mporei kapoios na mou pei an eimai se kalo dromo?
ma8hmatika eimai sthn 28, fysikh teleiwsa ta zwa, gewgrafia 8a mpw apo vdomada sthn europe,glwssa teleiwnw thn 9 kai istoria sto 22.
euxaristw!!
[ Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]
ΣΤ ΤΑΞΗ ΥΛΗ
33 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 2 από 4 • 1, 2, 3, 4
Δεν αγχώνομαι για την ύλη... Το θέμα είναι τα παιδιά να μάθουν και τίποτα.Πιστεύω πως όλα τα μαθήματα βγαίνουν άνετα! Ειδικά γλώσσα.
Μαθηματικά: κεφάλαιο 33
Φυσική: Αναπνοή (αλλά δεν πάω με τη σειρά του βιβλίου)
Γεωγραφία: Μπαίνω στην ενότητα Δ
Ιστορία: Στο μάθημα 24
Γλώσσα:Τελειώνω την ενότητα 10
Μαθηματικά: κεφάλαιο 33
Φυσική: Αναπνοή (αλλά δεν πάω με τη σειρά του βιβλίου)
Γεωγραφία: Μπαίνω στην ενότητα Δ
Ιστορία: Στο μάθημα 24
Γλώσσα:Τελειώνω την ενότητα 10
-
elenikark - Δημοσιεύσεις: 54
- Εγγραφή: 22 Νοέμ 2007, 01:00
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: ΣΤ ΤΑΞΗ ΥΛΗ
ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-ΦΥΣΙΚΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ?[/b]
παιδιά μην αγχώνεστε με την ύλη. Στην στ΄βγαίνει άνετα.Γλώσσα τελειώνω τη 10 εν, Μαθηματικά είμαι στα προβλήματα με ανάλογα ποσά, Ιστορία στην πολιορκία του Μεσολογγίου και Φυσικη στην αναπνοή. Πάνω απ' όλα μας ενδιαφέρει η εμπέδωση της ύλης.Η ΣΤ΄είναι μια πολύ ωραία τάξη για μας και τα παιδιά.
-
DASKALOS2008 - Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: 10 Νοέμ 2008, 01:00
Καλημέρα σας.
Εγώ δεν είμαι δάσκαλος αλλά γονέας. Ο δικός μου προβληματισμός είναι σχετικά με τις μεθόδους αξιολόγησης και τα τεστ. Σε μια περίοδο που κυριαρχεί η συζήτηση για την κατάργηση των εξετάσεων, κάθε βδομάδα ο γιος μου γράφει 2 τεστ στην έκτη δημοτικού. Με αποτέλεσμα κι εγώ να τον βομβαρδιζω στο σπίτι με ασκήσεις και τεστ. Τόση εντατικοποίηση που πολλοί φίλοι κάνουν στα παιδιά τους "ιδιαίτερα" για να ανταποκριθούν!!!! Το αποτέλεσμα στους βαθμούς...? Είχε μέσο ορο 9,47 γι αυτό του έβαλα 9 !!!!! Και για ποιο λόγο να χω εγώ συνεργασία με την δασκάλα του παιδιού μου όταν την πρώτη φορά που πήγα να την δω σχεδόν με μάλωσε γιατι την προηγουμένη ο γιος μου δεν διατύπωσε σωστά τον ορισμό του "όγκου" !!!! Κι αναρωτιέμαι αυτή άραγε είναι η φιλοσοφία και ο σκοπός της εκπαίδευσης στο δημοτικό;
Εγώ δεν είμαι δάσκαλος αλλά γονέας. Ο δικός μου προβληματισμός είναι σχετικά με τις μεθόδους αξιολόγησης και τα τεστ. Σε μια περίοδο που κυριαρχεί η συζήτηση για την κατάργηση των εξετάσεων, κάθε βδομάδα ο γιος μου γράφει 2 τεστ στην έκτη δημοτικού. Με αποτέλεσμα κι εγώ να τον βομβαρδιζω στο σπίτι με ασκήσεις και τεστ. Τόση εντατικοποίηση που πολλοί φίλοι κάνουν στα παιδιά τους "ιδιαίτερα" για να ανταποκριθούν!!!! Το αποτέλεσμα στους βαθμούς...? Είχε μέσο ορο 9,47 γι αυτό του έβαλα 9 !!!!! Και για ποιο λόγο να χω εγώ συνεργασία με την δασκάλα του παιδιού μου όταν την πρώτη φορά που πήγα να την δω σχεδόν με μάλωσε γιατι την προηγουμένη ο γιος μου δεν διατύπωσε σωστά τον ορισμό του "όγκου" !!!! Κι αναρωτιέμαι αυτή άραγε είναι η φιλοσοφία και ο σκοπός της εκπαίδευσης στο δημοτικό;
-
musli1145 - Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: 08 Φεβ 2009, 01:00
ΥΛΗ
ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΤΑΞΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΕΡΣΙ Η ΣΤ' ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΥΛΗ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΝΕΤΑ.ΠΕΡΣΙ ΕΙΧΑ ΑΓΧΩΘΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΕΤΟΣ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ. ΣΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΜΠΑΙΝΩ ΑΥΡΙΟ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 11.ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ ΠΟΣΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΑ 2 ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ.ΣΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ (ΤΙ ΜΠΛΕΞΙΜΟ!!!!!). ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΡΙΟ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΠΟΛΙΟΡΚΙΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ.ΑΛΗΘΕΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤ?
ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΓΟΝΕΑ: ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ , ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΣΥΧΝΑ ΤΕΣΤ ,ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΟΜΩΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΡΘΩΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΑΥΣΤΗΡΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ.Η ΣΤ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΕ ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΡΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ.ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ Η ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΖΩΗ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ.
ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΓΟΝΕΑ: ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ , ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΣΥΧΝΑ ΤΕΣΤ ,ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΟΜΩΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΡΘΩΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΑΥΣΤΗΡΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ.Η ΣΤ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΕ ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΡΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ.ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ Η ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΖΩΗ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ.
-
alexmichal - Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: 21 Ιαν 2009, 01:00
Kαλημέρα, στα ποσοστά θα μπω τη Δευτέρα και θα τα δουλέψω μέχρι να κλείσουμε για Πάσχα. Μην αγχώνεσαι τα είχαν διδαχτεί και πέρυσι (δεν είναι σίγουρο βέβαια ότι τα θυμούνται κιόλας). Μετά τις διακοπές θα πάω στο κεφάλαιο της Γεωμετρίας και όταν τελειώσω θα κάνω και τα υπόλοιπα. Πιστεύω ότι θα βγει η ύλη κάνοντας όμως Μαθηματικά 5 φορές την εβδομάδα και όχι 4.
-
SBARNIARHS - Δημοσιεύσεις: 66
- Εγγραφή: 07 Σεπ 2007, 00:00
Γλώσσα : Το καναρινί ποδήλατο
Μαθηματικά : Κεφάλαιο 52
Ιστορία : Αύριο θα κάνουμε το Διάστημα του Μεσοπολέμου
Γεωγραφία : Βόρεια Αμερική
Τα παιδιά που έχω φέτος εχουν πολύ καλο επιπεδο στα Μαθηματικά! Κάναμε αρκετό καιρό τα ποσοστά γιατί εκεί κάπως μπερδεύτηκαν...
Καλή δύναμη σε όλους!!!!
Μαθηματικά : Κεφάλαιο 52
Ιστορία : Αύριο θα κάνουμε το Διάστημα του Μεσοπολέμου
Γεωγραφία : Βόρεια Αμερική
Τα παιδιά που έχω φέτος εχουν πολύ καλο επιπεδο στα Μαθηματικά! Κάναμε αρκετό καιρό τα ποσοστά γιατί εκεί κάπως μπερδεύτηκαν...
Καλή δύναμη σε όλους!!!!
-
angelaandros - Δημοσιεύσεις: 2
- Εγγραφή: 19 Μαρ 2008, 01:00
33 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 2 από 4 • 1, 2, 3, 4
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 36 επισκέπτες