ΥΛΗ Δ΄ ΤΑΞΗΣ
- gkotrotsio
- Δημοσιεύσεις: 36
- Εγγραφή: 08 Σεπ 2007, 00:00
- roulitsa55
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: 23 Φεβ 2009, 00:00
Γλώσσα είμαι τελειώνω το κεφάλαιο 7
Μαθηματικά τελείωσα την πρώτη περίοδο (ξέρω ότι είμαι πολύ πίσω αλλά όταν μπήκα στην τάξη έπαθα σοκ...δεν ήξεραν καθόλου προπαίδεια και γενικά την πράξη του πολλαπλασιασμού)
Ιστορία είμαι στο μάθημα 26
Θρησκευτικά στο 30
Μελέτη περιβάλλοντοσ στο 2ο κεφάλαιο (πολιτισμός)
Μαθηματικά τελείωσα την πρώτη περίοδο (ξέρω ότι είμαι πολύ πίσω αλλά όταν μπήκα στην τάξη έπαθα σοκ...δεν ήξεραν καθόλου προπαίδεια και γενικά την πράξη του πολλαπλασιασμού)
Ιστορία είμαι στο μάθημα 26
Θρησκευτικά στο 30
Μελέτη περιβάλλοντοσ στο 2ο κεφάλαιο (πολιτισμός)
Γλώσσα θα μπω στην 7 ενότητα τη Δευτέρα.
Μαθηματικά στους συμμιγείς
Ιστορία στον χρυσό αιώνα
Θρησκευτικά τελειωσα τον Άγιο Χριστοφόρο
Μελέτη είμαι στην τρίτη ενότητα στα δάση. Πρέπει να πω πως παραλείπουμε κάποιες εργασίες της μελέτης, γιατί κλείσαμε λόγω γρίπης κι μείναμε πολύ πίσω. Επίσης προσπαθώ να μην κόβω ευέλικτη και ζωγραφική αλλά να συνδιάζω με τα εκάστοτε μαθήματα (ιδιαίτερα με τα μαθηματικά).
Πρέπει ακόμα να σας πω, πως κάθε Παρασκευή έχω 2 ώρες ευέλικτη που τις αφιερώνω στην έκθεση και την κατανόηση κειμένου. Έχω δυστυχώς διαπιστώσει ότι στην κατάνοηση κειμένου τα παιδιά πιάνουν πάτο...
Μαθηματικά στους συμμιγείς
Ιστορία στον χρυσό αιώνα
Θρησκευτικά τελειωσα τον Άγιο Χριστοφόρο
Μελέτη είμαι στην τρίτη ενότητα στα δάση. Πρέπει να πω πως παραλείπουμε κάποιες εργασίες της μελέτης, γιατί κλείσαμε λόγω γρίπης κι μείναμε πολύ πίσω. Επίσης προσπαθώ να μην κόβω ευέλικτη και ζωγραφική αλλά να συνδιάζω με τα εκάστοτε μαθήματα (ιδιαίτερα με τα μαθηματικά).
Πρέπει ακόμα να σας πω, πως κάθε Παρασκευή έχω 2 ώρες ευέλικτη που τις αφιερώνω στην έκθεση και την κατανόηση κειμένου. Έχω δυστυχώς διαπιστώσει ότι στην κατάνοηση κειμένου τα παιδιά πιάνουν πάτο...
- gkotrotsio
- Δημοσιεύσεις: 36
- Εγγραφή: 08 Σεπ 2007, 00:00
ΥΛΗ Δ ΤΑΞΗΣ
Συνάδελφοι στη Γλώσσα τελειώνω την ενότητα της ελιάς (αύριο ένα δίωρο επανάληψη της ενότητας, την Τρίτη Ανθολόγιο και την Τετάρτη αν κρίνω-από την επανάληψη- επαναληπτικό) στα Μαθηματικά κεφ. 26 (τελευταίο ενότητας και μετά πολύ καλή επανάληψη) και Μελέτη Π. η μέλισσα. Δουλεύω σ' ένα πολυθέσιο σχολείο η τάξη μου έχει 20 μαθητές στόχος η κατανόηση η εμπέδωση και όχι το κυνήγι της ύλης. Η 20ετής πείρα μου αυτό μ' έχει διδάξει.
Δε χρειάζεται άγχος. Βαδίζω πάντα ανάλογα με τις ικανότητες και δυνατότητες των μαθητών μου.

γεια σας! εχω ενα προβλημα με την υλη. στα μαθηματικα ειμαστε στο μαθημα 20(πολυ πισω), στη γλωσσα τωρα κανουμε την επαναληψη της 7ης ενοτητας, στην ιστορια την επαναληψη των περσικων πολεμων. θα ηθελα να σας ρωτησω αν υπαρχει περιπτωση να βγει η υλη και αν τελικα εχει τοση σημασια το αν θα βγει η υλη η αν θα μαθουν τα παιδια. Και αν εχουμε καποια τυπικη επιπτωση σε περιπτωση που δεν βγει.
Γλώσσα είμαι στην ενότητα 9 στο Κεφάλαιο "Όρνιθες"
Μαθηματικά είμαστε στο 24 (μάλλον είμαι πίσω, επιμείναμε πολύ στους συμμιγείς)
Ιστορία είμαι στο 22 ακόμα
Θρησκευτικά είμαι στο 22
Μελέτη είμαι στο κεφάλαιο για τη ρύπανση του περιβάλλοντος..
Πείτε κι εσείς τη γνώμη σας γιατί νομίζω πως έχω μείνει λίγο πίσω γενικά...
Ευχαριστώ!!
Μαθηματικά είμαστε στο 24 (μάλλον είμαι πίσω, επιμείναμε πολύ στους συμμιγείς)
Ιστορία είμαι στο 22 ακόμα
Θρησκευτικά είμαι στο 22
Μελέτη είμαι στο κεφάλαιο για τη ρύπανση του περιβάλλοντος..
Πείτε κι εσείς τη γνώμη σας γιατί νομίζω πως έχω μείνει λίγο πίσω γενικά...
Ευχαριστώ!!