katerinaki_zz έγραψε:Καλησπέρα!
Skoulina υπάρχω εγώ πιο πίσω στην ύλη!!!
Στη Γλώσσα αύριο θα κάνω το γκ γγ. Στα Μαθηματικά έχω κάνει το 35 και την Τρίτη θα πάω στο 36.
Έχω αγχωθεί στα μαθηματικά αν θα προλάβω να βγάλω την ύλη.
Χαίρομαι katerinaki που μαθαίνω ότι και κάποιος άλλος δε βιάζεται! Νομίζω ότι τελικά δεν έχει νόημα να τρέξουμε στη γλώσσα, αν βγάλουμε τα διαλυτικά/ απόστροφο και την επόμενη ενότητα (ορθογραφία ουσιαστικών) - άντε και βασικό συλλαβισμό, είμαστε καλά. Σημασία έχει τα παιδιά να εμπεδώνουν αυτά που μαθαίνουν, ειδικά τα δίψηφα ακόμα μου τα μπερδεύουν δυο- τρία παιδάκια, οπότε κάνω πολλές επαναλήψεις.
Μαθηματικά δε νομίζω ότι πρέπει να αγχώνεσαι, είσαι σχετικά καλά. Κι εγώ θα μπω στο 40 μετά την Καθαρά Δευτέρα. Αν τα πρωτάκια σου έχουν καταλάβει Δεκάδες - Μονάδες (αξία ψηφίου ανάλογα με τη θέση του), γράφουν και διαβάζουν καλά τους αριθμούς ως το 60, ξέρουν να σου αριθμούν ανεβαίνοντας και κατεβαίνοντας ένα ένα, τότε πας καλά. Ουσιαστικά το μόνο που μένει είναι η πρόσθεση - αφαίρεση με υπέρβαση και πάτημα στη δεκάδα. Κάτι, το οποίο, πίστεψέ με, γιατί είναι η πέμπτη φορά που παίρνω πρώτη τάξη, 4 - 5 παιδάκια θα το καταλάβουν και θα το εφαρμόζουν (το πάτημα στη δεκάδα, εννοώ). Όλα τα άλλα θα λένε:"8 +5... 8 στο κεφαλάκι και 5 στα δάχτυλα. 8 .. 9.. 10 ... 11 ..12.. 13." Ο στόχος στην Πρώτη τάξη είναι να ξεκαθαρίσουν δεκάδες- μονάδες, να μάθουν πότε κάνουν πρόσθεση - αφαίρεση σε ένα πρόβλημα, και να ξέρουν έναν τρόπο να κάνουν τις βασικές πράξεις. Και να τοποθετούν σωστά τους αριθμούς για να λύνουν κάθετα. Σημασία έχει η ουσιαστική εμπέδωση αυτών των γνώσεων. Αν δε σου βγαίνει η ύλη, κάνε επιλογή, κόψε δυο τρια από κάτι χαζά μαθήματα που ακολουθούν και θα είσαι μια χαρά!
Ελπίζω να μη σε κούρασα, και να σε ξεάγχωσα λιγάκι!