[ Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]
Ύλη Α τάξης
Αυτό είναι πράγματι ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζω κι εγώ! Και μπορώ να το δικαιολογήσω, όταν η οικογένεια δεν μπορεί να βοηθήσει για διάφορους λόγους. Όταν όμως υπάρχει αδιαφορία, τι κάνουμε;'Οσο κι αν επιμείνουμε στο σχολείο, αν το παιδί δε διαβάσει το μάθημα στο σπίτι ούτε μια φορά, δεν καθίσει να μάθει την ορθογραφία του ή να γράψει την αντιγραφή του , υπάρχει ουσιαστική πρόοδος;Και δεν είναι άδικο να μένουν πίσω και κάποια-έστω λίγα- παιδιά,γιατί δεν προλαβαίνουμε να κάνουμε τίποτε περισσότερα από τα απαραίτητα; Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις απόψεις σας!
-
gkotrotsio - Δημοσιεύσεις: 37
- Εγγραφή: 08 Σεπ 2007, 00:00
Δηλαδή εσείς θεωρείτε πρόοδο το να προλάβουμε να τελειώσουμε την ύλη ή να μάθουν τα παιδιά σωστή ορθοφραφία. Και αντε πειτε πως ολοκληρώσαμε την ύλη, και τα παιδιά ύστερα από πολύ πρασπάθεια στο σχολείο άλλά και στο σπίτι με διάθεση φυσικά του ελεύθερου χρόνου τους που σπανίζει γενικά ζωή τους, λαμβάνοτας υπόψη τις κοινωνικές συνθήκες, κατόρθωσαν τελικά να μάθουν όλους τους γραμματικούς κανόνες και να κάνουν πολύπλοκες για την ηλικία τους μαθηματικές πράξεις άλλα και να εκφράζονται γραπτά ή προφορικά με σωστά διατυπωμένο λόγο και ένα σωρό αλλά πράγματα. Τότε θα μπορούσαμε δηλαδή να πούμε πως πετύχαμε το στόχο μας . δηλαδη ότι τα παιδιά προόδευσαν .
Α)Πίστεύω πως πίσω από τους μαθησιακούς στόχους που θέτουμε καθημερινά οι εκπαιδευτικοί για τα παιδιά μας, θα 'πρεπε λίγο να διευκρινίσουμε και τους γενικότερους στόχους της εκπαίδευσης..............................
Β) Μου φαίνεται αδιανόητο να διαβάζω πράγματα όπως:".... είναι άδικο να μένουν πίσω τα προχωρημένα σε μαθησιακό επίπεδο προς όφελος των αδύνατων μαθητών".
Α)Πίστεύω πως πίσω από τους μαθησιακούς στόχους που θέτουμε καθημερινά οι εκπαιδευτικοί για τα παιδιά μας, θα 'πρεπε λίγο να διευκρινίσουμε και τους γενικότερους στόχους της εκπαίδευσης..............................
Β) Μου φαίνεται αδιανόητο να διαβάζω πράγματα όπως:".... είναι άδικο να μένουν πίσω τα προχωρημένα σε μαθησιακό επίπεδο προς όφελος των αδύνατων μαθητών".
-
senanta - Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: 10 Μάιος 2009, 00:00
[quote]Να ρωτήσω πώς ξεκινήσατε το σκέφτομαι και γράφω
στην αρχη γραφαμε προτασεις με συγκεκριμενες λεξουλες και στην συνεχεια γραψαμε ενα γραμμα σε ενα φιλο μας
στην αρχη γραφαμε προτασεις με συγκεκριμενες λεξουλες και στην συνεχεια γραψαμε ενα γραμμα σε ενα φιλο μας
-
giannanick - Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: 11 Ιαν 2009, 01:00
Να ρωτήσω πώς ξεκινήσατε το σκέφτομαι και γράφω
στην αρχη γραφαμε προτασεις με συγκεκριμενες λεξουλες και στην συνεχεια γραψαμε ενα γραμμα σε ενα φιλο μας
με ερωτησεις που θετω εκεινη την ωρα , απαντουν προφορικα και στην συνέχεια στο τετραδιο γραφουν μια απο τις απαντήσεις που αναφεραμε στην τάξη
τώρα θα γραψουμε για τον πατερα μας
-
giannanick - Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: 11 Ιαν 2009, 01:00
Να ρωτήσω πώς ξεκινήσατε το σκέφτομαι και γράφω
στην αρχη γραφαμε προτασεις με συγκεκριμενες λεξουλες και στην συνεχεια γραψαμε ενα γραμμα σε ενα φιλο μας
με ερωτησεις που θετω εκεινη την ωρα , απαντουν προφορικα και στην συνέχεια στο τετραδιο γραφουν μια απο τις απαντήσεις που αναφεραμε στην τάξη
τώρα θα γραψουμε για τον πατερα μας
στην υλα που βρισκεστε?
-
giannanick - Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: 11 Ιαν 2009, 01:00
[quote]Να ρωτήσω πώς ξεκινήσατε το σκέφτομαι και γράφω
στην αρχη γραφαμε προτασεις με συγκεκριμενες λεξουλες και στην συνεχεια γραψαμε ενα γραμμα σε ενα φιλο μας
με ερωτησεις που θετω εκεινη την ωρα , απαντουν προφορικα και στην συνέχεια στο τετραδιο γραφουν μια απο τις απαντήσεις που αναφεραμε στην τάξη
τώρα θα γραψουμε για τον πατερα μας
στην υλη που βρισκεστε?
-
giannanick - Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: 11 Ιαν 2009, 01:00
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες