Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

TETRADIA E DHMOTIKOU

Συζητήσεις και απόψεις γενικά για την τάξη και τα μαθήματα.

Δημοσίευσηαπό stefaki » 09 Σεπ 2009, 00:38

Γι'αυτό λέω κι εγώ πως μάλλον έγινε λάθος.Δεν μπορώ να βρω λόγο για τον οποίο χρειάζεται παιδιά πέμπτης Δημοτικού,να πάρουν τετράδιο με κουτάκια!
Προσωπικά ούτε στη Δευτέρα δεν είχα χρησιμοποιήσει!
Μήπως μπορεί κάποιος να μου πει για άλλα υλικά τα οποία θεωρεί απαραίτητα;Ευχαριστώ!!!
Άβαταρ μέλους
stefaki
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό sofianthimou » 09 Σεπ 2009, 15:58

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ. ΓΙΑ ΤΗΝ Ε ΤΑΞΗ ΑΠΑΝΤΗΣΑ!
ΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ ΜΙΚΡΑ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕΤΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ...ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΙΣΤΕ ΤΥΧΕΡΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑΤΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ... ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟ ΕΧΟΥΝ!
ΕΓΩ ΚΑΝΩ ΑΓΝΩΣΤΗ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΤΕΣΤΑΚΙ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΙΣΑΩΡΟ.ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟ ΠΡΟΧΕΙΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΚΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΟΥ ΒΑΖΩ ΩΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ(ΤΙΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΝ ΑΠΟ ΠΙΝΑΚΑ.ΔΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ!)
ΤΑ ΤΕΤΡΑΔΙΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙ ΘΕΣ ΕΣΥ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΟΥ
ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΓΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΗΤΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΟΥ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΘΕΛΩ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΔΙΑΛΕΓΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ!
Άβαταρ μέλους
sofianthimou
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 01:00
Τοποθεσία: THESSALLONIKI

Δημοσίευσηαπό sofianthimou » 09 Σεπ 2009, 15:58

ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ Ε ΤΑΞΗΣ ΣΑΣ ΗΡΘΑΝ ΟΛΑ;ΕΜΕΙΣ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ
Τελευταία επεξεργασία από sofianthimou και 09 Σεπ 2009, 16:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
sofianthimou
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 01:00
Τοποθεσία: THESSALLONIKI

Δημοσίευσηαπό sofianthimou » 09 Σεπ 2009, 16:02

ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ-ΜΠΟΓΙΕΣ-ΨΑΛΙΔΑΚΙΑ ΚΤΛ. ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΑ ΔΙΚΑ -ΣΥΜΦΩΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΓΡΙΠΗΣ-
ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΤΑ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΛΟΥ ΚΑΚΟΥ ΝΑ ΤΑ ΦΕΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΞΕΧΝΟΥΝ Ή ΔΕ ΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΠΟΤΕ ΝΑ ΦΕΡΝΕΙΣ ΕΣΥ ΟΤΙ ΛΕΙΠΕΙ...
Τελευταία επεξεργασία από sofianthimou και 09 Σεπ 2009, 16:21, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
sofianthimou
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 01:00
Τοποθεσία: THESSALLONIKI

Δημοσίευσηαπό sofianthimou » 09 Σεπ 2009, 16:02

SOTIRIA ,τα σχεδιαγραμματα ιστοριας βοηθουν πολυ.Για τα παιδια που δυσκολευονται δινω και ερωτησεις και αυτες τις γραφω και σε καρτελες που τις φυλαμε σε κουτακι και παιζουμε ερωτησεις -απαντησεις στον ελευθερο χρονο μας αλλα και στο μαθημα της ημερας τραβαμε και μια ερωτηση απο τα παλια για να μη ξεχναμε τι μαθαμε!
Τελευταία επεξεργασία από sofianthimou και 09 Σεπ 2009, 16:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
sofianthimou
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 01:00
Τοποθεσία: THESSALLONIKI

Δημοσίευσηαπό sofianthimou » 09 Σεπ 2009, 16:02

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ. ΓΙΑ ΤΗΝ Ε ΤΑΞΗ ΑΠΑΝΤΗΣΑ!
ΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ ΜΙΚΡΑ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕΤΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ...ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΙΣΤΕ ΤΥΧΕΡΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑΤΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ... ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟ ΕΧΟΥΝ!
ΕΓΩ ΚΑΝΩ ΑΓΝΩΣΤΗ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΤΕΣΤΑΚΙ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΙΣΑΩΡΟ.ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟ ΠΡΟΧΕΙΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΚΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΟΥ ΒΑΖΩ ΩΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ(ΤΙΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΝ ΑΠΟ ΠΙΝΑΚΑ.ΔΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ!)
ΤΑ ΤΕΤΡΑΔΙΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙ ΘΕΣ ΕΣΥ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΟΥ
ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΓΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΗΤΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΟΥ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΘΕΛΩ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΔΙΑΛΕΓΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ!
Άβαταρ μέλους
sofianthimou
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 01:00
Τοποθεσία: THESSALLONIKI

Δημοσίευσηαπό Georgias » 09 Σεπ 2009, 22:04

Σοφία, σίγουρα η κάθε τάξη έχει τις ιδιαιτερότητές της, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Όμως αν τόσοι πολλοί μαθητές σου, δυσκολεύονται στις κάθετες πράξεις (πέμπτη τάξη!!!) πώς θα τους διδάξεις κλάσματα, αναγωγή στη μονάδα, μονάδες μέτρησης, συμμιγείς κ.τ.λ;
Επίσης αν έχουν δυσκολία στην αντιγραφή, σύμφωνα με τα βιβλία της γλώσσας, πώς θα διδάξεις συντακτικό, γραπτό λόγο κ.τ.λ.; Ειλικρινά δε θα ήθελα να είμαι στη θέση σου.
Όταν αρχίσει η χρονιά θα ήθελα να μάθω νέα σου.
Άβαταρ μέλους
Georgias
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 29 Ιαν 2007, 01:00

Δημοσίευσηαπό KLIKOY » 09 Σεπ 2009, 22:49

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.ΚΙ ΕΓΩ Ε ΠΗΡΑ ΦΕΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΩ ΛΙΓΟ ΧΑΜΕΝΑ. ΤΑ ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΒΙΒΛΙΟ Η ΤΑ ΦΤΙΑΧΝΩ ΕΓΩ;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Άβαταρ μέλους
KLIKOY
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 08 Σεπ 2009, 00:00

Δημοσίευσηαπό stefaki » 11 Σεπ 2009, 00:52

Sofia πολύ ωραία η ιδέα σου με τις ερωτήσεις στην Ιστορία.Κι εγώ πάντως παίρνω πρώτη φορά Πέμπτη κι έχω πελαγώσει.Το θετικό είναι πως εσύ ξέρεις τους μαθητές σου και μπορείς να προσαρμοστείς.Εγώ δεν έχω ιδέα!
Στο δικό μου σχολείο δεν έχουν έρθει ακόμα Μαθηματικά καθόλου και στη Γλώσσα έχω μόνο α'τεύχη.Ούτε Γραμματική.
Άβαταρ μέλους
stefaki
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2008, 01:00

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Β' τάξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 25 επισκέπτες