ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ?
ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ
ΘΑΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΝΤΟΜΟ
ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΚΑΘΕ ΓΟΝΙΟΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ Η ΤΡΟΠΟΥΣ ΣΚΕΨΕΩΝ ΚΑΙ ΛΥΣΕΩΝ
ΑΝ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ MAΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΣΠΙΤΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ
ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ!
ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΠΟΣΑ ΧΩΡΑΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΔΟΧΕΙΟ?
ΓΙΑ ΞΑΝΑΚΟΙΤΑΞΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΝ ΕΚΦΩΝΗΣΗ (ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ)[color=red6f]Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 01, 2007 6:34 am Θέμα δημοσίευσης:
--------------------------------------------------------------------------------
Basiosfotis έγραψε:
Στο τετράδιο εργασιών στο 29 μάθημα η (ε) εργασία μήπως έχει κάποιο πρόβλημα;;
ΑΠΛΑ ΒΑΖΩ ΤΟ 1/2 ΚΑΙ ΒΓΑΖΩ ΤΟ 1/5
9/10 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 900ΓΡ:3=300ΓΡ
1/2 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 500ΓΡ
1/5 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 200ΓΡ
1/2-1/5=5/10-2/10=5-2/10=3/10 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΔΗΛΑΔΗ 300ΓΡ
3/10χ3=9/10
9/10:3=3/10
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ [/color6f]
Η ΑΣΚΗΣΗ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΖΑΧΑΡΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΔΟΧΕΙΑ. ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΧΩΡΑΕΙ ΜΟΝΟ 200 γρ ; ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