Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΩΡΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Συζητήσεις και απόψεις γενικές.

Δημοσίευσηαπό nina1 » 12 Ιαν 2010, 15:53

Συνήθως όλοι αυτοί οι "παλιοί" και "έξυπνοι" εκπαιδευτικοί κάθονται σούζα στο άκουσμα "σύμβουλος" ή προϊστάμενος απλά επειδή είναι ανεπαρκείς και άσχετοι με την καθ'αυτό σύγχρονη παιδαγωγική και διδακτική πρακτική.


Και νομίζω κι γω ότι πρέπει να απευθυνείς στη διοίκηση. Και μόνο στην λέξη ανατριχιάζουν αυτοί οι "παλιοί"... οι "αρχαίοι"... Και σίγουρα κάτι θα έχουν ... για να τους εκβιάσεις ... Εννοώ δεν συμπληρώνουν ωράριο, βγάζουν μαθητές έξω εν ώρα μαθήματος, δεν κάνουν εφημερίες ίσως, κ. ά.


Συγγνώμη συνάδελφοι, αλλά για συναδέλφους μιλάτε έτσι;;;;;
Δηλαδή εσείς οι νέοι, είσαστε οι επαρκείς με τις σύγχρονες παιδαγωγικές και διδακτικές πρακτικές; .... για να τους εκβιάσεις !!!!!!!(αυτές είναι οι σύγχρονες πρακτικές;;;;; )

Προσπαθείτε να συμβουλεύσετε την συνάλελφο coraline μιλώντας μ΄αυτόν τον τρόπο;
Λυπάμαι πάρα πολύ!!!!!
"Παλιός" ή και "αρχαίος" μπορεί να είναι κάποιος και μόνο από τον τρόπο που σκέφτεται και λειτουργεί!!!!!!
Αναρρωτηθήκατε μήπως η συνάδελφος που συμβουλεύετε είναι και κείνη "παλιά";;;
Σας εύχομαι να μείνετε για πάντα νέοι, να μην παλιώσετε ποτέ!!!! :(

Καλή μου coraline κοίταξε να ηρεμήσεις και να χαρείς την τάξη σου!!!!
Μην ασχολείσαι με κανέναν τους!!!!Κάνε την δουλειά σου όσο καλύτερα μπορείς και μην δίνεις σημασία!!!! Το είπαν και άλλοι συνάδελφοι, αγνόησέ τους!!!!!!!! :)


Έτσι και χειρότερα θα μιλήσω για τα καθάρματα που συνάντησα κάποτε γιατί εμένα αυτοί δεν ήταν συνάδελφοι μου. Συνήθως είναι αυτοί... της γενιάς του 80... αν θες να στους προσδιορίσω και ηλιακά. Και ναι αν αυτοί ήταν με το παλιό σκεπτικό "να τους πατήσουμε κάτω" εμείς ερχόμαστε με το σύγχρονο "να τους εκβιάσουμε" - αφού καταπατάνε οι θρασύτατοι τα δικαιώματά μας. Γιατί τους πονάει πολύ ο έλεγχος της διοίκησης???? Μάλλον........ Δηλαδή εσένα θα σου αρεσε να λέμε κι ευχαριστώ!? Α όχι ξέχασα προτείνεις να τους αγνοήσει.... Άντε αγνόησε τους caroline και το λιγότερο που θα πουν είναι ότι είσαι και σνομπ.
ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

υγ. πάντως σε ένα έχεις δίκιο... υπάρχουν καθάρματα που μπορεί να φερθούν έτσι και σε παλιό, απλά έχουν δει το σχολείο με την οργανική τους δικό τους τσιφλίκι......
Άβαταρ μέλους
nina1
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 07 Δεκ 2006, 01:00

