[ Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]
Α΄δημοτικου
25 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 2 από 3 • 1, 2, 3
Να ρωτήσω κ εγώ κάτι.Στην πρώτη ένοτητα οταν μπούμε με το καλό πρεπει να μαθαινουν τα παιδιά ολικα τισ φωνούλες λεξούλες ή προτιμότερο θα ήταν απο την αρχή η επεξεργασία γραμμάτων;;Γιατι σκεφτομαι πως θα μπορούσαν να μαθουν ολικά τη λέξη παμε?αντε το πα το μαθαινουν απο την αρχη αλλα το με?το φαντάζονται???
-
gogo85 - Δημοσιεύσεις: 33
- Εγγραφή: 16 Νοέμ 2008, 01:00
Ξεκινας ολικα , αλλα πρωτα πρεπει να τους κανεις φωνολογικη ενημεροτητα . Φυσικα κανουν και αναλυση και συνθεση καπιοων λεξεων π.χ .πατατα .Το πρωτο 16 σελιδο ειναι για να αποκτησουν ενα στοκ λεξεων και γραμματων που θα τα βοηθησει στα επομενα κεφαλαια . Θελει πολλες επεναληψεις . Να μη βιαστεις να το τελειώσεις . Παντως ειναι ελλειπεστατο αυτο το 16 σελιδο . Καλη επιτυχία!!!!!!!!!!!!!!Πρωτη φορα με πρωτη ; Να τους κανεις και ασκησεις προγραφης
-
pefani1971 - Δημοσιεύσεις: 48
- Εγγραφή: 11 Νοέμ 2008, 01:00
Ξεκινα με ασκησεις προγραφήςγια μια δυο μερες, μαθε τους το όνομα και το επιθετό τους(φτιάξε ανάλογες καρτέλες για καθε μαθητή) και υστερα συνέχισε με φωνούλες όπως παλιά(α, τα, ο, το, η,τη, ι,τι, λα, ε, με κ.λ.π. Έτσι θα μάθουν να διαβάζουν και να γράφουν μικρές λέξειςόπως ένα, εμένα,κλ.π. Έπειτα μπες στο βιβλίο κάνε το πα,πι, λα και συνέχισε. Κάνε όμως κάθε μέρα επανάληψη σε όλα τα προηγούμενα, γιατί τα ξεχνούν. Καλό κουράγιο
-
varvarak - Δημοσιεύσεις: 21
- Εγγραφή: 13 Ιαν 2007, 01:00
ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!!αλλα σκέφτομαι δεν θα ήταν καλύτερα αφου μπώ στο βιβλίο να διδάξω ας πουμε το α κανονικα,μετα το π,μετα τη φωνούλα πα κ.ο.κ πιστεύω ότι θα κερδίσω χρόνο..στα μαθηματα με την ενσυνείδητη επεξεργασία γραμμάτων αφού τα παιδιά θα τα ξέρούν ήδη.....κ απο την άλλη μερια λέω αντε αν τα μαθουμε ολικά το πα, πι ειναι ευκολα (ήχοι παπιών) και απλό κ η σύθεση της λέξης παπί...τι γίνεται όμως με τις λέξεις π.χ πάμε, αντε το πα το ξέρουν το με το υποθέτουν??ακόμα κ αν το μάθουν απέξω σε λίγο καιρό θα το ξεχάσουν ...η η λέγη πανί... το νι είναι εντελώς αγνωστο για αυτα!!!αααα pefani οταν λες φωνολογική ενημερώτητα εννοείς π.χ να βρουν λέξεις με τη φωνούλα πα, να ενώσουν εικόνες που εχουν τη φωνούλα πα κτλ???? ευχαριστώ πολύυυυ!!!!!
-
gogo85 - Δημοσιεύσεις: 33
- Εγγραφή: 16 Νοέμ 2008, 01:00
Μα θα τα μαθουν βιωματικα και μονοτα πρωτα γραμματα και λεξεις .Δε θα επιμεινεις φοβερα . Οταν ομως θα μπεις στο καθε γραμμα ξεχωριστα θα δεις ποσο ευκολο θα ειναι για αυτα να τα μαθουν .Επισης ζητα τη βοηθεια της συμβουλου σου . Μπορει και πρεπει να σου δωσει ιδεες .........Μην αγχωθεις και μη βιαστεις ...ολα καλα θα πανε!!!!!!!!!!!!!!
-
pefani1971 - Δημοσιεύσεις: 48
- Εγγραφή: 11 Νοέμ 2008, 01:00
Φωνολογικη ενημεροτητα ειναι να τους πεις π.χ τη λεξη μερα συλλαβιστα και να τα ρωτησεις ποσες φωνουλες ακουσαν . Κανε το σαν παιχνιδι στην ταξη . καλη αρχη !!!!!!!!!ολα καλα θα πανε μην αγχωνεσαι
-
pefani1971 - Δημοσιεύσεις: 48
- Εγγραφή: 11 Νοέμ 2008, 01:00
Επίσης, μία ιστοσελίδα με χρήσιμο υλικό μπορείς να βρεις εδώ:
http://www.prasinipriza.com/E02ANAGNOSH010.html
http://www.prasinipriza.com/E02ANAGNOSH010.html
-
nekpet - Δημοσιεύσεις: 9
- Εγγραφή: 15 Σεπ 2009, 00:00
ευχαριστώ πολύ!!!Να ρωτήσω τώρα κάτι άλλο αύριο ως δεύτερη πλέον μέρα τι θα μπορούσα να τους κάνω;;σκέφτομαι να τους βάλω μια σελίδα με άσκηση προγραφης...μετα?καμια άλλη ιδέα για να καλύψω επικοδομητικά το 5ωρο?
γεια σας και απο εμενα εχω και εγω για πρωτη φορα πρωτη δημοτικου και ειμαι λιγο πελαγωμενη.....οταν λεμε ασκησεις προγραφης τι εννοουμε???? μπορειτε να μου δωσετε καποια παραδειγματα????
-
knafplioti - Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 00:00
25 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 2 από 3 • 1, 2, 3
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες