Καλησπέρα! Θα ήθελα να σας ρωτήσω πού είστε σε ορισμένα μαθήματα.
Εμείς θα μπούμε τη Δευτέρα στη Γλώσσα στη "στάση βροχοσταλίδων".
Στα Μαθηματικά βρισκόμαστε στο κεφάλαιο 8 (μάλλον αρκετά πίσω), αλλά τα παιδιά δεν καταλαβαίνουν κάποιες ασκήσεις και πρέπει να τις εξηγούμε πολλές φορές.
Όσον αφορά την Ιστορία τελειώσαμε το μάθημα 9, "τα γράμματα".
[ Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]
YΛΗ ΤΕΤΑΡΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
12 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Ύλη τετάρτης
Καλησπέρα! Στη Γλώσσα βρισκόμαστε στο επαναληπτικό της 2ης ενότητας. Στα Μαθηματικά στο κεφάλαιο 10 και στην Ιστορία τελειώσαμε τη Σπάρτη(αρχαικά χρόνια).
-
Kathidim - Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: 10 Νοέμ 2008, 01:00
Αύριο θα κάνουμε το επαναληπτικό της 2ης ενότητας στη Γλώσσα,στα Μαθηματικά είμαστε στο 10ο κεφάλαιο(επιμένοντας πολύ στον κάθετο πολλαπλασιασμό).Στην Ιστορία θα κάνουμε το 10ο κεφάλαιο(Σπάρτη)και στη Μελέτη...βράστα κι άστα!(Κεφάλαιο 9!!!)
-
gkotrotsio - Δημοσιεύσεις: 37
- Εγγραφή: 08 Σεπ 2007, 00:00
Εντάξει απ' οτι βλέπω είμαστε λίγο πολύ στα ίδια. Μαθηματικά θα μπω στο 9 και Ιστορία στο 9. Γλώσσα είμαστε στην επάναληψη 2ης ενότητας και την τεταρτη θα βαλω και τεστ. Όσο για τη Μελέτη μην ανησυχείτε. Ακολουθεί η πέμπτη τάξη που είναι μια τάξη σταθμος, οπότε πιστευω ότι θα πρέπει να δωσουμε βαση σε γλώσσα μαθηματικα.
-
elenikark - Δημοσιεύσεις: 54
- Εγγραφή: 22 Νοέμ 2007, 01:00
- Τοποθεσία: Αθήνα
Μπορώ να πω οτι με αγχώσατε αρκετά..στη γλώσσα είμαι στη μέση της 2ης ενότητας και στα μαθηματικά στην πρώτη επανάληψη.
Τα παιδιά, στα μαθηματικά, δυσκολεύονται κι έτσι μένουμε αρκετά σε κάθε μάθημα. Όσον αφορά στη γλώσσα τα κάνουμε αρκετά αναλυτικά αλλά απο οτι βλέπω μάλλον πρέπει να τρέξω λίγο..
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες συνάδελφοι!
Τα παιδιά, στα μαθηματικά, δυσκολεύονται κι έτσι μένουμε αρκετά σε κάθε μάθημα. Όσον αφορά στη γλώσσα τα κάνουμε αρκετά αναλυτικά αλλά απο οτι βλέπω μάλλον πρέπει να τρέξω λίγο..
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες συνάδελφοι!
-
georgiasiapsalaki - Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: 24 Νοέμ 2008, 01:00
Γεια σε όλους. Εμείς στη Γλώσσα είμαστε στην 4η ενότητα. αύριο θα κάνουμε το " Χρησιμοποίησέ το ξανά... και ξανά... και ξανά...". Στα μαθηματικά είμαστε στο μαθημα 13 και στην ιστορία στο μάθημα 11. Δε νομίζω πως υπάρχει λόγος να αγχώνεσαι. Ποιος ο λόγος να περνάνε τα μαθήματα και τα παιδιά να μην καταλαβαίνουν τίποτα;;; Βέβαια το αναλυτικό είναι ένα θέμα!!!!! Όσον αφορά στα μαθηματικά, δεν είναι απαραίτητο να επιλυθούν όλες οι ασκήσεις του βιβλίου για να προχωρήσω. Πολλές φορές γίνεται επιλεκτική λύση ασκήσεων κ πολύ συχνα αντικατάσταση με δικές μου ασκήσεις που θεωρώ περισσότερο χρήσιμες κ προσαρμοσμένες στις δυνατότητες των παιδιών!! Καλή συνέχεια σε όλους!
