Ολυμπία μην αγχώνεσαι. προσπάθησε να εκμεταλευτελις όσο μπορείς τις σιωπηλές εργασίες. Τα παιδιά των ολιγοθεσίων συνήθως είναι συνηθισμένα να δουλεύουν μόνα τους. Προσπάθησε να αφήνεις όσο το δυνατόν περισσότερες ασκήσεις για τα παιδιά για να τις λύσουν μόνα τους. (Μη χάνεις χρόνο να λύνεις μαζί τους εύκολες ασκήσεις). αν το μάθημα σου το επιτρέπει μην διδάξεις όλες τις ασκήσεις.
Όσο για τους δεκαδικούς και τα δεκαδικά κλάσματα είναι δύσκολα για το επίπεδο των μαθητών της Γ΄ τάξης. ετσι κι αλλιώς στις μεγαλύτερες τάξεις θα τα ξανασυναντήσουν.
[ Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]
Υλη Γ ταξης
46 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 4 από 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Γλώσσα: Ο εγωιστής γίγαντας.
Μαθηματικά: Προς τον πολλαπλασιασμό (ι), κεφ. 28.
Ιστορία: Γράφουμε διαγώνισμα στην Ιλιάδα.
Θρησκευτικά: Στην οικογένεια μαθαίνουμε τη ζωή, κεφ. 29.
Μαθηματικά: Προς τον πολλαπλασιασμό (ι), κεφ. 28.
Ιστορία: Γράφουμε διαγώνισμα στην Ιλιάδα.
Θρησκευτικά: Στην οικογένεια μαθαίνουμε τη ζωή, κεφ. 29.
-
SBARNIARHS - Δημοσιεύσεις: 66
- Εγγραφή: 07 Σεπ 2007, 00:00
το κεφ.34 είναι πραγματικά πολύ δύσκολο για παιδιά αυτής της ηλικίας, όσο προχωρημένα και έξυπνα και να είναι!!!
Καταρχήν μέσα σ΄αυτό το κεφάλαιο περιλαμβάνονται όχι ένα αλλά τέσσερα θέματα από την διδασκαλία των κλασμάτων!!!!!
δεκαδικά κλάσματα, μετατροπή δεκαδικών κλασμάτων από δέκατα σε εκατοστά και χιλιοστά, πρόσθεση ομονύμων κλασμάτων και πρόσθεση ετερωνύμων κλασμάτων (άσκηση 5 σελ.87)!!!!!!!!!!!!
Εννοείται ότι δεν το δίδαξα έτσι!!!Αυτό είναι τρελλό!!! Αυτό που θα έβγαινε αν επεμεινα περισσότερο θα ήταν να τα μπερδέψω και να μην καταλάβουν ούτε ότι κατάλαβαν!!!!
Στο κεφάλαιο αυτό επεμεινα να κατανοήσουν τα δεκαδικά κλάσματα (τι είναι, πως σχηματίζονται, τι σημαίνουν και να μπορούν να τα μετετρέπουν από δεκατα σε εκατοστά και χιλιοστά!!)Μεχρι εκεί καλά!!! τα υπόλοιπα απλά τα συμπληρώσαμε χωρίς να επιμεινω, και ομολογώ ότι τα κατάλαβαν πολύ καλά!!!
Ελπίζω να βοήθησα!!!
Καταρχήν μέσα σ΄αυτό το κεφάλαιο περιλαμβάνονται όχι ένα αλλά τέσσερα θέματα από την διδασκαλία των κλασμάτων!!!!!
δεκαδικά κλάσματα, μετατροπή δεκαδικών κλασμάτων από δέκατα σε εκατοστά και χιλιοστά, πρόσθεση ομονύμων κλασμάτων και πρόσθεση ετερωνύμων κλασμάτων (άσκηση 5 σελ.87)!!!!!!!!!!!!
Εννοείται ότι δεν το δίδαξα έτσι!!!Αυτό είναι τρελλό!!! Αυτό που θα έβγαινε αν επεμεινα περισσότερο θα ήταν να τα μπερδέψω και να μην καταλάβουν ούτε ότι κατάλαβαν!!!!
Στο κεφάλαιο αυτό επεμεινα να κατανοήσουν τα δεκαδικά κλάσματα (τι είναι, πως σχηματίζονται, τι σημαίνουν και να μπορούν να τα μετετρέπουν από δεκατα σε εκατοστά και χιλιοστά!!)Μεχρι εκεί καλά!!! τα υπόλοιπα απλά τα συμπληρώσαμε χωρίς να επιμεινω, και ομολογώ ότι τα κατάλαβαν πολύ καλά!!!
Ελπίζω να βοήθησα!!!
-
mekmekt - Δημοσιεύσεις: 141
- Εγγραφή: 30 Οκτ 2007, 01:00
- Τοποθεσία: θεσσαλονίκη
καλησπερα και απο εμενα....λοιπον η υλη μας βρισκεται στο εξης σημειο
γλωσσα: στο αττικο μετρο
μαθηματικα:ενοτητα 37
ιστορια: μολις εγραψαν διαγωνισμα στην οδυσσεια
θρησκευτικα:στην ονομαστικη γιορτη
μελετη: στην ενεργεια
εχω μια απορια....μηπως τρεχω στα μαθημα????μηπως ειμαι πολυ μπροστα στα μαθηματα και ιδιατερα στην γλωσσα και στην ιστορια???εχω κανει και αρκετες επαναληψεις στην γλωσσα...τι να κανω???εσεις τι κανετε???τι μπορει να γινει ωστε να τρεναρω λιγο την ιστορια?ετσι οπως παει αμεσως μετα το πασχα θα εχει τελειωσει σιγουρα.τι λετε???
γλωσσα: στο αττικο μετρο
μαθηματικα:ενοτητα 37
ιστορια: μολις εγραψαν διαγωνισμα στην οδυσσεια
θρησκευτικα:στην ονομαστικη γιορτη
μελετη: στην ενεργεια
εχω μια απορια....μηπως τρεχω στα μαθημα????μηπως ειμαι πολυ μπροστα στα μαθηματα και ιδιατερα στην γλωσσα και στην ιστορια???εχω κανει και αρκετες επαναληψεις στην γλωσσα...τι να κανω???εσεις τι κανετε???τι μπορει να γινει ωστε να τρεναρω λιγο την ιστορια?ετσι οπως παει αμεσως μετα το πασχα θα εχει τελειωσει σιγουρα.τι λετε???
-
knafplioti - Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 00:00
Η αλήθεια είναι ότι και γω είμαι αρκετά μπροστά γλώσσα και μαθηματικά!!!
Πρόσπαθώ όσο μπορώ να κάνω επαναλήψεις!!!!
Σήμερα έμεινα ξανά στη γλώσσα στις μηχανές του μέλλοντος για ακόμη ένα μάθημα αξιοποιώντας το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου σε γραπτό λόγο!!!!
έχω κάνει και περισσότερα κείμενα στο ανθολόγιο απ΄αυτο που προβλέπει το πρόγραμμα!!!!
Επίσης εγώ είμαι πολύ μπροστά στα μαθηματικά!!!
Μένω σχεδόν δύο και τρία μαθήματα στο κάθε κεφάλαιο!!!
Είμαι στο κεφάλαιο 41!!!!
για να φανταστείτε σήμερα τους κατέβασα στο έργαστήριο για να παίξουμε online μαθηματικά και να κάνουμε ασκήσεις μόνο και μόνο για να μην προχωρήσω σε άλλο κεφάλαιο!!!!
επαναλήψεις κάνουμε συνέχεια!!!
Ιστορία είμαι αρκετά πίσω νομίζω και σκέφτομαι να το κάνω τρίωρο για λίγο αφαιρώντας μια ώρα μαθηματικά!!!
Αυριο θα αρχίσω την Οδύσσεια!!!!
Βέβαια παίζει σημαντικό ρόλο και ο αριθμός των παιδιών που έχει η κάθε τάξη!!!! Με πολλά πως να λειτουργήσεις άνετα!!! Εγώ έχω πολύ λίγα παιδιά στην τάξη μου!!!!!Ισως συντελεί και αυτό στο ότι προχωράμε γρήγορα!!!
Πρόσπαθώ όσο μπορώ να κάνω επαναλήψεις!!!!
Σήμερα έμεινα ξανά στη γλώσσα στις μηχανές του μέλλοντος για ακόμη ένα μάθημα αξιοποιώντας το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου σε γραπτό λόγο!!!!
έχω κάνει και περισσότερα κείμενα στο ανθολόγιο απ΄αυτο που προβλέπει το πρόγραμμα!!!!
Επίσης εγώ είμαι πολύ μπροστά στα μαθηματικά!!!
Μένω σχεδόν δύο και τρία μαθήματα στο κάθε κεφάλαιο!!!
Είμαι στο κεφάλαιο 41!!!!
για να φανταστείτε σήμερα τους κατέβασα στο έργαστήριο για να παίξουμε online μαθηματικά και να κάνουμε ασκήσεις μόνο και μόνο για να μην προχωρήσω σε άλλο κεφάλαιο!!!!
επαναλήψεις κάνουμε συνέχεια!!!
Ιστορία είμαι αρκετά πίσω νομίζω και σκέφτομαι να το κάνω τρίωρο για λίγο αφαιρώντας μια ώρα μαθηματικά!!!
Αυριο θα αρχίσω την Οδύσσεια!!!!
Βέβαια παίζει σημαντικό ρόλο και ο αριθμός των παιδιών που έχει η κάθε τάξη!!!! Με πολλά πως να λειτουργήσεις άνετα!!! Εγώ έχω πολύ λίγα παιδιά στην τάξη μου!!!!!Ισως συντελεί και αυτό στο ότι προχωράμε γρήγορα!!!
-
mekmekt - Δημοσιεύσεις: 141
- Εγγραφή: 30 Οκτ 2007, 01:00
- Τοποθεσία: θεσσαλονίκη
kalispera ki apo mena.
emeis sth "glwssa" eimaste sto "mhxanes tou mellontes", mathimatika sto 37 mathima, istoria sto thanato tou patroklou, meleth teleiwsame ta fyta k thriskeytika sto poso shmantikoi einai oi filoi sth zwh mas.
mathimatika , didaksa tous dekadikous prwta me fwtotypies kai paradeigmta sto tetradio k mrta mpika vivlio k ekana me all seira ta mathimata. ta paidia exoun katanohsei pliros tous dekadikous k exoun paixnidi akoma kai th diataksh (ayksousa-fthinousa seira).
ektimw oti mesa maiou h ylh tha exei teleiwsei se glwssa k mathimatika k tha exoume arketo xrono gia epanalhpseis.
se genikes grammes, eimai poly ikanopoihmenh kai apo ta vivlia k apo thn apodosh twn paidiwn. poly omalh sxolikh xronia k poly kalh taksh h trith apo apopsh ylhs.
emeis sth "glwssa" eimaste sto "mhxanes tou mellontes", mathimatika sto 37 mathima, istoria sto thanato tou patroklou, meleth teleiwsame ta fyta k thriskeytika sto poso shmantikoi einai oi filoi sth zwh mas.
mathimatika , didaksa tous dekadikous prwta me fwtotypies kai paradeigmta sto tetradio k mrta mpika vivlio k ekana me all seira ta mathimata. ta paidia exoun katanohsei pliros tous dekadikous k exoun paixnidi akoma kai th diataksh (ayksousa-fthinousa seira).
ektimw oti mesa maiou h ylh tha exei teleiwsei se glwssa k mathimatika k tha exoume arketo xrono gia epanalhpseis.
se genikes grammes, eimai poly ikanopoihmenh kai apo ta vivlia k apo thn apodosh twn paidiwn. poly omalh sxolikh xronia k poly kalh taksh h trith apo apopsh ylhs.
-
kiriaki266 - Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: 14 Ιουν 2009, 00:00
46 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 4 από 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 26 επισκέπτες