Αναζήτηση Άρθρων
Χρησιμοποιήστε την παρακάτω φόρμα για να αναζητήσετε στα άρθρα σύμφωνα με λέξη-εις κλειδιά ή και κατηγορία:
Τελευταία Γεγονότα
Τρέχοντα

   Πρωτομαγιά

      (πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό)

 

   Πάσχα

      (πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό)

 

   Λήξη σχολικής χρονιάς

      (πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό)

 

Οργάνωση σχολείου/τάξης

      (έγγραφα, έντυπα, βραβεία,

       ετικέτες, αναμνηστικά, κτλ)

 

Σχολ. εορτές/Εκδηλώσεις

      (πλούσιο εορταστικό υλικό,

       για όλες τις εκδηλώσεις) 

 

 Ελεύθερη Ώρα για τα Παιδιά

 

 Εκπαιδευτική TV

 

 Δείτε ΟΛΟ το υλικό μας !

 

Ελεύθερη πρόσβαση σε όλους,

     για όλο το υλικό μας !

     (χωρίς δημιουργία λογαριασμού)

 

Προτεινόμενος

     φυλλομετρητής: Chrome Gr

 

stop-bullying.gov.gr

 


 Ημερολόγιο Απριλίου 2024

 Σχολικό ημερολόγιο 2023-24

 Προγραμ/σμός εκπαιδ. 2023-24

 Μισθοδοσία εκπαιδευτικών

 


 Χρήσιμα

 Νοσοκομεία

 Νηστείες

 Πρωτοσέλιδα

 Παγκόσμιες Ημ.

 Πρόγραμμα TV

 

    

 Απεργίες

 Φαρμακεία

 Αργίες

 Συγκοινωνίες

 Εκπτώσεις

 Ο Καιρός


 Χάρτης ιστοσελίδας

 Γενικές οδηγίες

Το παιχνίδι της εβδομάδας

        Εκπαιδευτικά παιχνίδια - ασκήσεις 

Ας ακούσουμε τα παιδιά μας

Καταχωρήθηκε στις: Κυριακή, 4 Νοεμβρίου 2007 , από τον/την συγγραφέα: e-selides, επισκέψεις: 2335
στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Του Στρατου Στρατηγακη*
Ξεκίνησαν και φέτος οι καταλήψεις. Πολλές απόψεις ακούγονται για τις αιτίες. Αλλοι μιλούν για «χαβαλέ», άλλοι για υπαρκτά προβλήματα. Και οι δύο απόψεις έχουν το δίκιο τους, χωρίς όμως, κατά τη γνώμη μου, να συλλαμβάνουν όλη την αλήθεια. Κατ’ αρχήν, η ύπαρξη και μόνο των καταλήψεων αποκαλύπτει ότι το σχολείο δεν είναι ελκυστικό στους μαθητές. Αν ήταν, δεν θα έχαναν ούτε ώρα, όπως κάνουν για όσα τους ενδιαφέρουν.

Το σχολείο πρέπει να είναι ελκυστικό γιατί η εκπαίδευση έχει ένα εγγενές πρόβλημα: απαντά σε ερωτήματα που ο μαθητής δεν έχει θέσει, γιατί είναι έξω από τα ενδιαφέροντα της ηλικίας του. Αργότερα θα καταλάβει τη χρησιμότητα όσων μαθαίνει τώρα. Πρέπει λοιπόν εμείς να τραβήξουμε το ενδιαφέρον του, για να γίνει δεκτικός στη μάθηση. Δυστυχώς, το ελληνικό σχολείο δεν καταφέρνει να λειτουργήσει ποτέ στην ώρα του, για να μιλήσουμε μετά για τη σωστή λειτουργία του, ώστε να γίνει ελκυστικό στους μαθητές του. Κάθε χρόνο το υπουργείο Παιδείας πρέπει να προβεί σε συγκεκριμένες ενέργειες, με καθορισμένη σειρά για να είναι όλα έτοιμα τη μέρα του αγιασμού. Για παράδειγμα, 620 αναπληρωτές δάσκαλοι και 168 νηπιαγωγοί διορίστηκαν στις 26 Σεπτεμβρίου. Δηλαδή, για περίπου 2.000 μαθητές η σχολική χρονιά άρχισε με καθυστέρηση τριών εβδομάδων. Σε οποιαδήποτε ευνομούμενη χώρα θα είχαν υποβληθεί οι παραιτήσεις των υπευθύνων και την επόμενη χρονιά θα λειτουργούσαν όλα ρολόι. Στην Ελλάδα δεκαετίες τώρα η ίδια ιστορία. Πρόκειται απλά για ανικανότητα; Δεν το πιστεύω. Υπάρχει και η οικονομική παράμετρος. Από την καθυστέρηση στο διορισμό, το κράτος εξοικονόμησε πάνω από 500.000 ευρώ. Πώς νομίζετε ότι έχουμε τις μικρότερες δαπάνες για την εκπαίδευση στην Ευρωζώνη;
Τα παιδιά μας τα διδάσκονται όλα δύο φορές: Αγγλικά, Γερμανικά, Μαθηματικά, Ελληνικά, Φυσική, Χημεία, Πληροφορική, Μουσική, ακόμη και γυμναστική κάνουν έξω από το σχολείο. Τα σχολεία είναι κλειστά το απόγευμα και απαγορεύεται ένας μαθητής να παίξει έστω λίγο μπάσκετ, χωρίς να πηδήξει κάγκελα, δηλαδή να παρανομήσει. Το αποτέλεσμα είναι ότι το διάβασμα γίνεται μετά το τέλος όλων αυτών των δραστηριοτήτων, όταν τα παιδιά είναι ήδη κουρασμένα, με συνέπεια να φτάνουν να διαβάζουν μέχρι τα μεσάνυχτα. Το θεωρείτε ζωή αυτό;

Προσωπικά είμαι κατά των καταλήψεων, αλλά μου φαίνεται ότι κάτι θέλουν να μας πουν τα παιδιά μας, ίσως να μην μπορούν να το εκφράσουν καλά, αλλά εμείς μάλλον δεν θέλουμε να το ακούσουμε...

* Ο Στράτος Στρατηγάκης είναι Μαθηματικός στη μέση εκπαίδευση.
Πηγή: e-selides

Άρθρα από την ίδια κατηγορία

Προστέθηκε την: Δευτέρα, 25 Μαρτίου 2024 @ 11:04:08 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
 Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για αποσπάσεις σε Ευρωπαικά Σχολεία.... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Τρίτη, 19 Μαρτίου 2024 @ 11:03:38 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
 Προσλήψεις 130 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση καθώς και στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για το διδακτικό έτος 2023-2024.... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Τετάρτη, 21 Φεβρουαρίου 2024 @ 13:42:06 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
 Προσλήψεις 289 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση καθώς και στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου,... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Δευτέρα, 19 Φεβρουαρίου 2024 @ 19:49:19 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
 Αποτελέσματα ενστάσεων-αιτήσεων θεραπείας μετεγγραφών/μετακινήσεων ακαδημαϊκού έτους 2023 – 2024.... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Παρασκευή, 16 Φεβρουαρίου 2024 @ 18:44:11 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
 Ειδική προκήρυξη κάλυψης λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α 102), όπως ισχύει], για το σχολικό έτος 2023-2024.... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Δευτέρα, 12 Φεβρουαρίου 2024 @ 18:51:57 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
 Πρόσκληση μόνιμων εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων απόσπασης στις Περιφερειακές Δ/νσεις Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής και Βόρειου Αιγαίου για θέση ΣΕΠ.... περισσότερα »