-
anakats - Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: 06 Οκτ 2009, 00:00
Καλησπέρα συνάδελφοι,
Εγώ έχω Δ΄τάξη, σε σχολείο όπου τα τμήματα της Δ΄είναι 3. Φροντίζουμε να συμβαδίζουμε λοιπόν,αν και κάποιες φορές απέχουμε 1 με 2 μαθήματα.
Εγώ λοιπόν εχω τελειώσει τη "σταση βροχοσταλίδων" και αύριο θα προχωρήσω στο επόμενο. Στα μαθηματικά είμαι στο 11 αλλά παρατήρησα προβλήματα οπότε μάλλον θα το επεξεργαστώ για λιγες μέρες.
Κι έρχομαι στο μεγάλο μου πόνο την ιστορία.Βρίσκομαι στο κεφ.12. Γιατί το λέω πόνο; Γιατί από τα 18 παιδιά, μόνο τα 6-7 διαβάζουν.Κι οπότε εγώ τι κάνω; Στο τμήμα μου συμβαίνει το εξής: φέτος χωρίστηκε κι εγώ πήρα το μίγμα των άλλων δύο που ήταν πέρυσι. Οπότε η μεν συνάδελφος τους ζητούσε να ξέρουν το μάθημα, ενώ ο άλλος όχι. Χωρίζω το μάθημα, σημειώνουμε τίτλους για τις παραγράφους, σημειώνουμε ερωτήσεις, δεν ξέρω τι άλλο να κάνω. Εδώ, στα πολιτεύματα έκανα σχεδιάγραμμα και τους ζήτησα να ξέρουν μόνο αυτό, και πάλι... 7 παιδιά. Το συζήτησα και στη συνάντηση με τους γονείς. Είπαν και αυτοί ότι θα βοηθήσουν αλλά δε βλέπω βελτίωση. Κι εγώ προχωρώ κανονικά ή επαναλαμβάνω και ξανα επαναλαμβάνω το κεφάλαιο; Έχει νόημα;
Θα το εκτιμούσα αν άκουγα τις απόψεις σας, ευχαριστώ
Εγώ έχω Δ΄τάξη, σε σχολείο όπου τα τμήματα της Δ΄είναι 3. Φροντίζουμε να συμβαδίζουμε λοιπόν,αν και κάποιες φορές απέχουμε 1 με 2 μαθήματα.
Εγώ λοιπόν εχω τελειώσει τη "σταση βροχοσταλίδων" και αύριο θα προχωρήσω στο επόμενο. Στα μαθηματικά είμαι στο 11 αλλά παρατήρησα προβλήματα οπότε μάλλον θα το επεξεργαστώ για λιγες μέρες.
Κι έρχομαι στο μεγάλο μου πόνο την ιστορία.Βρίσκομαι στο κεφ.12. Γιατί το λέω πόνο; Γιατί από τα 18 παιδιά, μόνο τα 6-7 διαβάζουν.Κι οπότε εγώ τι κάνω; Στο τμήμα μου συμβαίνει το εξής: φέτος χωρίστηκε κι εγώ πήρα το μίγμα των άλλων δύο που ήταν πέρυσι. Οπότε η μεν συνάδελφος τους ζητούσε να ξέρουν το μάθημα, ενώ ο άλλος όχι. Χωρίζω το μάθημα, σημειώνουμε τίτλους για τις παραγράφους, σημειώνουμε ερωτήσεις, δεν ξέρω τι άλλο να κάνω. Εδώ, στα πολιτεύματα έκανα σχεδιάγραμμα και τους ζήτησα να ξέρουν μόνο αυτό, και πάλι... 7 παιδιά. Το συζήτησα και στη συνάντηση με τους γονείς. Είπαν και αυτοί ότι θα βοηθήσουν αλλά δε βλέπω βελτίωση. Κι εγώ προχωρώ κανονικά ή επαναλαμβάνω και ξανα επαναλαμβάνω το κεφάλαιο; Έχει νόημα;
Θα το εκτιμούσα αν άκουγα τις απόψεις σας, ευχαριστώ
-
maraki - Δημοσιεύσεις: 13
- Εγγραφή: 25 Οκτ 2006, 00:00
12 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες