ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΕΞΑΣΚΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ Β΄ΤΑΞΗΣ;;;;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!
[ Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ ΣΤΗ Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
3 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
Μπορείς να επιλέγεις κάποια κείμενα σημαντικών συγγραφέων ( Φακίνου, Τριβιζά, Μανθόπουλος ) να φωτοτυπείς κάποια αποσπάσματα κατά τη δική σου κρίση και την ώρα της Παρασκευής να τα διαβάζετε να κάνετε ερωτήσεις κατανόησης κειμένου και να τα συνοδεύεις με μια ταιριαστή ζωγραφιά. Εγώ που το εφαρμίζω από την αρχή της χρονιάς έχει επιτυχία. Εξασκούμε παράλληλα και το Σκέφτομαι και Γράφω και οι μικροί έγιναν μάστορες στο Γραπτό Λόγο!
-
helen1967 - Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: 14 Νοέμ 2008, 01:00
Υπάρχουν πολλοί τρόποι:
Μπορείς να τους διαβάσεις 2 - 3 μικρά βιβλία και μετά να τα χωρίσεις σε ομάδες και να τους ζητήσεις να φτιάξουν το δικό τους παραμύθι, ανακατεύοντας τους ήρωες, να το εικονογραφήσουν και να παίξουν θεατρικά ένα απόσπασμα! Βέβαια, αυτό προϋποθέτει αρκετές ώρες ευέλικτης ζώνης.
Επίσης, εγώ έκανα το εξής και είχε μεγάλο αποτέλεσμα: Είχα δανειστική βιβλιοθήκη στην τάξη και, όποτε ένας μαθητής τέλειωνε 3 βιβλία του απένειμα "Έπαινο φιλαναγνωσίας" και του έδινα και ένα ευτελές δωράκι: μια γόμα, ένα σελιδοδείχτη, κλπ. Βέβαια, απαραίτητη προϋπόθεση ήταν να μας τα παρουσιάσει τα βιβλία, για να δω αν τα έχει όντως διαβάσει! Τα μικρά κάνανε σαν τρελά για το ποιος θα πάρει το επόμενο βραβείο!
Μπορείς να τους δίνεις απόσπασμα ενός παραμυθιού και να τους ζητάς να σου λένε τη συνέχεια!
Επίσης, εγώ στην τάξη είχα καθιερώσει την "ώρα λογοτεχνικής ανάγνωσης": μια ώρα την εβδομάδα, συνήθως Παρασκευή τελευταία ώρα, έβαζα χαλαρωτική μουσική και τα παιδιά κάθονταν στα μαξιλαράκια τους στο πάτωμα και έπαιρναν βιβλία και διάβαζαν ή τα ξεφύλλιζαν με το διπλανό τους. Είχε πολύ καλό αποτέλεσμα!
Μπορείς να τους διαβάσεις 2 - 3 μικρά βιβλία και μετά να τα χωρίσεις σε ομάδες και να τους ζητήσεις να φτιάξουν το δικό τους παραμύθι, ανακατεύοντας τους ήρωες, να το εικονογραφήσουν και να παίξουν θεατρικά ένα απόσπασμα! Βέβαια, αυτό προϋποθέτει αρκετές ώρες ευέλικτης ζώνης.
Επίσης, εγώ έκανα το εξής και είχε μεγάλο αποτέλεσμα: Είχα δανειστική βιβλιοθήκη στην τάξη και, όποτε ένας μαθητής τέλειωνε 3 βιβλία του απένειμα "Έπαινο φιλαναγνωσίας" και του έδινα και ένα ευτελές δωράκι: μια γόμα, ένα σελιδοδείχτη, κλπ. Βέβαια, απαραίτητη προϋπόθεση ήταν να μας τα παρουσιάσει τα βιβλία, για να δω αν τα έχει όντως διαβάσει! Τα μικρά κάνανε σαν τρελά για το ποιος θα πάρει το επόμενο βραβείο!
Μπορείς να τους δίνεις απόσπασμα ενός παραμυθιού και να τους ζητάς να σου λένε τη συνέχεια!
Επίσης, εγώ στην τάξη είχα καθιερώσει την "ώρα λογοτεχνικής ανάγνωσης": μια ώρα την εβδομάδα, συνήθως Παρασκευή τελευταία ώρα, έβαζα χαλαρωτική μουσική και τα παιδιά κάθονταν στα μαξιλαράκια τους στο πάτωμα και έπαιρναν βιβλία και διάβαζαν ή τα ξεφύλλιζαν με το διπλανό τους. Είχε πολύ καλό αποτέλεσμα!
-
skoulina - Δημοσιεύσεις: 98
- Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 01:00
3 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες