Η καλη μερα απο το πρωι φαινεται...τι κανουμε με τα τεραστια κενα της Α ταξης??
μαθηματικα...ουτε λογος για να λυσουνε μονα τους προβλημα...καλα καλα δεν ξερουν προσθεση....
γλωσσα...δεν ξερουν να κανουν ουτε προταση...οσο για ορθογραφια ας μην το αναφερω καθολου......
και τωρα τί γινεται??
[ Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]
πολλα κενα ...απο την Α ταξη....
9 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
Προφανώς δεν είχες εσύ αυτή την τάξη πέρσι, έτσι;
Δύο πραγματάκια για να τα έχεις υπ'όψιν σου:
Μετά το καλοκαίρι και για τον πρώτο καιρό τα παιδιά είναι σαν tabula rasa, λες και δεν ήταν στο σχολείο την προηγούμενη χρονιά. Ισχύει για όλες τις τάξεις.
Πολύ συχνά πρωτάκια που ήταν οριακά να ξαναπαρακολουθήσουν την Α τάξη, οι γονείς δεν συναινούν σε αυτό και ενώ υπόσχονται ότι θα τα βοηθήσουν και το καλοκαίρι, γυρνούν μετά το καλοκαίρι και τα παιδιά θυμούνται ακόμα λιγότερα.
Αν η περίπτωσή σου δεν κάτι από τα δυο παραπάνω, τότε χρειάζεται τον πρώτο καιρό να κάνεις επαναληπτικά μαθήματα. Μάζεψε πληροφορίες από τους συναδέλφους για την τάξη σου. Επικοινώνησε με το σχολικό σύμβουλο της περιοχής σου και μάθε πως ήταν τα πράγματα πέρσι.
Δύο πραγματάκια για να τα έχεις υπ'όψιν σου:
Μετά το καλοκαίρι και για τον πρώτο καιρό τα παιδιά είναι σαν tabula rasa, λες και δεν ήταν στο σχολείο την προηγούμενη χρονιά. Ισχύει για όλες τις τάξεις.
Πολύ συχνά πρωτάκια που ήταν οριακά να ξαναπαρακολουθήσουν την Α τάξη, οι γονείς δεν συναινούν σε αυτό και ενώ υπόσχονται ότι θα τα βοηθήσουν και το καλοκαίρι, γυρνούν μετά το καλοκαίρι και τα παιδιά θυμούνται ακόμα λιγότερα.
Αν η περίπτωσή σου δεν κάτι από τα δυο παραπάνω, τότε χρειάζεται τον πρώτο καιρό να κάνεις επαναληπτικά μαθήματα. Μάζεψε πληροφορίες από τους συναδέλφους για την τάξη σου. Επικοινώνησε με το σχολικό σύμβουλο της περιοχής σου και μάθε πως ήταν τα πράγματα πέρσι.
-
kyra_daskala - Δημοσιεύσεις: 209
- Εγγραφή: 15 Νοέμ 2006, 01:00
- Τοποθεσία: Κηφισιά
Μην αγχώνεσαι ! Και τα δικά μου τα μικρά έτσι είναι . Προσπάθησε να κάνεις πολλές επαναλήψεις έστω και 10 -15 λεπτά κάθε μέρα. Εαν υπάρχει παράλληλο τμήμα ,ρώτα τι πρέπει να έχουν ήδη μάθει από περύσι .Πάντως μην περιμένεις να λύσουν μόνα τους πρόβλημα από τώρα , ασχετα με το τι ζητά αυτό το βιβλίο των μαθηματικών ( που δεν είναι και το καλύτερο....)
-
pefani1971 - Δημοσιεύσεις: 48
- Εγγραφή: 11 Νοέμ 2008, 01:00
Άστα....την έχω πατήσει κι εγώ πολλές φορές έτσι....πάντα νόμιζα ότι τα παιδιά είχαν κενά από την προηγούμενη τάξη μέχρι που πήρα κι εγώ μια φορά τα ίδια παιδιά για δεύτερη χρονιά. Εκεί κατάλαβα όλα όσα λένε παραπάνω οι συνάδελφοι γιατί πλέον ήξερα τι είχα διδάξει.
-
greca - Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: 01 Αύγ 2009, 00:00
Γεια σας κ από εμένα!Θα ήθελα τη γνώμη σας... Φέτος ανέλαβα Β' δημοτικού την οποία δεν είχα από πέρσι.Τα παιδιά είναι πολλά...26!!!Μέσα σε αυτά είναι ένα παιδάκι που δν ξέρει να γράφει και να διαβάζει καθόλου(δεν ξέρω για ποιο λόγο το πέρασαν) και άλλα δύο παιδιά που δν μπορούν να διαβάσουν(είναι ξένα).Δυστυχώς στο σχολείο δεν υπάρχει τμήμα ένταξης που θα μπορούσαν να πάνε κάποιες ώρες για να βοηθηθούν.Επειδή τα παιδιά της τάξης είναι πάρα πολλά δν έχω το χρόνο να ασχοληθώ με αυτά τα παιδάκια και φοβάμαι ότι όσο προχωράμε αυτά θα μένουν στάσιμα... Τι θα μου προτείνατε να κάνω για να τα βοηθήσω??
