Μπορείτε να μου προτείνετε βιβλία, φύλλα εργασίας και ότι άλλο γνωρίζετε για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε μουσουλμανάκια μικρών τάξεων. Τα νέα βιβλία δε μας βοηθάνε ιδιαίτερα.
Ευχαριστώ!!!
[ Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]
Τμήμα υποδοχής - Μικρές τάξεις
7 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
Τα Ελληνικα σα Δευτερη Ξενη Γλωσσα
Καταρχας ..Καλη Επιτυχια και σε οσους διδασκουν την ελληνικη και σε οσους επιθυμουν να τη διδαχθουν!Υπαρχει ειδικο site στο οποιο και προτεινονται κ βιβλια για Τα Ελληνικα σαν δευτερη Ξενη Γλωσσα,το isocrates kai μπορει να βρει ς εκει στη πυλη Διαπολιτισμικοτητα βιβλια αναλογα.
-
marialekaki - Δημοσιεύσεις: 81
- Εγγραφή: 24 Ιαν 2009, 01:00
Θα σου πρότεινα να ακολουθήσεις τις διευθύνσεις που σου προτείνονται στον παρακάτω σύνδεσμο:
http://www.grafoulis.gr/wp/?p=1386
http://www.grafoulis.gr/wp/?p=1386
-
nekpet - Δημοσιεύσεις: 9
- Εγγραφή: 15 Σεπ 2009, 00:00
Εκπαιδευση τσιγγανοπαιδων
Μπορειτε να αναζητησετε πληροφοριες στην ιστοσελιδα www.roma.uth.gr...η να παρετε τηλεφωνο ισως να ρωτησετε απο που μπορουν να τα προμηθευτουν.
-
marialekaki - Δημοσιεύσεις: 81
- Εγγραφή: 24 Ιαν 2009, 01:00
Επίσης υπάρχει μια πολύ καλή συμβουλευτική σελίδα για την εκπαίδευση των μουσουλμανόπαιδων , με τίτλο κλειδιά κι αντικλείδια,
στην διεύθυνση http://www.kleidiakaiantikleidia.net/#
Ελπίζω να σου φανεί χρήσιμη!!!
Καλή δύναμη!
στην διεύθυνση http://www.kleidiakaiantikleidia.net/#
Ελπίζω να σου φανεί χρήσιμη!!!
Καλή δύναμη!
-
mekmekt - Δημοσιεύσεις: 141
- Εγγραφή: 30 Οκτ 2007, 01:00
- Τοποθεσία: θεσσαλονίκη
Τμήμα υποδοχής - Μικρές τάξεις
Και πάλι σας ευχαριστώ για το υλικό....
Μπορείτε να μου πείτε και τη γνώμη σας για ορισμένα ζητήματα γιατί πρώτη φορά κάνω σε τμήμα υποδοχής και ιδιαίτερα σε μικρές ηλικίες.
Χώρισα το 2ωρο μάθημα για κάθε τάξη σε τρία μέρη. Το πρώτο αφορά την καθαριότητα (δυστυχώς η βρωμιά κυριαρχεί πάνω τους - το νερό μαυρίζει καθώς πέφτει από τα χέρια τους ). Το δεύτερο αφορά στο προφορικό λόγο. Παίρνω ένα θέμα (το πρόσωπο, το σώμα, η τσάντα κ.τ.λ.) και λέμε τις λέξεις, δείχνουμε, γράφουμε στο πίνακα. Το τρίτο αφορά το γραπτό λόγο μιας και γράφουμε τα γράμματα. Τα παιδάκια αυτά μάλλον δεν έχουν πάει νηπιαγωγείο ή πήγαν για λίγο. Πάντως, κάθονται, συνεργάζονται, ακούνε και ξέρουν να ζωγραφίζουν.
Ως προς τη γραφή και ανάγνωση λέω να ακολουθήσω τη παλιά μέθοδο...
χθες έκανα το Α, α και αύριο θα κάνω το Τ,τ μετά το ΤΑ, τα και θα συνεχίσω τα σύμφωνα για να τα κολλάω στο "α"
Βέβαια βάζω και λέξεις για να αναγνωρίσουν σε αυτές το γράμμα που μαθαίνουμε κάθε φορά.
Τι άλλο μπορώ να κάνω (πρακτικό κομμάτι) για τη διδασκαλία και τη καθαριότητα;
Υ: Η σελίδα http://www.roma.uth.gr δε βλέπω να λειτουργεί.
Μπορείτε να μου πείτε και τη γνώμη σας για ορισμένα ζητήματα γιατί πρώτη φορά κάνω σε τμήμα υποδοχής και ιδιαίτερα σε μικρές ηλικίες.
Χώρισα το 2ωρο μάθημα για κάθε τάξη σε τρία μέρη. Το πρώτο αφορά την καθαριότητα (δυστυχώς η βρωμιά κυριαρχεί πάνω τους - το νερό μαυρίζει καθώς πέφτει από τα χέρια τους ). Το δεύτερο αφορά στο προφορικό λόγο. Παίρνω ένα θέμα (το πρόσωπο, το σώμα, η τσάντα κ.τ.λ.) και λέμε τις λέξεις, δείχνουμε, γράφουμε στο πίνακα. Το τρίτο αφορά το γραπτό λόγο μιας και γράφουμε τα γράμματα. Τα παιδάκια αυτά μάλλον δεν έχουν πάει νηπιαγωγείο ή πήγαν για λίγο. Πάντως, κάθονται, συνεργάζονται, ακούνε και ξέρουν να ζωγραφίζουν.
Ως προς τη γραφή και ανάγνωση λέω να ακολουθήσω τη παλιά μέθοδο...
χθες έκανα το Α, α και αύριο θα κάνω το Τ,τ μετά το ΤΑ, τα και θα συνεχίσω τα σύμφωνα για να τα κολλάω στο "α"
Βέβαια βάζω και λέξεις για να αναγνωρίσουν σε αυτές το γράμμα που μαθαίνουμε κάθε φορά.
Τι άλλο μπορώ να κάνω (πρακτικό κομμάτι) για τη διδασκαλία και τη καθαριότητα;
Υ: Η σελίδα http://www.roma.uth.gr δε βλέπω να λειτουργεί.
-
jim_sdtv - Δημοσιεύσεις: 69
- Εγγραφή: 20 Οκτ 2006, 00:00
- Τοποθεσία: Ν.Έβρου
7 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες