Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

ΥΛΗ ΠΡΩΤΗΣ ΤΑΞΗΣ

Συζητήσεις και απόψεις γενικά για την τάξη και τα μαθήματα.

Δημοσίευσηαπό katcbf250 » 25 Ιαν 2010, 23:19

Έχετε πει στα παιδια να φέρουν τετράδιο ευρετήριο και παραγωγής γραπτού λόγου;Σκεφτόμουν να τους πω για ευρετήριο τώρα που μαθαίνουμε την αλφαβητική σειρά.Το έχω δουλέψει σε β δημοτικού και πήγε αρκετάκαλά.
Άβαταρ μέλους
katcbf250
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 03 Ιαν 2009, 01:00

Δημοσίευσηαπό nina1 » 25 Ιαν 2010, 23:59

Συνάδελφοι θέλω να ρωτήσω κάτι σε σχέση με τα μαθηματικά. Τελειώνοντας την 3η ενότητα έχετε διδάξει τις έννοιες της Δ και Μ??? Το είδα σε φύλλα εργασίας τώρα και παραξενεύτηκα. Δεν συστήνεται -αν δεν κάνω λάθος- κάτι τέτοιο στα βιβλία δασκάλου μέχρι στιγμής και εμένα μάλιστα τα παιδιά δυσκολεύονται ακόμη να μάθουν (μηχανιστικά μάλιστα) τα ζευγαράκια των μεγάλων αριθμών. Τι έχετε κάνει εσείς?


[color=black8b][/color8b]
Από την επόμενη ενότητα θα αρχίσεις να ασχολείσαι με Μ και Δ και πιο αναλυτικά στην 5η ενότητα
Ρίξε μια ματιά στο βιβλίο του δασκάλου κεφάλαιο 33 σελ. 95 και κεφ. 34 σελ 97


ναι... σ ευχαριστώ πολύ!!! το είδα σήμερα... και ηρέμησα :) (δουλεύω πρώτη φορά με νέο βιβλίο)
Άβαταρ μέλους
nina1
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 07 Δεκ 2006, 01:00

Δημοσίευσηαπό nickbouk » 04 Φεβ 2010, 20:36

Γλώσσα "Το καπέλο περπατάει" , Μαθηματικά 26ο. Το διαχωρισμό σε φωνήεντα και σύμφωνα τον διδάσκετε μαζί με την Αλφαβήτα;
Άβαταρ μέλους
nickbouk
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 21 Σεπ 2009, 00:00

Δημοσίευσηαπό katcbf250 » 04 Φεβ 2010, 21:09

ναι.Μαζί τα έκανα και συνέχεια επανάληψη από τότε.Μάθαμε να βάζουμε και λέξεις σε αλφαβητική σειρά.
Άβαταρ μέλους
katcbf250
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 03 Ιαν 2009, 01:00

Δημοσίευσηαπό theodora36 » 09 Φεβ 2010, 17:36

Γλώσσα είμαστε στο -μπ και μαθηματικά στο 31. Εσείς; Ορθογραφία βάζετε αυτό που προτείνει το βιβλίο δασκάλου;Τα δίψηφα τα κάνετε σε 2 μέρες;
Άβαταρ μέλους
theodora36
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό kouki1105 » 18 Φεβ 2010, 15:49

Καλησπέρα .Τα δίψηφα τα δουλεύω 2 μέρες ,την μία το τετράδιο εργασιών και λεξούλες με το υπό επεξεργασία δίψηφο και την άλλη ανάγνωση και επιπλέον ασκησούλες.Μαθηματικά είμαι στο 37.
Άβαταρ μέλους
kouki1105
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 17 Δεκ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό kouki1105 » 18 Φεβ 2010, 15:51

Να ρωτήσω αν έχετε αρχίσει παραγωγή γραπτού λόγου;Και γενικώς πώς την δουλεύετε;
Άβαταρ μέλους
kouki1105
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 17 Δεκ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό katcbf250 » 18 Φεβ 2010, 20:34

Δουλεύω φωτοτυπίες που παρουσιάζουν εικόνες με ανακατεμένη χρονική σειρά και πρέπει να τις βάλουν σωστά χρονικά αλλά και να γράψουν μία πρόταση για κάθε εικόνα.Επίσης πάλι με βάση εικόνα να γράψουν μια φανταστική ιστοριούλα.(μη φανταστείς 2-3 σειρές) και λέω να ξεκινήσουμε την γραπτή περιγραφή των εικόνων που έχει το βιβλίο για συζήτηση.
Άβαταρ μέλους
katcbf250
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 03 Ιαν 2009, 01:00

Δημοσίευσηαπό zafido » 19 Φεβ 2010, 17:35

Να ρωτήσω σχετικά με την παραγωγή γραπτού λόγου.Μόνα τους γράφουν και σκέφτονται τις προτάσεις ή όλοι μαζί καταλήγετε σε κάτι;
Άβαταρ μέλους
zafido
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό katcbf250 » 20 Φεβ 2010, 14:43

Προσπαθω να δίνω ιδέες σε παιδιά που δυσκολεύονται χωρίς όμως να τα οδηγώ εκεί που σκέφτομαι εγώ.Άλλα παιδιά πάλι δεν χρειάζονται καθόλου την βοήθεια μου και τα αφήνω ελεύθερα να εκφραστούν.
Άβαταρ μέλους
katcbf250
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 03 Ιαν 2009, 01:00

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Α' τάξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 37 επισκέπτες