-
teacher_08 - Δημοσιεύσεις: 10
- Εγγραφή: 10 Νοέμ 2008, 01:00
Teacher 08, είναι πραγματικά δύσκολη η κατάσταση που περιγράφεις. Καλό θα ήταν να πάρεις περισσότερες πληροφορίες από την περσινή δασκάλα, να ενημερώσεις το διευθυντή και να κληθεί ο σχολικός σύμβουλος για να σου δώσει οδηγίες. Πιθανόν να κινηθεί και η διαδικασία για παραπομπή στο ΚΕΔΔΥ του παιδιού που δεν ξέρει γραφή και ανάγνωση.
Προβλέπεται σε τέτοιες περιπτωσεις να γίνεται ενισχυτική διδασκαλία κάποιες ώρες την εβδομάδα από εσένα ή από άλλο δάσκαλο. Αυτό όμως μόνο στην περίπτωση που περισσεύουν ώρες. Στα παιδιά που έχουν πρόβλημα στη γραφή θα μπορούσες να δίνεις διαφορετικές εργασίες στη γλώσσα, ώστε να δουλεύουν στόχους της α΄τάξης (κεφαλαία, μικρά, δίψηφα, τονισμό κ.α.) και να τους εξηγείς κάποια πράγματα την ώρα που τα υπόλοιπα παιδιά ασχολούνται με άλλες εργασίες.
Προβλέπεται σε τέτοιες περιπτωσεις να γίνεται ενισχυτική διδασκαλία κάποιες ώρες την εβδομάδα από εσένα ή από άλλο δάσκαλο. Αυτό όμως μόνο στην περίπτωση που περισσεύουν ώρες. Στα παιδιά που έχουν πρόβλημα στη γραφή θα μπορούσες να δίνεις διαφορετικές εργασίες στη γλώσσα, ώστε να δουλεύουν στόχους της α΄τάξης (κεφαλαία, μικρά, δίψηφα, τονισμό κ.α.) και να τους εξηγείς κάποια πράγματα την ώρα που τα υπόλοιπα παιδιά ασχολούνται με άλλες εργασίες.
-
smev - Δημοσιεύσεις: 34
- Εγγραφή: 25 Νοέμ 2006, 01:00
Teacher 08, είναι πραγματικά δύσκολη η κατάσταση που περιγράφεις. Καλό θα ήταν να πάρεις περισσότερες πληροφορίες από την περσινή δασκάλα, να ενημερώσεις το διευθυντή και να κληθεί ο σχολικός σύμβουλος για να σου δώσει οδηγίες. Πιθανόν να κινηθεί και η διαδικασία για παραπομπή στο ΚΕΔΔΥ του παιδιού που δεν ξέρει γραφή και ανάγνωση.
Προβλέπεται σε τέτοιες περιπτωσεις να γίνεται ενισχυτική διδασκαλία κάποιες ώρες την εβδομάδα από εσένα ή από άλλο δάσκαλο. Αυτό όμως μόνο στην περίπτωση που περισσεύουν ώρες. Στα παιδιά που έχουν πρόβλημα στη γραφή θα μπορούσες να δίνεις διαφορετικές εργασίες στη γλώσσα, ώστε να δουλεύουν στόχους της α΄τάξης (κεφαλαία, μικρά, δίψηφα, τονισμό κ.α.) και να τους εξηγείς κάποια πράγματα την ώρα που τα υπόλοιπα παιδιά ασχολούνται με άλλες εργασίες.
smev ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον.Δυστυχώς η δασκάλα που τα είχε στην Α' δεν είναι σε αυτό το σχολείο πια και ο διευθυντής όταν του το είπα μου απάντησε ''μην ασχολείσαι και πολύ, ο,τι μάθουν''(!!!). Προς στιγμήν δίνω υλικό πρώτης σε αυτά τα παιδιά αλλά το κακό είναι ότι δεν προλαβαίνω να ασχοληθώ ουσιαστικά μαζί τους...ελπίζω σιγά σιγά να υπάρξει κάποια βελτίωση...
-
teacher_08 - Δημοσιεύσεις: 10
- Εγγραφή: 10 Νοέμ 2008, 01:00
9 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 37 επισκέπτες