Ας ελπίσουμε ότι του χρόνου πολλά θα είναι καλύτερα διορθώνοντάς τα βέβαια.
Ένα πράγμα που σίγουρα το θεωρώ δύσκολο και τρώει ώρα από το διάβασμα του μαθητή είναι αυτό το περιβόητο «Ζωγράφισε τη λύση» !
Διαβάζουμε την άσκηση, την συζητάμε, προτείνουμε λύση, δοκιμάζουμε και στο τέλος απαντούμε. Όλα καλά μέχρι εδώ.
Αλλά η ζωγραφική αυτή την δεδομένη στιγμή σίγουρα είναι μια χρονοβόρα διαδικασία που τις περισσότερες φορές είναι αποτυχημένη γιατί προκαλεί στο παιδί ένα άγχος, τι να ζωγραφίσει και πως (ωραίες εικόνες βλέπω αλλά πως θα τις ζωγραφίσω και εγώ; ).
Βέβαια γνωρίζω πως λίγοι ακολουθούν αυτή την διαδικασία αλλά σίγουρα αισθάνεσαι ότι κάτι δεν πάει καλά.
[ Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]
Ζωγράφισε τη λύση !
2 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
Συμφωνώ μαζί σου. Αλλά μην ξεχνάς ότι σαν εκπαιδευτικοί έχουμε την ευχέρεια να προσαρμόζουμε τη διδασκαλία μας ανάλογα με το επίπεδο της τάξης και ειδικότερα των μαθητών. Εγώ προσωπικά αυτό το περιβόητο "ζωγραφίζω" το 'εχω απορρίψει σχεδόν από όλες τις ασκήσεις και για τους λόγους που αναφέρεις, αλλά και για χαριν οικονομίας χρόνου.
-
exogiinos - Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: 19 Νοέμ 2006, 01:00
2 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 40 επισκέπτες