Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

YΛΗ ΤΕΤΑΡΤΗΣ ΤΑΞΗΣ

Συζητήσεις και απόψεις γενικά για την τάξη και τα μαθήματα.

YΛΗ ΤΕΤΑΡΤΗΣ ΤΑΞΗΣ

Δημοσίευσηαπό Aristi » 08 Νοέμ 2009, 14:31

Καλησπέρα! Θα ήθελα να σας ρωτήσω πού είστε σε ορισμένα μαθήματα.
Εμείς θα μπούμε τη Δευτέρα στη Γλώσσα στη "στάση βροχοσταλίδων".
Στα Μαθηματικά βρισκόμαστε στο κεφάλαιο 8 (μάλλον αρκετά πίσω), αλλά τα παιδιά δεν καταλαβαίνουν κάποιες ασκήσεις και πρέπει να τις εξηγούμε πολλές φορές.
Όσον αφορά την Ιστορία τελειώσαμε το μάθημα 9, "τα γράμματα".
Άβαταρ μέλους
Aristi
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2008, 01:00

Ύλη τετάρτης

Δημοσίευσηαπό Kathidim » 08 Νοέμ 2009, 18:05

Καλησπέρα! Στη Γλώσσα βρισκόμαστε στο επαναληπτικό της 2ης ενότητας. Στα Μαθηματικά στο κεφάλαιο 10 και στην Ιστορία τελειώσαμε τη Σπάρτη(αρχαικά χρόνια). :D :D
Άβαταρ μέλους
Kathidim
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό iakpapa83 » 08 Νοέμ 2009, 19:53

Γεια σας....Εγώ μπαίνω αύριο στην 4η Ενότητα στην Γλώσσα, στο 9 κεφ.Μαθηματικά και Ιστορία μόλις μπήκα στα αρχαϊκά χρόνια...
Άβαταρ μέλους
iakpapa83
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό stratoula » 08 Νοέμ 2009, 22:09

Και γω στη σταση βροχοσταλίδων(1) βρίσκομαι στη γλώσσα, μαθηματικά στο 9 και ιστορία τελείωσα τα γράμματα. Να ρωτήσω το βιβλίο των μαθηματικών σας ήρθε???Γιατί εμείς ακόμα δεν έχουμε.
Άβαταρ μέλους
stratoula
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 13 Δεκ 2006, 01:00

Δημοσίευσηαπό gkotrotsio » 09 Νοέμ 2009, 14:12

Αύριο θα κάνουμε το επαναληπτικό της 2ης ενότητας στη Γλώσσα,στα Μαθηματικά είμαστε στο 10ο κεφάλαιο(επιμένοντας πολύ στον κάθετο πολλαπλασιασμό).Στην Ιστορία θα κάνουμε το 10ο κεφάλαιο(Σπάρτη)και στη Μελέτη...βράστα κι άστα!(Κεφάλαιο 9!!!)
Άβαταρ μέλους
gkotrotsio
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 08 Σεπ 2007, 00:00

Δημοσίευσηαπό elenikark » 09 Νοέμ 2009, 15:11

Εντάξει απ' οτι βλέπω είμαστε λίγο πολύ στα ίδια. Μαθηματικά θα μπω στο 9 και Ιστορία στο 9. Γλώσσα είμαστε στην επάναληψη 2ης ενότητας και την τεταρτη θα βαλω και τεστ. Όσο για τη Μελέτη μην ανησυχείτε. Ακολουθεί η πέμπτη τάξη που είναι μια τάξη σταθμος, οπότε πιστευω ότι θα πρέπει να δωσουμε βαση σε γλώσσα μαθηματικα.
Άβαταρ μέλους
elenikark
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2007, 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό evidim86 » 09 Νοέμ 2009, 17:02

Γεια σας! εγω ειμαι στην στη γλωσσα στην 4η ενοτητα και τελειωνω αυτη τη βδομαδα, μαθηματικα στο 11, ιστορια στη Σπαρτη και μελέτη στο 2ο κεφαλαιο, στα μουσεια.
Άβαταρ μέλους
evidim86
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό georgiasiapsalaki » 09 Νοέμ 2009, 20:44

