Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

υλη-προγραμματισμός

Συζητήσεις και απόψεις γενικά για την τάξη και τα μαθήματα.

υλη-προγραμματισμός

Δημοσίευσηαπό skaradi » 04 Δεκ 2009, 11:27

Γεια σας.Εύχομαι αντοχή ως τα Χριστούγεννα.Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: το πόσες ώρες διαρκεί μια ενότητα σε οποιοδήποτε μάθημα , τι θα βάλετε ορθογραφία, πόσο θα σταθείτε σε κάθε ενότητα ,ποιό γραμματικό φαινόμενο θα διδάξετε σας το υποδεικνύει το βιβλίο δασκάλου; ,ο σύμβουλος , η πείρα σας;(είμαι νηπιαγωγός και απλά ρωτάω ως μητέρα παιδιών δημοτικού).Το τι περιλαμβάνει η κάθε τάξη (υλη όλης της χρονιάς ) το γνωρίζετε λόγω πείρας ;ένας νέος συνάδερφος πώς ενημερώνεται; θέλει προσωπικό σγώνα; Ευχαριστώ όποιον μου απαντήσει.Καλό κουράγιο, υγεία και υπομονή
Άβαταρ μέλους
skaradi
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2008, 01:00

Re: υλη-προγραμματισμός

Δημοσίευσηαπό tseagori » 04 Δεκ 2009, 14:52

ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ. ΑΠΟ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ,ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΗΘΩΡΑ ΤΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΩ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΔΕ ΜΕ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ.ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 16 ΧΡΟΝΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΑΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ, ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.[/list]
Άβαταρ μέλους
tseagori
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2009, 01:00

Δημοσίευσηαπό sofianthimou » 05 Δεκ 2009, 00:39

ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΣΤΑ ΑΠΣ ΚΑΙ ΔΕΠΠΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ Η ΓΝΩΜΗ -ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΒΟΗΘΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ Η ΠΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ.ΤΗΝ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ ΥΛΗ ΚΑΘΕ ΤΑΞΗΣ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΝΑ ΤΗ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΟΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟ 25% ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ.
Άβαταρ μέλους
sofianthimou
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 01:00
Τοποθεσία: THESSALLONIKI


Επιστροφή στο Ε' τάξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

cron