[ Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
7 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ?
-
brosko - Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: 09 Φεβ 2011, 01:00
Βεβαίως και υπάρχει! Με λίγα λόγια: στην Α' και στη Β' δε βάζουμε βαθμούς. Στη Γ' και στη Δ΄βάζουμε βαθμολογία με χαρακτηρισμούς (Α,Β.Γ,Δ....) και στις Ε' και Στ' αριθμητική βαθμολογία. Όλα αυτά μπορείς να τα δες στη σχετική εγκύκλιο που αφορά τη λειτουργία των σχολείων
(ζήτα την από το Διευθυντή αν και θα έπρεπε να σας την είχε δώσει στην αρχή της χρονιάς......)
(ζήτα την από το Διευθυντή αν και θα έπρεπε να σας την είχε δώσει στην αρχή της χρονιάς......)
-
olgaki - Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: 01 Δεκ 2006, 01:00
ΝΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΩΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΩ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ.
ΤΙ ΕΝΝΟΩ?
ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.
ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΟΣ ΣΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΝΕΙ ΦΑΣΑΡΙΑ ΤΟΤΕ ΤΟΥ ΚΑΤΕΒΑΖΩ ΤΟ ΒΑΘΜΟ Π.Χ.ΑΠΟ 10 ΣΕ 9.
ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΣ ΜΟΥ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΤΙ ΕΝΝΟΩ?
ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.
ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΟΣ ΣΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΝΕΙ ΦΑΣΑΡΙΑ ΤΟΤΕ ΤΟΥ ΚΑΤΕΒΑΖΩ ΤΟ ΒΑΘΜΟ Π.Χ.ΑΠΟ 10 ΣΕ 9.
ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΣ ΜΟΥ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
-
brosko - Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: 09 Φεβ 2011, 01:00
Ως εκπαιδευτικοί γνωρίζουμε ότι οι στόχοι μας δεν είναι μόνο γνωστικοί, άρα δεν αξιολογούμε στενά και μόνο την επίδοση του μαθητή. Μην ξεχνάμε ότι η αξιολόγηση είναι το τελευταίο κομμάτι της διδακτικής διαδικασίας και δεν είναι ξεκομμένο. Δεν υπάρχει κάποιος νόμος να σου πει πόσους βαθμούς θα αφαιρέσεις ή θα προσθέσεις, αλλά στο Π.Δ. 8/95 αναφέρεται ρητά:
Η αξιολόγηση, ως εξατομικευμένη εκτίμηση της επίδοσης του μαθητή, δεν είναι αυτοσκοπός και σε καμία περίπτωση δεν προσλαμβάνει χαρακτήρα ανταγωνιστικό ή επιλεκτικό για το μαθητή του Δημοτικού Σχολείου. Αυτή δεν αναφέρεται μόνο στην επίδοση του στα διάφορα μαθήματα, αλλά και σε άλλα χαρακτηριστικά του, όπως είναι η προσπάθεια που καταβάλλει, το ενδιαφέρον του, οι πρωτοβουλίες που αναπτύσσει, η δημιουργικότητά του, η συνεργασία του με άλλα άτομα και ο σεβασμός των κανόνων λειτουργίας του σχολείου.
Η αξιολόγηση, ως εξατομικευμένη εκτίμηση της επίδοσης του μαθητή, δεν είναι αυτοσκοπός και σε καμία περίπτωση δεν προσλαμβάνει χαρακτήρα ανταγωνιστικό ή επιλεκτικό για το μαθητή του Δημοτικού Σχολείου. Αυτή δεν αναφέρεται μόνο στην επίδοση του στα διάφορα μαθήματα, αλλά και σε άλλα χαρακτηριστικά του, όπως είναι η προσπάθεια που καταβάλλει, το ενδιαφέρον του, οι πρωτοβουλίες που αναπτύσσει, η δημιουργικότητά του, η συνεργασία του με άλλα άτομα και ο σεβασμός των κανόνων λειτουργίας του σχολείου.
-
smev - Δημοσιεύσεις: 34
- Εγγραφή: 25 Νοέμ 2006, 01:00
Mπορείς να βρεις το Προεδρικό Διάταγμα 8/95 στην ιστοσελίδα της ΔΟΕ www.doe.gr (στην εκπαιδευτική νομοθεσία).
-
smev - Δημοσιεύσεις: 34
- Εγγραφή: 25 Νοέμ 2006, 01:00
7 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης