Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

TA ΡΕΣΤΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩ

Συζητήσεις και απόψεις γενικά για την τάξη και τα μαθήματα.

TA ΡΕΣΤΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩ

Δημοσίευσηαπό fpa003 » 03 Νοέμ 2009, 16:59

Καλησπέρα σε όλους σας.

Είναι η πρώτη φορά που αποστέλω μήνυμα αλλά είναι η πολλοστή φορά που επισκέπτομαι το site αυτό. Το βρίσκω πάρα πολύ ενδιαφέρον και πραγματικά συγχαρητήρια σε όλους τους δασκάλους που δημοσιεύουν τις ασκήσεις εδώ και βοηθούν τους γονείς που πραγματικά θέλουν να ασχοληθούν με το παιδί τους και να το βοηθήσουν να κατανοήσει καλύτερα την διδακτική ύλη της κάθε τάξης.
Είμαι μητέρα ενός αγοριού Β' τάξης και χρησιμοποίησα όλη την περισυνή χρονιά φύλλα εργασίας για να τον βοηθήσω. Τώρα βρισκόμαστε στο κεφάλαιο με τα ρέστα των ευρώ και πρέπει να πω οτι το βρίσκω πολύ δύσκολο να του εξηγήσω. Έχω τυπώσει φύλλα εργασίας και θα ζητήσω και την βοήθεια της δασκάλας του, αλλά και πάλι το βρίσκω πολυπλοκο και δεν ξέρω την μέθοδο για να το βοηθήσω.

Δεν ξέρω αν κάποιος μπορεί να μου υποδείξει κάποιον τρόπο χωρίς να μπρερδέψω το παιδί μου που με κοιτάει με απορία όταν προσπαθώ να του πω για τα ρέστα, αν και σε γενικές γραμμές είναι αρκετά καλος μαθητής (κατά παραδοχή της δασκάλας του). Θα χαρώ να ανταλλάξω απόψεις με κάποιον.

Ευχαριστώ πολύ.

Φιλικά
Φώφη
Άβαταρ μέλους
fpa003
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό karmen » 03 Νοέμ 2009, 18:38

δεν χρειάζεται να επιμείνετε πολύ. μπορείτε σχηματικά να του δείξετε τα ρέστα. Του λέτε για παραδειγμα φτιάξε μου 1ευρω και 95 λεπτα τοσο κανει αυτο που θελω να παρω εγω δινω 2 ευρω να τα σχηματισει κ ετσι θα καταλαβει τι μενει για ρεστα. Μονο σχηματικα μπορουν να καταλαβουν τα παιδια.
Άβαταρ μέλους
karmen
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό sofianthimou » 04 Νοέμ 2009, 00:42

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΜΕ ΤΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΙ ΠΩΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΩΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ!(ΑΝ ΤΟΥ ΠΕΙΤΕ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΣ ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ!)

ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΣΧΗΜΑΤΙΚΑ(ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΤΑ €)ΑΛΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ!ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ,ΨΩΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ.......ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΑ(ΤΑ ΨΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ 30ΛΕΠΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1 € ΠΟΣΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΦΤΑΣΩ;) ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΦΑΙΡΕΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΜΙΓΕΙΣ ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΥΛΗ ΤΗΣ Β ΤΑΞΗΣ

ΩΣ ΜΑΜΑ ΔΩΣΤΕ ΣΤΟ ΓΙΟ ΣΑΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ:ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΨΩΜΙ,ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΨΙΛΙΚΑΤΖΙΔΙΚΟ,ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ ΟΤΥ ΣΧΟΛΕΙΟ .....Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΤΣΙ ΕΜΑΘΕ, ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ! ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ (ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΨΩΝΙΑ)ΤΟΝ ΕΒΑΖΑ ΝΑ ΤΣΕΚΑΡΕΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ

ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΑΝ ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ....ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΤΕ(ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΓΩ ΩΣ ΜΑΜΑ) ,ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΗΞΕΡΑΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΡΕΣΤΑ.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.....
Τελευταία επεξεργασία από sofianthimou και 07 Νοέμ 2009, 00:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
sofianthimou
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 01:00
Τοποθεσία: THESSALLONIKI

Re: TA ΡΕΣΤΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩ

Δημοσίευσηαπό fpa003 » 04 Νοέμ 2009, 12:47

Θέλω να σας ευχαριστήσω πάρα πολύ για την ανταπόκρισή σας.

Όπως καταλάβατε δεν είμαι δασκάλα αλλά απλά γονιός και μου κάνει καλό η επαγγελματική βοήθεια σε κάποια θέματα. Έχουμε την τύχη να έχουμε πολύ καλή δασκάλα (ευτυχώς) αυτές τις δύο πολύ βασικές πρώτες χρονιές και σε γενικές γραμμές δεν υπάρχει πρόβλημα.

Ευχαριστώ όμως πολύ για τις συμβουλές μιας και αυτές έρχονται από δασκάλες. Χαίρομαι πάρα πολύ που επικοινωνήσατε μαζί μου!!!
Άβαταρ μέλους
fpa003
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2008, 01:00

ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩ!!!!

