τετράδια για Δ¨τάξη
τετράδια για Δ¨τάξη
μήπως γνωρίζει κάποιος τα τετράδια της Δ τάξης. Ευχαριστώ.
- kyra_daskala
- Δημοσιεύσεις: 209
- Εγγραφή: 15 Νοέμ 2006, 00:00
- Τοποθεσία: Κηφισιά
Αν εννοείς τι τετράδια του εμπορίου να ζητήσεις από τους μαθητές σου...
1 ορθογραφίας (είχα ζητήσει 100στάρι γιατί μαζί με την ορθογραφία έλεγχα και γραμματική, συχνά και θεωρία μαθηματικών αλλά το κρατούσα στο σχολείο)
1 γλώσσας (ασκήσεις γραμματικής και έκφρασης)
1 μαθηματικών
και 1 πρόχειρο για όλα τα άλλα μαθήματα.
Ο συνάδελφος του άλλου τμήματος τους είχε ζητήσει μόνο ένα ντοσιέ και το χώριζε στα παραπάνω θέματα. Ήταν πολύ βολικό, ειδικά όσον αφορά τη διόρθωση και το κουβάλημα αλλά τα περισσότερα παιδιά ήταν τσαπατσούλικα και στο τέλος του τριμήνου που ήθελες να δεις την πρόοδό τους τα έβρισκες όλα φύλλο και φτερό...
1 ορθογραφίας (είχα ζητήσει 100στάρι γιατί μαζί με την ορθογραφία έλεγχα και γραμματική, συχνά και θεωρία μαθηματικών αλλά το κρατούσα στο σχολείο)
1 γλώσσας (ασκήσεις γραμματικής και έκφρασης)
1 μαθηματικών
και 1 πρόχειρο για όλα τα άλλα μαθήματα.
Ο συνάδελφος του άλλου τμήματος τους είχε ζητήσει μόνο ένα ντοσιέ και το χώριζε στα παραπάνω θέματα. Ήταν πολύ βολικό, ειδικά όσον αφορά τη διόρθωση και το κουβάλημα αλλά τα περισσότερα παιδιά ήταν τσαπατσούλικα και στο τέλος του τριμήνου που ήθελες να δεις την πρόοδό τους τα έβρισκες όλα φύλλο και φτερό...
- kyra_daskala
- Δημοσιεύσεις: 209
- Εγγραφή: 15 Νοέμ 2006, 00:00
- Τοποθεσία: Κηφισιά
- kyra_daskala
- Δημοσιεύσεις: 209
- Εγγραφή: 15 Νοέμ 2006, 00:00
- Τοποθεσία: Κηφισιά
Από αυτά που είχα αναφέρει παραπάνω στο μόνο που άλλαξα γνώμη ήταν η αντιγραφή.
Αν και θεωρούσα πολύ μεγάλα τα παιδιά της Δ για αντιγραφή, άλλαξα γνώμη.
Είναι θέμα τμήματος. Είχα μαθητές που δεν μπορούσαν να συγκεντρωθούν στην δουλειά που τους είχε ανατεθεί και παρατήρησα ότι βάζοντας τους αντιγραφή βελτιωνόταν η προσοχή που έδιναν.
Τέλος φέτος με τα τριτάκια μου δοκίμασα το ευρετήριο και ενθουσιάστηκαν. Μια καλυμμένη αντιγραφή ήταν, οπότε θα λειτουργήσει και στη Δ τάξη.
Αν και θεωρούσα πολύ μεγάλα τα παιδιά της Δ για αντιγραφή, άλλαξα γνώμη.
Είναι θέμα τμήματος. Είχα μαθητές που δεν μπορούσαν να συγκεντρωθούν στην δουλειά που τους είχε ανατεθεί και παρατήρησα ότι βάζοντας τους αντιγραφή βελτιωνόταν η προσοχή που έδιναν.
Τέλος φέτος με τα τριτάκια μου δοκίμασα το ευρετήριο και ενθουσιάστηκαν. Μια καλυμμένη αντιγραφή ήταν, οπότε θα λειτουργήσει και στη Δ τάξη.
Κι εγώ τετάρτη πήρα και ξέρω πως μια συνάδελφος που είχε πέρυσι τη δ' τάξη,χρησιμοποιούσε κι αυτη ευρετήριο. δεν έχω καταλάβει πως το δουλεύουμε. Αν μπορείς γράψε κάποιο παράδειγμα.Από αυτά που είχα αναφέρει παραπάνω στο μόνο που
Τέλος φέτος με τα τριτάκια μου δοκίμασα το ευρετήριο και ενθουσιάστηκαν. Μια καλυμμένη αντιγραφή ήταν, οπότε θα λειτουργήσει και στη Δ τάξη.
Σχετικά με τα μαθηματικά τώρα, τι εννοείς να μην αγχωθούμε?Είναι τόσο δύσκολα? Πως πρέπει να δουλέψουμε? Σύγνωμη για τις πολλές ερωτήσεις, αλλά έχω ξαναρωτήσει για Δ' κι απάντηση δεν πήρα!
Οσο για τα τετράδια, σκεφτόμαστε με τη συνάδελφο, να ζητήσουμε τα εξής:
1 50φ. ορθογραφίας με χοντρό εξώφυλλο.
1 100φ Γλωσσικών δραστηριοτήτων με χοντρο εξώφυλλο (εδώ θα γράφουμε γραμματικά φαινόμενα και θα κολλάμε και καμιά φωτοτυπια αν χρειάζεται)
1 50φ παραγωγής λόγου (στο οποίο θα γράφονται οι ασκήσεις από ιστορία,μελέτη, θρησκευτικά. Σκέφτομαι ότι ίσως θα γράφουμε κι εκθέσεις εδώ αλλά δεν ξέρω ακόμη.)
1 φάκελο φυσαρμόνικα για πορτφόλιο.
Αυτά μέχρι στιγμής. Αν κάποιος έχει κάτι να προτείνει ας μας πει!!!
1 50φ. ορθογραφίας με χοντρό εξώφυλλο.
1 100φ Γλωσσικών δραστηριοτήτων με χοντρο εξώφυλλο (εδώ θα γράφουμε γραμματικά φαινόμενα και θα κολλάμε και καμιά φωτοτυπια αν χρειάζεται)
1 50φ παραγωγής λόγου (στο οποίο θα γράφονται οι ασκήσεις από ιστορία,μελέτη, θρησκευτικά. Σκέφτομαι ότι ίσως θα γράφουμε κι εκθέσεις εδώ αλλά δεν ξέρω ακόμη.)
1 φάκελο φυσαρμόνικα για πορτφόλιο.
Αυτά μέχρι στιγμής. Αν κάποιος έχει κάτι να προτείνει ας μας πει!!!
