ΓΛΩΣΣΑ:ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ "ΣΤΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΣΤΕΙΟ ΤΟΥ ΓΛΥΚΟΣΑΥΡΟΥ"
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:1ο ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
ΜΕΛΕΤΗ:ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΟ ΜΑΘΗΜΑ;
[ Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]
Ύλη Α τάξης
Γλωσσα: Με βάρκα και σωσίβιο
Μαθηματικά: κεφ 26
Μελέτη: Ακτές και θάλασσα.
Η Μελέτη ξέρω πως την παραμελούμε αλλά είναι ένα μάθημα στο οποίο ηρεμούν οι μαθητές, συζητούν και γενικά ξεκουραζόμαστε όλοι μαζί...
Προλαβαίνουμε εικαστικά και ΕΖ κι όχι μελέτη;;;(γενικα αναφέρομαι)
Μαθηματικά: κεφ 26
Μελέτη: Ακτές και θάλασσα.
Η Μελέτη ξέρω πως την παραμελούμε αλλά είναι ένα μάθημα στο οποίο ηρεμούν οι μαθητές, συζητούν και γενικά ξεκουραζόμαστε όλοι μαζί...
Προλαβαίνουμε εικαστικά και ΕΖ κι όχι μελέτη;;;(γενικα αναφέρομαι)
-
LENNAK - Δημοσιεύσεις: 2
- Εγγραφή: 25 Μαρ 2008, 01:00
Ύλη Α τάξης
γλώσσα: Με βάρκα και σωσίβιο
μαθηματικά: από το 0-50
μελέτη: ποτάμια, λίμνες κάμποι
μαθηματικά: από το 0-50
μελέτη: ποτάμια, λίμνες κάμποι
-
Doraskoura - Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: 10 Νοέμ 2008, 01:00
ας θέσω και ένα άλλο ερώτημα!!πως τα βλέπετε τα παιδάκια σας?Έχει λυθε η γλώσσα τους στην ανάγνωση??παρατηρώ σε "κείμενα εκτός βιβλίου" μερικά να διαβάζουν άπταιστα, κάποια καλά αλλά συλλαβιστά και κάποια αρκετά συλλαβιστά!!Τα κειμενα των μαθημάτων τα διαβάζουν όλα τέλεια, αλλα δεν ξέρω αν λεει κάτι αυτό!και το ερώτημά μου είναι:Να λεω στα παιδιά που διαβάζουν συλλαβιστά να λενε τισ φωνούλες μία μία απο μέσα τους και μετα να λένε δυνατά όλοι την λέξη ή να τα αφήσω και με τον καιρό θα λυθεί το θέμα??
-
gogo85 - Δημοσιεύσεις: 33
- Εγγραφή: 16 Νοέμ 2008, 01:00
συλλαβισμός
Μην αφήνεις να συλλαβίζουν ,gogo, διότι συνηθίζουν κι αυτό αποβαίνει εις βάρος τους γιατί δύσκολα ξεριζώνεται. προσπάθησε να τους λες ας αργούν ,αλλά να λένε τη λέξη ολόκληρη.
-
arkarp - Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: 10 Νοέμ 2008, 01:00
Γι' αυτό που ρώτησε η gogo αν και δεν έχω μεγάλη εμπειρία με την πρώτη (είναι η δεύτερη χρονιά που έχω), νομίζω πως τα παιδιά πρέπει να τα ενθαρρύνουμε όπως και να διαβάζουν. Σίγουρα όταν συλλαβίζουν καθυστερούν και μερικές φορές χάνουν τη λέξη, αλλά σιγά - σιγά όλα θα τα καταφέρουν. Από εμάς χρειάζονται επιβράβευση και νομίζω ότι το μπράβο το δικό μας, τους δίνει κίνητρο να διαβάζουν όσες περισσότερες λεξούλες μπορούν και όπως ξέρουμε μόνο με την εξάσκηση, ο συλλαβισμός αποβάλλεται.
Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι δε συμφωνώ με την άποψη του συναδέλφου arkarp, γιατί σε μερικά παιδάκια χρειάζεται και η "πίεση".
Στη δική μου τάξη πάλι, έχω δύο παιδιά (από τα 23) που δεν "έχουν" όλα τα γραμματάκια που μάθαμε. Το ένα βέβαια έχει 6 μήνες στην Ελλάδα μετά από 1 χρόνο απουσίας στη Ρωσία (γεννήθηκε εδώ ξέρει ελληνικά αλλά 1 χρόνο ήταν Ρωσία και δεν πήγε νήπια) και το άλλο είναι από Αλβανία και η μαμά αν και προσπαθεί, δεν ξέρει ούτε η ίδια καλά τα ελληνικά.
Εσείς έχετε τέτοιες περιπτώσεις ή πρέπει να δω λίγο και τις δικές μου ικανότητες και τι μπορώ να κάνω παραπάνω, γι' αυτά τα παιδάκια?
Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι δε συμφωνώ με την άποψη του συναδέλφου arkarp, γιατί σε μερικά παιδάκια χρειάζεται και η "πίεση".
Στη δική μου τάξη πάλι, έχω δύο παιδιά (από τα 23) που δεν "έχουν" όλα τα γραμματάκια που μάθαμε. Το ένα βέβαια έχει 6 μήνες στην Ελλάδα μετά από 1 χρόνο απουσίας στη Ρωσία (γεννήθηκε εδώ ξέρει ελληνικά αλλά 1 χρόνο ήταν Ρωσία και δεν πήγε νήπια) και το άλλο είναι από Αλβανία και η μαμά αν και προσπαθεί, δεν ξέρει ούτε η ίδια καλά τα ελληνικά.
Εσείς έχετε τέτοιες περιπτώσεις ή πρέπει να δω λίγο και τις δικές μου ικανότητες και τι μπορώ να κάνω παραπάνω, γι' αυτά τα παιδάκια?
-
stellagr - Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: 17 Φεβ 2009, 01:00
Καλημέρα! Παιδιά πώς σκέφτεστε να διδάξετε τα δίψηφα φωνήεντα και τα δίψηφα σύμφωνα; σε 1 ή 2 μέρες;
-
dimvlachou - Δημοσιεύσεις: 21
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2009, 00:00
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 49 επισκέπτες