Δημοσίευσηαπό litsakont » 06 Νοέμ 2009, 15:56

ΥΠΟΜΟΝΗ!!!! ΚΙ ΕΓΩ ΑΥΤΑ ΤΡΑΒΑΩ!!!! ΚΑΘΕ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ!!!! ΠΟΙΟΣ ΞΕΧΝΑΕΙ ΤΙ ΤΡΑΒΗΞΑΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΡΩΤΟ ΒΓΗΚΕ ΤΟ ΕΥΡΩ, ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΡΕΣΤΑ;;;; ΘΑ ΤΑ ΜΑΘΟΥΝ ΑΛΛΑ ΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΓΙΑ ΜΗΝ ΛΕΕΙ ΑΛΛΑ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ Ο ΑΛΛΟΣ!!!! ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ!!!!! ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ!!!!
Άβαταρ μέλους
litsakont
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 25 Φεβ 2009, 01:00

Δημοσίευσηαπό fpa003 » 06 Νοέμ 2009, 16:25

Γειά σου Λίτσα,

Για να σου πω την αλήθεια, από την πρώτη ημέρα που έστειλα το μήνυμα (δηλαδή την Τρίτη) μέχρι σήμερα, με απασχόλησε αρκετά το θέμα και μίλησα τελικά και με την δασκάλα του γιού μου. Οι συμβουλές των ΄δύο δασκάλων που μου απάντησαν ήταν οι ίδιες και κατά συνέπεια πολύ χρήσιμες. Τελικά το μόνο βέβαιο είναι οτι προσθετικά είνα ο μόνος τρόπος που μπορείς να το διδάξεις στο παιδί. Αν το καλοσκεφτείς και εμέίς έτσι υπολογίζουμε τα ρέστα απλά δεν γνώριζα παιδαγωγικά την μέθοδο να του το πω. το ήξερα μόνο στν πράξη και μέχρι να καταλήξω πώς θα του το πω..... μου πήρε δύο μέρες.... ΟΚ δεν είμαι δασκάλα....

Τελικά ο τρόπος απ΄ότι λεχω καταλάβει είναι :

όταν κάτι κοστίζει 1Ε και 20Λ και μου δίνουν 5 Ε για παράδειγμα, το παιδί πρέπει να υπολογίσει πόσα λεπτά του λείπουν μέχρι το επόμενο νόμισμα που είναι τα 2Ε (80Λ δηλαδή). Από κει και πέρα είναι εύκολο να υπολογίσει πόσα του λείπουν από τα 2 έως τα 5Ε. Μάλλον κάπως έτσι είναι. Αλλά πρέπει να βρω και έναν τρόπο να τα βάλω και στο χαρτί για να αποτυπώσει τον τρόπο και να μην ξεχνάει πόσα λεπτά του μένουν, μέχρι να υπολογίσει τα ευρώ.... Καλαβαίνεις.

Τέλος πάντων εχθές πάντως μάλλον έκαναν αρκετή εξάσκηση μέσα στην τάξη και όταν του μίλησα για τον τρόπο μοθ τον αναγνώρισε και οι λύσεις που μου έδωσε ήταν οι σωστές....

Ευχαριστώ και πάλι για την ανταπόκριση και καλή δύναμη σε όλους μας. Εσας τους δασκάλους και εμάς τους γονείς!
Άβαταρ μέλους
fpa003
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό sofianthimou » 07 Νοέμ 2009, 00:06

fpa ΘΑ ΣΕ ΛΥΠΗΣΩ ΑΛΛΑ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΕΣΥ ΓΡΑΠΤΑ-ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!

ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΣΤΟ ΓΡΑΠΤΟ-ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΗ Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΥΜΜΙΓΩΝ. ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΑ ΩΣ ΔΑΣΚΑΛΑ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΗΝ Δ ΤΑΞΗ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΤΟΥ.ΜΗ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ!

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΜΠΙΟΥΤΕΡΑΚΙΑ ΝΑ ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ ΣΤΟ ΛΕΠΤΟ Ο,ΤΙ ΤΟΥΣ ΛΕΜΕ. ΩΣ ΤΗΝ ΕΜΠΕΔΩΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΝΩΣΗΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ. ΜΗΝ ΠΙΕΖΕΙΣ ΤΟ ΓΙΟ ΣΟΥ ΝΑ ΣΥΝΤΟΜΕΥΣΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ!ΜΠΟΡΕΙ ΑΘΕΛΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΑΓΧΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ "ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙ Η ΜΑΜΑ ".
ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ Ο ΓΙΟΣ ΕΧΕΙ "ΠΙΑΣΕΙ " ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ!ΑΠΛΑ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΕΣΗ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΧΡΟΝΟ.ΤΟ ΝΑ ΞΕΧΝΑ ΤΑ ΛΕΠΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΛΟΓΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ...ΤΩΡΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ!

ΩΣ ΜΑΜΑ ΕΙΧΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΣΤΟ ΓΙΟ ΜΟΥ ΑΡΧΙΚΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ Π.Χ. ΤΑ 80 ΛΕΠΤΑ (ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ) ΩΣ 50 20 10 (ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΕΡΜΑΤΑ)ΚΑΙ ΝΟΗΤΑ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ.ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ 2-3 ΦΟΡΕΣ!ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΤΟΝ ΔΟΥΛΕΨΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΟΗΤΑ(ΠΑΙΖΑΜΕ ΤΟΥΣ "ΠΕΡΙΠΤΕΡΑΔΕΣ" ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΤΑ ΡΕΣΤΑ!) ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΧΑ ΠΕΙ.ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΞΕΧΝΟΥΣΕ... ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΡΕΣΤΑ ΕΙΧΕ ΠΑΕΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ(ΗΤΑΝ ΣΤΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΝΑ) ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΟΛΥΛΟΓΩ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΜΑΘΕ.
Άβαταρ μέλους
sofianthimou
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 01:00
Τοποθεσία: THESSALLONIKI

Δημοσίευσηαπό blanco » 22 Νοέμ 2009, 22:11

:oops: :oops: :oops: :oops:
Άβαταρ μέλους
blanco
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2009, 01:00


Επιστροφή στο Β' τάξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 42 επισκέπτες