Έχω στην τάξη μου, Β΄Δημοτικού, μαθητές που μπερδεύουν τα γράμματα δ-β π. χ. βέντρο, βιάβασα , θ-φ π.χ.γενέφλια, τ-π π.χ. πέσσερις
Τους δείχνω πώς προφέρεται το κάθε γράμμα με τα χείλη και τη γλώσσα.
Τους δίνω ασκήσεις του τύπου συμπλήρωσε το γράμμα που λείπει β ή δ σε λέξεις και προτάσεις.
Έχετε υπόψη σας κάποιες άλλες ασκήσεις που θα μπορούσα να τους δώσω;Τι άλλο θα μπορούσα να κάνω για να τους βοηθήσω;
[ Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]
Μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες
5 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
geia sou Λακη,
στο κειμενάκι σου δεν αναφέρεις αν οι δυσκολίες είναι μόνο στην άρθρωση ή και στην γραφή. Αν είναι στην άρθρωση πιστεύω ότι είναι δύσκολο να τους μάθεις το φώνημα. Συνήθως χρειάζεται λογοθεραπεία. Αν είναι στην γραφή οι ασκήσεις που κάνεις είναι μια χαρά.
στο κειμενάκι σου δεν αναφέρεις αν οι δυσκολίες είναι μόνο στην άρθρωση ή και στην γραφή. Αν είναι στην άρθρωση πιστεύω ότι είναι δύσκολο να τους μάθεις το φώνημα. Συνήθως χρειάζεται λογοθεραπεία. Αν είναι στην γραφή οι ασκήσεις που κάνεις είναι μια χαρά.
-
x1990 - Δημοσιεύσεις: 2
- Εγγραφή: 17 Δεκ 2008, 01:00
Είναι στη γραφή. Το ένα παιδάκι μου όμως όταν διαβάζει καμιά φορά τα μπερδεύει. Φοράει σιδεράκια και ίσως και εκείνα τη δυσκολεύουν στην άρθρωση.Και κάτι ακόμα που δεν ξέρω αν έχει σχέση. Και τα δυο παιδιά που δυσκολεύονται είναι αριστερόχειρες.
-
Lakis - Δημοσιεύσεις: 28
- Εγγραφή: 25 Οκτ 2006, 00:00
πιθανόν να παίζει αλλά μπορεί και όχι. Εφόσον οι δυσκολίες εντοπίζονται κυρίως στην γραφή μπορείς να τους δίνεις κάποιες επιπλέον φωτοτυπίες με ασκήσεις του τύπου :1. διάβασε - αντιστοίχισε όπου θα υπάρχουν λέξεις με Β ή δ και δεξιά τα γράμματα β, δ να ενώσουν με γραμμές, 2.μπορούν να έχουν ένα χρώμα για το β και ένα για το δ και στο κειμενάκι που έχουν για ανάγνωση κάθε μέρα να έχουν χρωματίσει αντίστοιχα τα β και δ ώστε να προσέχουν περισσότερο τις λέξεις αυτές 3. μπορείς ακόμα να ετοιμάσεις μια στήλη με λέξεις που έχουν το 1 γράμμα (π.χ βαριέμαι) και δίπλα μια άλλη στήλη που έχει ψευδολέξη με το άλλο γράμμα (δαριέμαι) το παιδί πρέπει να διαβάσει σωστά τη λέξη και να διορθώσει με χρώμα την ψευδολέξη. Γενικά υπάρχουν πολλές ασκήσεις που θα βοηθούσαν. Αλήθεια τμήμα ένταξης έχει το σχολείο σου; Αν ναι ο δάσκαλος ειδικής θα μπορούσε να σε βοηθήσει.
-
x1990 - Δημοσιεύσεις: 2
- Εγγραφή: 17 Δεκ 2008, 01:00
5 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
Επιστροφή στο Γενικές απορίες για τους εκπαιδευτικούς
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 33 επισκέπτες