποπίνακες εκπαιδευτικών με ειδίκευση στον αυτισμό, στη νοηματική και τη γραφή Μπράιγ.

Το υπουργείο Παιδείας συγχρηματοδοτεί δράσεις υποστηρικτικής τεχνολογίας για τα άτομα με ειδικές ανάγκες σε συνεργασία με το Εργαστήριο Τηλεπικοινωνιών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Ηδη βρίσκονται σε δοκιμαστική χρήση τα «Εξυπνα μάτια», φορητό σύστημα πλοήγησης των ατόμων με προβλήματα όρασης, καθώς και ένας προηγμένος μετατροπέας της νοηματικής σε φωνή και αντίστροφα για την υποβοήθηση των ατόμων με προβλήματα ακοής.



ΜΑΝΩΛΗ ΓΙΟΥΛΗ
Πηγή: e-selides

Άρθρα από την ίδια κατηγορία

Προστέθηκε την: Δευτέρα, 25 Μαρτίου 2024 @ 11:04:08 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
 Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για αποσπάσεις σε Ευρωπαικά Σχολεία.... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Τρίτη, 19 Μαρτίου 2024 @ 11:03:38 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
 Προσλήψεις 130 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση καθώς και στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για το διδακτικό έτος 2023-2024.... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Τετάρτη, 21 Φεβρουαρίου 2024 @ 13:42:06 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
 Προσλήψεις 289 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση καθώς και στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου,... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Δευτέρα, 19 Φεβρουαρίου 2024 @ 19:49:19 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
 Αποτελέσματα ενστάσεων-αιτήσεων θεραπείας μετεγγραφών/μετακινήσεων ακαδημαϊκού έτους 2023 – 2024.... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Παρασκευή, 16 Φεβρουαρίου 2024 @ 18:44:11 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
 Ειδική προκήρυξη κάλυψης λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α 102), όπως ισχύει], για το σχολικό έτος 2023-2024.... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Δευτέρα, 12 Φεβρουαρίου 2024 @ 18:51:57 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
 Πρόσκληση μόνιμων εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων απόσπασης στις Περιφερειακές Δ/νσεις Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής και Βόρειου Αιγαίου για θέση ΣΕΠ.... περισσότερα »