Μπορώ να πω οτι με αγχώσατε αρκετά..στη γλώσσα είμαι στη μέση της 2ης ενότητας και στα μαθηματικά στην πρώτη επανάληψη.
Τα παιδιά, στα μαθηματικά, δυσκολεύονται κι έτσι μένουμε αρκετά σε κάθε μάθημα. Όσον αφορά στη γλώσσα τα κάνουμε αρκετά αναλυτικά αλλά απο οτι βλέπω μάλλον πρέπει να τρέξω λίγο..
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες συνάδελφοι! :D
Άβαταρ μέλους
georgiasiapsalaki
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό anakats » 10 Νοέμ 2009, 17:48

Γεια σε όλους. Εμείς στη Γλώσσα είμαστε στην 4η ενότητα. αύριο θα κάνουμε το " Χρησιμοποίησέ το ξανά... και ξανά... και ξανά...". Στα μαθηματικά είμαστε στο μαθημα 13 και στην ιστορία στο μάθημα 11. Δε νομίζω πως υπάρχει λόγος να αγχώνεσαι. Ποιος ο λόγος να περνάνε τα μαθήματα και τα παιδιά να μην καταλαβαίνουν τίποτα;;; Βέβαια το αναλυτικό είναι ένα θέμα!!!!! Όσον αφορά στα μαθηματικά, δεν είναι απαραίτητο να επιλυθούν όλες οι ασκήσεις του βιβλίου για να προχωρήσω. Πολλές φορές γίνεται επιλεκτική λύση ασκήσεων κ πολύ συχνα αντικατάσταση με δικές μου ασκήσεις που θεωρώ περισσότερο χρήσιμες κ προσαρμοσμένες στις δυνατότητες των παιδιών!! :wink: Καλή συνέχεια σε όλους!
Άβαταρ μέλους
anakats
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 06 Οκτ 2009, 00:00

Δημοσίευσηαπό maraki » 10 Νοέμ 2009, 18:44

Καλησπέρα συνάδελφοι,
Εγώ έχω Δ΄τάξη, σε σχολείο όπου τα τμήματα της Δ΄είναι 3. Φροντίζουμε να συμβαδίζουμε λοιπόν,αν και κάποιες φορές απέχουμε 1 με 2 μαθήματα.
Εγώ λοιπόν εχω τελειώσει τη "σταση βροχοσταλίδων" και αύριο θα προχωρήσω στο επόμενο. Στα μαθηματικά είμαι στο 11 αλλά παρατήρησα προβλήματα οπότε μάλλον θα το επεξεργαστώ για λιγες μέρες.
Κι έρχομαι στο μεγάλο μου πόνο την ιστορία.Βρίσκομαι στο κεφ.12. Γιατί το λέω πόνο; Γιατί από τα 18 παιδιά, μόνο τα 6-7 διαβάζουν.Κι οπότε εγώ τι κάνω; Στο τμήμα μου συμβαίνει το εξής: φέτος χωρίστηκε κι εγώ πήρα το μίγμα των άλλων δύο που ήταν πέρυσι. Οπότε η μεν συνάδελφος τους ζητούσε να ξέρουν το μάθημα, ενώ ο άλλος όχι. Χωρίζω το μάθημα, σημειώνουμε τίτλους για τις παραγράφους, σημειώνουμε ερωτήσεις, δεν ξέρω τι άλλο να κάνω. Εδώ, στα πολιτεύματα έκανα σχεδιάγραμμα και τους ζήτησα να ξέρουν μόνο αυτό, και πάλι... 7 παιδιά. Το συζήτησα και στη συνάντηση με τους γονείς. Είπαν και αυτοί ότι θα βοηθήσουν αλλά δε βλέπω βελτίωση. Κι εγώ προχωρώ κανονικά ή επαναλαμβάνω και ξανα επαναλαμβάνω το κεφάλαιο; Έχει νόημα;
Θα το εκτιμούσα αν άκουγα τις απόψεις σας, ευχαριστώ :?
Άβαταρ μέλους
maraki
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 25 Οκτ 2006, 00:00

Επόμενο

Επιστροφή στο Δ' τάξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

cron