[color=orangeae]Τα μαθηματικά της Γ΄τάξης απαιτούν ώρες επανάληψης φέτος για να καλυφθούν τα κενά της ύλης. Μερικά μαθήματα πχ δεκαδικοί μου φαίνονται -ξεκάρφωτα- και ας μου εξηγήσει κάποιος τι νόημα έχει να μάθουν τα παιδιά αρχαίους αριθμούς μαζί με τα νούμερα ως το 7.000
'Οσο για το ρωμαϊκό σύστημα αρίθμησης.... [/colorae]:roll:
[ Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ
3 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
ela mou nte!!
einai arketa diskoloi i dekadikoi alla ousiastika einai mia eisagogi gia auto pou tha akolouthisei stin tetarti dimotikou opote kala kanoun kai iparxoun!oso gia to arxaio sistima arithmisis...ontos einai ligo akiro!!!!
einai arketa diskoloi i dekadikoi alla ousiastika einai mia eisagogi gia auto pou tha akolouthisei stin tetarti dimotikou opote kala kanoun kai iparxoun!oso gia to arxaio sistima arithmisis...ontos einai ligo akiro!!!!
TNTSOKIN
-
TNTSOKIN - Δημοσιεύσεις: 2
- Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 01:00
- Τοποθεσία: Pantoy
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΤΝΤSΟΚΙΝ
[color=green28]Έχουν αρκετές δυσκολίες φέτος τα παιδιά στα μαθηματικά.Αν εξηγηθούν οι δεκαδικοί με απλό τρόπο και ΟΧΙ ! όπως τους έχει το βιβλίο τότε σε μικρό βαθμό θα κατανοηθούν από τους μαθητές. Με ένα ποσοστό 30% θαμαι ικανοποιημένος . Γιατί έχω την εντύπωση πως υπάρχει λάθος στο 40 μάθημα ;Είχαν οι αρχαίοι μικρά γράμματα ;Από ότι ξέρω καθόλου και θεωρώ τον εαυτό μου καλό γενικά στο μάθημα της ιστορίας . 8O [/color28]
-
Driver - Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: 17 Ιαν 2007, 01:00
- Τοποθεσία: ?????-??????
3 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης