Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

υλη β τάξης

Συζητήσεις και απόψεις γενικά για την τάξη και τα μαθήματα.

Δημοσίευσηαπό kolovouelen » 27 Φεβ 2010, 22:36

Αυτές τις μέρες ανέλαβα ενα τμήμα της Β΄τάξης...
Γλώσσα τελείωσαν την ενότητα 14 και Μαθηματικά στο κεφάλαιο 30.
Επειδή οι μαθητές είναι 24 και κάποια παιδάκια έχουν δυσκολίες ήθελα να ρωτήσω αν βγαίνει η ύλη των μαθημάτων.
Επίσης δίνετε στα παιδιά κανόνες γραμματικής να τους γράψουν και να τους μάθουν;
Μόλις γύρισα από άδεια ανατροφής και έχω αγχωθεί λίγο
Άβαταρ μέλους
kolovouelen
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 28 Ιαν 2009, 01:00

Δημοσίευσηαπό zarakas » 28 Φεβ 2010, 17:35

αυριο μπαινω στην 15η ενοτητα στη γλωσσα και μαθηματικα στο 32..προχωραω χωρις βιβλιο μονο με τετραδιο..δε γινεται διαφορετικα!
Άβαταρ μέλους
zarakas
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 00:00

Δημοσίευσηαπό skoulina » 02 Μαρ 2010, 22:38

Γεια σας!
Χαίρομαι που βλέπω ότι λίγο - πολύ είμαστε στο ίδιο σημείο. Εγώ Γλώσσα τελειώνω τη 14 και Μαθηματικά σε δυο μέρες μπαίνω στο 30. Αλλά δεν αγχώνομαι! Ό,τι βγει!
Φέτος δε που πέφτει 25η μαζί με Πάσχα θα τα μπλέξω λίγο: Θα κάνω την επετειακή πριν κλείσουμε και την ενότητα για το Πάσχα μετά το Πάσχα! Δε γίνεται αλλιώς!
Ένα κοριτσάκι που ξέρω τελειώνει τη 17(!!!) ενότητα. Είναι δυνατόν; Βέβαια, στο τετράδιο παραγωγής Γραπτού λόγου δεν έχουν κάνει τίποτα απολύτως, ενώ εμείς έχουμε γράψει ως τώρα γύρω στα 15 Σκ κ΄Γράφω (με την ευρύτερη έννοια του όρου, περιγραφές, κλπ...). Ποια είναι η γνώμη σας;
Άβαταρ μέλους
skoulina
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό bako » 02 Μαρ 2010, 22:55

κι εγώ αύριο μπαίνω στο 15 κεφάλιαο στη γλώσσα. Κι εγώ προσπαθώ να τους κάνω εξάσκηση στο γραπτό λόγο. Δε γράφουμε σε τετράδιο. Τους δίνω ακόμη φωτοτυπία, που στο ένα μέρος έχει ερωτήσεις και δίπλα απαντούν με ολοκληρωμένες προτάσεις. Εσύ τι τους κ΄νεις;Στα μαθηματικα θα μπω στο 34.Νομίζω ότι μια χαρά θα σου βγει η ύλη. Μην αγχώνεσαι...
Άβαταρ μέλους
bako
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό skoulina » 03 Μαρ 2010, 22:09

Εμείς στο Σκ΄και Γράφω ξεκινήσαμε σταδιακά από την αρχή της χρονιάς:
Στην αρχή κάναμε διατύπωση προτάσεων και εμπλουτισμό τους με χρήση επιθέτων. Στη συνέχεια προχωρήσαμε σε απλές περιγραφές εικόνας. Τους κολλάω την εικόνα στο τετράδιο και αυτά περιγράφουν με απλές, σωστές προτάσεις τι βλέπουν. Έπειτα, τους έβαζα εικόνες στη σειρά που φτιάχνουν μια ιστορία και αυτά έγραφαν την ιστορία στη διπλανή σελίδα. Έτσι, κάναμε πολλές περιγραφές. Τις περιγραφές του βιβλίου (προσώπου, αντικειμένου, παιχνιδιού, χώρου) τις κάναμε στο σχολείο πολύ συστηματικά. Εννοείται ότι τους δίνω πάντα λεξιλόγιο και ότι συζητάμε μαζί το τι θα γράψουμε.
Επίσης τους έβαλα σταδιακά στη δομή της έκθεσης: τους λέω ότι η έκθεση μοιάζει με μια γατούλα που έχει κεφάλι, σώμα και ουρά και ότι πρέπει να γράφουν 3 χωριστές παραγράφους, αρχή - μέση - τέλος, αλλά είναι πολύ δύσκολο ακόμα να το κάνουν από μόνοι τους! Δεν περιμένω και θαύματα στη Β΄δημοτικού. Τέτοια κλασικά "σκέφτομαι και γράφω" έχουμε γράψει μόνο 3.
Σκοπεύω να κάνω 2-3 ιστορίες που να τους δίνω την αρχή και αυτά να γράφουν τη συνέχεια. Αυτό τους αρέσει!

