Καλησπερα! Καλη σχολικη χρονια σε ολους!!
Φετος τοποθετηθηκα σε 1/θ Δημοτικο Σχολειο στο οποιο υπαρχουν οι εξης ταξεις: Β , Γ , Ε , ΣΤ .
θα ηθελα να ακουσω απο εσας συμβουλες ή ιδεες σχετικα με τη διδασκαλια των μαθηματων, τον υπολογισμο του χρονου διδασκαλιας και οτιδηποτε αλλο πιστευετε οτι θα μου φανει χρησιμο..
Ευχαριστω εκ των προτερων!!
[ Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]
Moνοθεσιο Δημοτικο Σχολειο
6 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
Αρχικά πιστεύω ότι θα σε βοηθήσει αρκετά το παρακάτω site
http://paroutsas.jmc.gr/monothesio3.htm
Το καλό είναι ότι δεν έχεις πρωτάκια οπότε οι μαθητές σου ξέρουν τι σημαίνει μονοθέσιο και σε μεγάλο βαθμό θα σε οδηγήσουν εκείνα.
Εγώ εχω κάνει συνδιδασκαλία Γ-Δ, οπότε στη πραγματικότητα μόνο τα μαθηματικά ήταν που έπρεπε σε ένα 45λεπτο να διδάξω δυο διαφορετικά αντικείμενα.
Στην αρχή προσπάθησα να κάνω παράλληλη διδασκαλία αλλά δεν τα κατάφερα, ήταν και η πρώτη χρονιά με τα νέα βιβλία. Οπότε πέρασα στο δεύτερο σχέδιο. Κανόνισα το πρόγραμμα μου έτσι ώστε να έχω κάθε μέρα τουλάχιστον μια ώρα ή την ώρα των εικαστικών ή της ευέλικτης ζώνης μαζί με τα μαθηματικά. Έτσι έκανα με την μια τάξη μαθηματικά και η άλλη ζωγράφιζε ή διάβαζε λογοτεχνία και εναλλάξ.
Γενικά πρέπει να ετοιμάζεις αρκετές σιωπηρές εργασίες για τα παιδιά, όπως ανάγνωση του παρακάτω, να βρίσκουν άγνωστες λέξεις με το λεξικό.
Επίσης μπορείς να εκμεταλλευτείς τα μεγαλύτερα παιδιά, που τελειώνουν τη δουλειά τους για να βοηθούν τα μικρότερα.
http://paroutsas.jmc.gr/monothesio3.htm
Το καλό είναι ότι δεν έχεις πρωτάκια οπότε οι μαθητές σου ξέρουν τι σημαίνει μονοθέσιο και σε μεγάλο βαθμό θα σε οδηγήσουν εκείνα.
Εγώ εχω κάνει συνδιδασκαλία Γ-Δ, οπότε στη πραγματικότητα μόνο τα μαθηματικά ήταν που έπρεπε σε ένα 45λεπτο να διδάξω δυο διαφορετικά αντικείμενα.
Στην αρχή προσπάθησα να κάνω παράλληλη διδασκαλία αλλά δεν τα κατάφερα, ήταν και η πρώτη χρονιά με τα νέα βιβλία. Οπότε πέρασα στο δεύτερο σχέδιο. Κανόνισα το πρόγραμμα μου έτσι ώστε να έχω κάθε μέρα τουλάχιστον μια ώρα ή την ώρα των εικαστικών ή της ευέλικτης ζώνης μαζί με τα μαθηματικά. Έτσι έκανα με την μια τάξη μαθηματικά και η άλλη ζωγράφιζε ή διάβαζε λογοτεχνία και εναλλάξ.
Γενικά πρέπει να ετοιμάζεις αρκετές σιωπηρές εργασίες για τα παιδιά, όπως ανάγνωση του παρακάτω, να βρίσκουν άγνωστες λέξεις με το λεξικό.
Επίσης μπορείς να εκμεταλλευτείς τα μεγαλύτερα παιδιά, που τελειώνουν τη δουλειά τους για να βοηθούν τα μικρότερα.
-
kyra_daskala - Δημοσιεύσεις: 209
- Εγγραφή: 15 Νοέμ 2006, 01:00
- Τοποθεσία: Κηφισιά
Για τα ολιγοθέσια ισχύει ότι μπορείς να αφαιρείς ασκήσεις και σε συνεργασία με το σύμβουλο μπορείς να συμπτήξεις κάποια κομμάτια της ύλης ή κα να παραλείψεις κάποια.
Μην ανησυχείς, όλα καλά θα πάνε.
Μην ανησυχείς, όλα καλά θα πάνε.
-
kyra_daskala - Δημοσιεύσεις: 209
- Εγγραφή: 15 Νοέμ 2006, 01:00
- Τοποθεσία: Κηφισιά
Αν και πέρασαν πολλά χρόνια από τότε που παράτησα το μονοθέσιο θα ρισκάρω να πω τη γνώμη μου:
για τις δυο μεγάλες τάξεις δεν το συζητάω, γίνεται ένα υπο-τμήμα με τα βιβλία του κύκλου που διδάσκεις...
Για τις Β' και Γ' προτείνω την ξεχωριστή διδασκαλία Γλώσσας και Μαθηματικών με κοινό ανθολόγιο και όλα τα υπόλοιπα μαθήματα.
Αρκεί να δεχθεί κάτι τέτοιο και ο σχολικός σύμβουλος της περιοχής ο οποίος είναι και ο πλέον αρμόδιος για να σου προτείνει λύσεις και να σε βοηθήσει σε ότι χρειαστείς....
για τις δυο μεγάλες τάξεις δεν το συζητάω, γίνεται ένα υπο-τμήμα με τα βιβλία του κύκλου που διδάσκεις...
Για τις Β' και Γ' προτείνω την ξεχωριστή διδασκαλία Γλώσσας και Μαθηματικών με κοινό ανθολόγιο και όλα τα υπόλοιπα μαθήματα.
Αρκεί να δεχθεί κάτι τέτοιο και ο σχολικός σύμβουλος της περιοχής ο οποίος είναι και ο πλέον αρμόδιος για να σου προτείνει λύσεις και να σε βοηθήσει σε ότι χρειαστείς....
-
dimigo - Δημοσιεύσεις: 101
- Εγγραφή: 28 Οκτ 2006, 00:00
- Τοποθεσία: Ptolemaida
6 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες