Αναζήτηση Άρθρων
Χρησιμοποιήστε την παρακάτω φόρμα για να αναζητήσετε στα άρθρα σύμφωνα με λέξη-εις κλειδιά ή και κατηγορία:
Τελευταία Γεγονότα
Τρέχοντα

   Πρωτομαγιά

      (πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό)

 

   Πάσχα

      (πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό)

 

   Λήξη σχολικής χρονιάς

      (πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό)

 

Οργάνωση σχολείου/τάξης

      (έγγραφα, έντυπα, βραβεία,

       ετικέτες, αναμνηστικά, κτλ)

 

Σχολ. εορτές/Εκδηλώσεις

      (πλούσιο εορταστικό υλικό,

       για όλες τις εκδηλώσεις) 

 

 Ελεύθερη Ώρα για τα Παιδιά

 

 Εκπαιδευτική TV

 

 Δείτε ΟΛΟ το υλικό μας !

 

Ελεύθερη πρόσβαση σε όλους,

     για όλο το υλικό μας !

     (χωρίς δημιουργία λογαριασμού)

 

Προτεινόμενος

     φυλλομετρητής: Chrome Gr

 

stop-bullying.gov.gr

 


 Ημερολόγιο Απριλίου 2024

 Σχολικό ημερολόγιο 2023-24

 Προγραμ/σμός εκπαιδ. 2023-24

 Μισθοδοσία εκπαιδευτικών

 


 Χρήσιμα

 Νοσοκομεία

 Νηστείες

 Πρωτοσέλιδα

 Παγκόσμιες Ημ.

 Πρόγραμμα TV

 

    

 Απεργίες

 Φαρμακεία

 Αργίες

 Συγκοινωνίες

 Εκπτώσεις

 Ο Καιρός


 Χάρτης ιστοσελίδας

 Γενικές οδηγίες

Το παιχνίδι της εβδομάδας

        Εκπαιδευτικά παιχνίδια - ασκήσεις 

Το δικαίωμα στο λάθος

Καταχωρήθηκε στις: Κυριακή, 4 Νοεμβρίου 2007 , από τον/την συγγραφέα: e-selides, επισκέψεις: 2575
στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Του Στελιου Μαρiνη*

Μολονότι πιστεύω ότι η δημόσια παιδεία βρίσκεται σε μεγάλο κίνδυνο και πρέπει όλοι να αγωνιστούμε για την προστασία της, δήλωσα ευθέως στους μαθητές του σχολείου μου ότι οι καθηγητές τους δεν θα ήθελαν να κάνουν κατάληψη. Παράλληλα, τους τόνισα ότι θα σεβαστούμε κάθε απόφασή τους, εφόσον δεν στηρίζεται σε ταπεινά ελατήρια.


Ολα αυτά δεν τους τα είπα ως ατομικές σκέψεις, αλλά μεταφέροντας την άποψη της πλειοψηφίας του Συλλόγου Διδασκόντων που είχε εκφραστεί σε άτυπη συνεδρίαση του οργάνου. Οι μαθητές με άκουσαν, με χειροκρότησαν και αποφάσισαν να κάνουν κατάληψη ψηφίζοντας 152 υπέρ και 52 κατά. Οι λόγοι που ήμουν προσωπικά αντίθετος σε αυτή την κατάληψη ξεκινούσαν από την αγωνία μου, που είναι και αγωνία όλων των συναδέλφων, να βγάλουμε την ύλη, να υλοποιήσουμε τα πολιτιστικά προγράμματα, αλλά και να διεκδικήσουμε αιτήματα για το σχολείο και την παιδεία με κοινή δράση καθηγητών, γονέων και μαθητών, κοινωνικών φορέων, αντί της αυτόνομης μαθητικής κινητοποίησης. Από την άλλη όμως δεν είδα μεγάλο ενδιαφέρον των ΜΜΕ για τις 1.500 περίπου χαμένες μέχρι σήμερα ώρες στο σχολείο μας εξαιτίας της απουσίας καθηγητών, ούτε για όλες τις άλλες ελλείψεις που οφείλονται στην απαράδεκτα χαμηλή χρηματοδότηση της δημόσιας παιδείας, ενώ καθημερινά στήνονται πάνελ και παράθυρα για τις καταλήψεις. Με άλλα λόγια, έστω και αν ο τρόπος προβολής των καταλήψεων στρεβλώνει την εικόνα, επιτυγχάνει να μένουν στο προσκήνιο της επικαιρότητας τα ζητήματα της εκπαίδευσης.
Ισως οι περισσότεροι μαθητές δεν έχουν ξεκάθαρη εικόνα των πολιτικών αποτελεσμάτων της πάλης τους, αντιλαμβάνονται όμως ότι καταλαμβάνοντας τα σχολεία αποκτά η φωνή τους κάποιο βάρος που διαφορετικά το στερείται. Οσοι φωνασκούν για το ότι ανώριμα παιδιά προβαίνουν σε έκνομες ενέργειες, οφείλουν να απαντήσουν αν το μέλλον που σχεδιάζεται ερήμην των παιδιών γι? αυτά αξίζει να το εμπιστεύονται και να το περιμένουν αδρανείς. Αλλά γιατί να πάμε στο μέλλον; Είναι το παρόν που ζουν αντάξιο του ενδιαφέροντος που οφείλει η κοινωνία να δείχνει για τα παιδιά της; Τους ζητάμε να καταργήσουν εθελοντικά τη νιότη τους, να πάψουν να παίζουν, να ερωτεύονται, να απολαμβάνουν τις στιγμές που δεν θα ξανάρθουν, χωρίς να τους πείθουμε ότι οι θυσίες που τους ζητάμε αξίζουν τον κόπο. Ισως οι μαθητές μου κάνουν λάθος, ωστόσο είναι οι μόνοι που το δικαιούνται.

*Ο Στέλιος Μαρίνης είναι Μαθηματικός - συγγραφέας.
Πηγή: e-selides

Άρθρα από την ίδια κατηγορία

Προστέθηκε την: Δευτέρα, 25 Μαρτίου 2024 @ 11:04:08 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
 Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για αποσπάσεις σε Ευρωπαικά Σχολεία.... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Τρίτη, 19 Μαρτίου 2024 @ 11:03:38 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
 Προσλήψεις 130 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση καθώς και στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για το διδακτικό έτος 2023-2024.... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Τετάρτη, 21 Φεβρουαρίου 2024 @ 13:42:06 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
 Προσλήψεις 289 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση καθώς και στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου,... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Δευτέρα, 19 Φεβρουαρίου 2024 @ 19:49:19 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
 Αποτελέσματα ενστάσεων-αιτήσεων θεραπείας μετεγγραφών/μετακινήσεων ακαδημαϊκού έτους 2023 – 2024.... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Παρασκευή, 16 Φεβρουαρίου 2024 @ 18:44:11 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
 Ειδική προκήρυξη κάλυψης λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α 102), όπως ισχύει], για το σχολικό έτος 2023-2024.... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Δευτέρα, 12 Φεβρουαρίου 2024 @ 18:51:57 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
 Πρόσκληση μόνιμων εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων απόσπασης στις Περιφερειακές Δ/νσεις Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής και Βόρειου Αιγαίου για θέση ΣΕΠ.... περισσότερα »