Πάντως, γράφουν όλα πολύ σωστά και, το κυριότερο, τους αρέσει πολύ το Σκέφ κ΄Γρ!
Άβαταρ μέλους
skoulina
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό skar » 03 Μαρ 2010, 23:02

:) Καλησπέρα σ΄όλους! Για πρώτη χρονιά δουλεύω με παιδιά της Β΄τάξης. Ελπίζω να τελειώσουμε με την ύλη, αλλά να μάθουνε και όσα χρειάζονται...
Την Παρασκευή θα μπούμε στην ενότητα 15 στη Γλώσσα και στην ενότητα 33 στα Μαθηματικά.Στη Μελέτη θα μπούμε στα φυτά.Επέμεινα λίγο στο να μάθουνε την ώρα ( ακριβώς, και μισή, και τέταρτο, παρά τέταρτο ) και κάποια παιδιά δυσκολεύτηκαν αρκετά.Έχετε κάποια ιδέα πώς να τα βοηθήσω?Εσείς τι κάνετε με αυτό το θέμα?
Άβαταρ μέλους
skar
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 02 Φεβ 2009, 01:00

Δημοσίευσηαπό bako » 09 Μαρ 2010, 22:43

sυνάδελφε κι εγώ το ίδιο έκανα με την ώρα. Επέμεινα αρκετά. Ωστόσο δεν τα κατάφεραν όλοι. Κάποιοι δεν έιναι ακόμη τόσο ώριμοι... Στα μαθηατικά αργότερα θα την ξαναπούμε και όσοι δεν την καταλάβουν κια φέτος απόλυτα θα την καταλάβουν σίγουρα του χρόνου. Το πολύ ωραίο είναι ότι τα μικρά την χρησιμοποιούν στη καθημερινότητα τους. Μην στεναχωριέσαι...
Άβαταρ μέλους
bako
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό raulita » 15 Μαρ 2010, 09:29

κι εγω σημερα μπαινω στο 15.Εμεις φτιαξαμε ρολογακια και καποια την καταλαβαν.ουτως η αλλως το ακριβώς και το μισή διδασκονται φέτος.στα μαθηματικά κάνω το 33.να σας ρωτησω τα πασχαλινά μαθήματα της γλώσσας θα τα κάνετε?γτ είναι στο 21 και διδασκονται προστακτική.
Άβαταρ μέλους
raulita
 
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό bako » 15 Μαρ 2010, 21:55

ναι εγώ ξεκίνησα το πασχαλινό κεφάλαιο. Η προστακτική δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο, μη σε φοβίζει. πάιξαμε ένα παιχνίδι με ένα παιδί ότι είναι η μαριονέτα και οι άλλοι του έδιναν προσταγές. Μια χαρά την κατάλαβαν. Εσείς πού είστε στη γλώσσα; Τι κάνετε;
Άβαταρ μέλους
bako
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό raulita » 18 Μαρ 2010, 09:12

Ανέφερες ότι τα ρήματα αυτά βρίσκονται σε προστακτική; Εγώ λέω να μην το κάνω διότι είμαι στο κεφάλαιο 15.Δεν εχω μπει καν στα ρήματα.
Άβαταρ μέλους
raulita
 
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2008, 01:00

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Β' τάξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 17 επισκέπτες

cron