[ Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]
Πού είστε σε γλώσσα και μαθηματικά;
kyra-daskala ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΗ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ 12 ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΟ 11 ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 16-23... ΜΕΛΕΤΗ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΦΥΤΑ
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ, ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ, ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΑΣ... ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΗ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ 12 ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΟ 11 ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 16-23... ΜΕΛΕΤΗ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΦΥΤΑ
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ, ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ, ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΑΣ... ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ!
-
katerinz - Δημοσιεύσεις: 35
- Εγγραφή: 17 Φεβ 2007, 01:00
- Τοποθεσία: ????
Καλά τώρα, έχω αγχωθεί πάρα πολύ!
Γλώσσα τέλειωσα την ενότητ 9, έκανα την 12, όχι όμως την κλίση.
Μήπως επειδή κάνω επαναληπτικό (1 δίωρο )και Ανθολόγιο άλλο 1δίωρο, έχω μείνει πίσω;
Εσείς σε πόσα δίωρα τελειώνετε την κάθε ενότητα περίπου;Γιατί αν έχει και παραγωγή γραπτού λόγου...;
Μαθηματικά τέλειωσα το 18.
Γλώσσα τέλειωσα την ενότητ 9, έκανα την 12, όχι όμως την κλίση.
Μήπως επειδή κάνω επαναληπτικό (1 δίωρο )και Ανθολόγιο άλλο 1δίωρο, έχω μείνει πίσω;
Εσείς σε πόσα δίωρα τελειώνετε την κάθε ενότητα περίπου;Γιατί αν έχει και παραγωγή γραπτού λόγου...;
Μαθηματικά τέλειωσα το 18.
-
mairoula - Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: 11 Νοέμ 2006, 01:00
Ακριβώς στα ίδια είμαι και εγώ!
Γλώσσα στο 12(το τελειώσαμε) χωρίς να έχω κάνει 10 και 11, θα ξαναγυρίσω μετά τις γιορτές και μαθηματικά θα ξεκινήσουμε με το 18!
Μην στεναχωριέσται όλα θα πάνε καλά!!!!
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!
ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ !!!!!! arms
Γλώσσα στο 12(το τελειώσαμε) χωρίς να έχω κάνει 10 και 11, θα ξαναγυρίσω μετά τις γιορτές και μαθηματικά θα ξεκινήσουμε με το 18!
Μην στεναχωριέσται όλα θα πάνε καλά!!!!
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!
ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ !!!!!! arms
-
mekmekt - Δημοσιεύσεις: 141
- Εγγραφή: 30 Οκτ 2007, 01:00
- Τοποθεσία: θεσσαλονίκη
Καλησπέρα σας!Αύριο μπαίνω στο κεφάλαιο 23 στα μαθηματικά και προβληματίζομαι. Μου φαίνεται δύσκολο κεφάλαιο και πιστεύω πως το βιβλίο δεν βοηθάει στην κατανόηση. Σκέφτομαι να δώσω φωτοτυπίες όπου θα τους εξηγώ πώς φτάνουμε στο αριθμό στόχο αν και πολλά παιδιά θα θυμούνται περίπου τι κάνουμε.
Εσείς πώς το χειριστήκατε?
Εσείς πώς το χειριστήκατε?
-
aisiodoksia - Δημοσιεύσεις: 70
- Εγγραφή: 30 Νοέμ 2008, 01:00
ΓΛΩΣΣΑ: ΕΝΟΤ. 11, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: 23 ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΤΕ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΥΣΙ ΔΕΥΤΕΡΑ, Η ΥΛΗ ΒΓΑΙΝΕΙ .aisiodoksia ΠΡΟΣΠΆΘΗΣΕ ΝΑ ΜΗΝ <<ΠΕΛΑΓΩΝΕΙΣ>> ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ <<ΠΕΛΑΓΩΝΟΥΝ >> ΚΑΙ ΑΥΤΑ . ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΜΕ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΕ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΥΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ. ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΥΤΟ ΒΟΗΘΑΕΙ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ! [/quote]
-
sotgeo - Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008, 01:00
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 35 επισκέπτες