Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

ΥΛΗ ΠΡΩΤΗΣ ΤΑΞΗΣ

Συζητήσεις και απόψεις γενικά για την τάξη και τα μαθήματα.

Δημοσίευσηαπό nickbouk » 20 Ιαν 2010, 17:47

Το 20ο κεφάλαιο στα Μαθηματικά (χρήματα) κατά πόσο το θεωρείτε απαραίτητο; Σκέφτομαι να τα παρακάμψω.
Άβαταρ μέλους
nickbouk
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 21 Σεπ 2009, 00:00

Δημοσίευσηαπό nina1 » 20 Ιαν 2010, 18:19

Το 20ο κεφάλαιο στα Μαθηματικά (χρήματα) κατά πόσο το θεωρείτε απαραίτητο; Σκέφτομαι να τα παρακάμψω.


να σου πω δε θα χεις κι άδικο... κι γω που το κανα. ή τουλάχιστον δώσε μια ώρα, να πάρουν μια ιδέα από κάποιες ασκήσεις.
Άβαταρ μέλους
nina1
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 07 Δεκ 2006, 01:00

Δημοσίευσηαπό nina1 » 24 Ιαν 2010, 15:38

Συνάδελφοι θέλω να ρωτήσω κάτι σε σχέση με τα μαθηματικά. Τελειώνοντας την 3η ενότητα έχετε διδάξει τις έννοιες της Δ και Μ??? Το είδα σε φύλλα εργασίας τώρα και παραξενεύτηκα. Δεν συστήνεται -αν δεν κάνω λάθος- κάτι τέτοιο στα βιβλία δασκάλου μέχρι στιγμής και εμένα μάλιστα τα παιδιά δυσκολεύονται ακόμη να μάθουν (μηχανιστικά μάλιστα) τα ζευγαράκια των μεγάλων αριθμών. Τι έχετε κάνει εσείς?
Άβαταρ μέλους
nina1
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 07 Δεκ 2006, 01:00

Δημοσίευσηαπό staheap » 24 Ιαν 2010, 15:55

Συνάδελφοι θέλω να ρωτήσω κάτι σε σχέση με τα μαθηματικά. Τελειώνοντας την 3η ενότητα έχετε διδάξει τις έννοιες της Δ και Μ??? Το είδα σε φύλλα εργασίας τώρα και παραξενεύτηκα. Δεν συστήνεται -αν δεν κάνω λάθος- κάτι τέτοιο στα βιβλία δασκάλου μέχρι στιγμής και εμένα μάλιστα τα παιδιά δυσκολεύονται ακόμη να μάθουν (μηχανιστικά μάλιστα) τα ζευγαράκια των μεγάλων αριθμών. Τι έχετε κάνει εσείς?


[color=black2c][/color2c]
Από την επόμενη ενότητα θα αρχίσεις να ασχολείσαι με Μ και Δ και πιο αναλυτικά στην 5η ενότητα
Ρίξε μια ματιά στο βιβλίο του δασκάλου κεφάλαιο 33 σελ. 95 και κεφ. 34 σελ 97
Άβαταρ μέλους
staheap
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 00:00

Δημοσίευσηαπό katcbf250 » 24 Ιαν 2010, 19:45

Πού βρίσκεστε γλώσσα και μαθηματικά;Εμείς αύριο θα κάνουμε το Ξξ κα το 32 στα μαθηματικά.
Άβαταρ μέλους
katcbf250
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 03 Ιαν 2009, 01:00

Δημοσίευσηαπό katerinaki_zz » 24 Ιαν 2010, 19:47

Στη γλώσσα θα κάνουμε το επαναληπτικό "οι δύο φίλοι" στο οποίο θα καθίσουμε 2 μαθήματα και στα μαθηματικά θα κάνουμε αύριο το μάθημα 28.
Άβαταρ μέλους
katerinaki_zz
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 16 Σεπ 2009, 00:00

Δημοσίευσηαπό katcbf250 » 24 Ιαν 2010, 21:05

Μήπως είμαι λίγο πίσω στη γλώσσα;Τα δίψηφα τα κάνετε 2 μέρες το καθένα όπως τα γράμματα ή όχι;
Άβαταρ μέλους
katcbf250
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 03 Ιαν 2009, 01:00

Δημοσίευσηαπό katerinaki_zz » 24 Ιαν 2010, 21:12

Η ύλη στη γλώσσα βγαίνει άνετα, μην αγχώνεσαι. Εγώ τα γράμματα τα έκανα το καθένα σε μία μέρα αλλά έκανα 2-3 μέρες επανάληψη σε κάθε ενότητα. Τα δίψηφα θα τα κάνω σε 2 μέρες το καθένα και όταν κάνω τα δίψηφα φωνήεντα κάνω επαναληπτικό, το ίδιο και για τα δίψηφα σύμφωνα.
Βλέπεις κατά πόσο έχουν κατανοήσει τα παιδιά και ανάλογα προχωράς
Άβαταρ μέλους
katerinaki_zz
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 16 Σεπ 2009, 00:00

Δημοσίευσηαπό katcbf250 » 25 Ιαν 2010, 22:35

Έχετε πει στα παιδια να φέρουν τετράδιο ευρετήριο και παραγωγής γραπτού λόγου;Σκεφτόμουν να τους πω για ευρετήριο τώρα που μαθαίνουμε την αλφαβητική σειρά.Το έχω δουλέψει σε β δημοτικού και πήγε αρκετάκαλά.
Άβαταρ μέλους
katcbf250
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 03 Ιαν 2009, 01:00

Δημοσίευσηαπό katerinaki_zz » 25 Ιαν 2010, 22:38

Τα έχω ζητήσει από την αρχή της χρονιάς. Το ευρετήριο το έχω δουλέψει παράλληλα με την εκμάθηση των γραμμάτων, αφού είχαν μάθει τα περισσότερα γραμματάκια τα παιδιά. Όσο για τη παραγωτή λόγου, προς το παρόν τους δουλεύω με φωτοτυπίες και μετά τις απόκριες μάλλον θα γράψουμε την πρώτη μας έκθεση
Άβαταρ μέλους
katerinaki_zz
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 16 Σεπ 2009, 00:00

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Α' τάξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 55 επισκέπτες