Δημοσίευσηαπό mekmekt » 12 Ιαν 2010, 20:00

Λυπάμαι πολύ για τον τρόπο που μιλάτε!!!!!!!!
Όλοι περάσαμε δύσκολες στιγμές στους διορισμούς μας από συναδέλφους, ακόμη και στις οργανικές μας θέσεις!!!!
Υπήρχε χρονιά που έβλεπα το σχολείο και το στομάχι μου δενόταν κόμπος, αυτό όμως δεν είναι λόγος να υποβιβάσω τον εαυτό μου μιλώντας έτσι!!!!
Για κανέναν λόγο δεν μπορεί κάποιος που θέλει να λέγεται "δάσκαλος" να μιλάει και να φαίρεται έτσι για συνανθρώπους του!!!!!
Οι πράξεις μας και τα λόγια μας είναι αυτά που διδάσκουν στα παιδιά μας!!!!
Σκεφτείτε το λιγο περισσότερο!!!!!!
Λυπάμαι πολύ!!!!!!!!!!! :(
Άβαταρ μέλους
mekmekt
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 30 Οκτ 2007, 01:00
Τοποθεσία: θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό natalia_par » 14 Ιαν 2010, 21:53

[color=darkblue]Πάνω σε αυτό το θέμα θα ήθελα να προσθέσω κι εγώ κάτι... Όλοι μας έχουμε βρεθεί σε "αφιλόξενα" περιβάλλοντα, όλοι έχουμε διαπληκτιστεί με συναδέλφους κι αυτό δεν είναι παράλογο. Δε γίνεται πάντα να ταιριάζουμε με όλους. Απλά, όταν βλέπουμε ότι κάτι στραβό υπάρχει σε ο λ α τα επίπεδα, μήπως πρέπει να αναλογιστούμε κι εμείς τη στάση μας; Δε μπορώ να κρίνω την κοπέλα, γιατί δεν ξέρω την περίπτωση. Μπορεί πραγματικά να είναι τόσο άτυχη που να έπεσε σε ένα σχολείο που όλα είναι πολύ άσχημα. Και δυστυχώς, όσο καλά και να τα πηγαίνεις με τα παιδιά, αν στο χώρο του γραφείου δεν τα πηγαίνεις καλά με τους συναδέλφους, αυτό αποτελεί τροχοπέδη... Όμως πολλές φορές αντιμετωπίζοντας κάποιον με καχυποψία τον κάνουμε να αμυνθεί, πολλές φορές κάνοντάς μας επίθεση. "Μαζευόμαστε" κι εμείς περισσότερο και με τη σειρά μας υιοθετούμε αμυντική - επιθετική στάση. Μήπως έχει γίνει κάτι τέτοιο; Σκέψεις κάνω...Απλά, αν εγώ ένιωθα ότι δε μπορώ να βρω πουθενά στήριγμα (ούτε καν σε μία τάξη, αφού η κοπέλα κάνει αναπλήρωση από τάξη σε τάξη), αυτό που θα έκανα θα ήταν να συγκαλέσω σύλλογο, να παραθέσω τα γεγονότα και να ρωτήσω ανοιχτά για ποιο λόγο υπάρχει αυτό το κλίμα εναντίον μου. Δε θα άντεχα να περιμένω μέχρι τον Ιούνιο για να λυτρωθώ... Μη ξεχνάτε συνάδελφοι ότι είναι ένας χρόνος. Ένας χρόνος από τη ζωή μας...
Όσο για το τι μπορεί να βρει η κοπέλα για να καταλογίσει στους άλλους συναδέλφους, προσωπικά νομίζω ότι είναι η χειρότερη τακτική. Τι έχει να κερδίσει πέρα από το ότι θα χαρακτηριστεί ως καρφί και αχώνευτη; Τέτοιες πρακτικές τις κατακρίνω, ακόμα και μέσα στην τάξη, είναι δυνατόν να τις υιοθετήσουμε εμείς που υποτίθεται ότι είμαστε και ενήλικες;
Όσο για το θέμα της ηλικίας και τα χρόνια προυπηρεσίας, πιστεύω ότι το να δουλεύεις 10 χρόνια δε σημαίνει απαραίτητα ότι είσαι καλός δάσκαλος, ενώ αν είσαι "νέος" δεν είσαι ακόμα καλός δάσκαλος. Προφανώς κι έχεις πολλά να μάθεις, αλλά μπορείς ταυτόχρονα να είσαι ένας υπέροχος δάσκαλος που τα παιδιά θα λατρέψουν! Φυσικά ισχύει πάντα και το αντίθετο και στις δύο περιπτώσεις...
Ας μη ξεχνάμε πάντως ότι αυτό που πρέπει να μας ενδιαφέρει είναι να περνάνε τα παιδιά όμορφα στο σχολείο, να το αγαπήσουν και να κατακτήσουν τη γνώση. Για να γίνει βέβαια αυτό πρέπει και εμείς ως δάσκαλοι να είμαστε ισορροπημένοι και σε αυτό φυσικά συμβάλλει ένα πολύ καλό κλίμα μέταξύ συναδέλφων...
Άβαταρ μέλους
natalia_par
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό natalia_par » 14 Ιαν 2010, 21:55

Πάνω σε αυτό το θέμα θα ήθελα να προσθέσω κι εγώ κάτι... Όλοι μας έχουμε βρεθεί σε "αφιλόξενα" περιβάλλοντα, όλοι έχουμε διαπληκτιστεί με συναδέλφους κι αυτό δεν είναι παράλογο. Δε γίνεται πάντα να ταιριάζουμε με όλους. Απλά, όταν βλέπουμε ότι κάτι στραβό υπάρχει σε ο λ α τα επίπεδα, μήπως πρέπει να αναλογιστούμε κι εμείς τη στάση μας; Δε μπορώ να κρίνω την κοπέλα, γιατί δεν ξέρω την περίπτωση. Μπορεί πραγματικά να είναι τόσο άτυχη που να έπεσε σε ένα σχολείο που όλα είναι πολύ άσχημα. Και δυστυχώς, όσο καλά και να τα πηγαίνεις με τα παιδιά, αν στο χώρο του γραφείου δεν τα πηγαίνεις καλά με τους συναδέλφους, αυτό αποτελεί τροχοπέδη... Όμως πολλές φορές αντιμετωπίζοντας κάποιον με καχυποψία τον κάνουμε να αμυνθεί, πολλές φορές κάνοντάς μας επίθεση. "Μαζευόμαστε" κι εμείς περισσότερο και με τη σειρά μας υιοθετούμε αμυντική - επιθετική στάση. Μήπως έχει γίνει κάτι τέτοιο; Σκέψεις κάνω...Απλά, αν εγώ ένιωθα ότι δε μπορώ να βρω πουθενά στήριγμα (ούτε καν σε μία τάξη, αφού η κοπέλα κάνει αναπλήρωση από τάξη σε τάξη), αυτό που θα έκανα θα ήταν να συγκαλέσω σύλλογο, να παραθέσω τα γεγονότα και να ρωτήσω ανοιχτά για ποιο λόγο υπάρχει αυτό το κλίμα εναντίον μου. Δε θα άντεχα να περιμένω μέχρι τον Ιούνιο για να λυτρωθώ... Μη ξεχνάτε συνάδελφοι ότι είναι ένας χρόνος. Ένας χρόνος από τη ζωή μας...
Όσο για το τι μπορεί να βρει η κοπέλα για να καταλογίσει στους άλλους συναδέλφους, προσωπικά νομίζω ότι είναι η χειρότερη τακτική. Τι έχει να κερδίσει πέρα από το ότι θα χαρακτηριστεί ως καρφί και αχώνευτη; Τέτοιες πρακτικές τις κατακρίνω, ακόμα και μέσα στην τάξη, είναι δυνατόν να τις υιοθετήσουμε εμείς που υποτίθεται ότι είμαστε και ενήλικες;
Όσο για το θέμα της ηλικίας και τα χρόνια προυπηρεσίας, πιστεύω ότι το να δουλεύεις 10 χρόνια δε σημαίνει απαραίτητα ότι είσαι καλός δάσκαλος, ενώ αν είσαι "νέος" δεν είσαι ακόμα καλός δάσκαλος. Προφανώς κι έχεις πολλά να μάθεις, αλλά μπορείς ταυτόχρονα να είσαι ένας υπέροχος δάσκαλος που τα παιδιά θα λατρέψουν! Φυσικά ισχύει πάντα και το αντίθετο και στις δύο περιπτώσεις...
Ας μη ξεχνάμε πάντως ότι αυτό που πρέπει να μας ενδιαφέρει είναι να περνάνε τα παιδιά όμορφα στο σχολείο, να το αγαπήσουν και να κατακτήσουν τη γνώση. Για να γίνει βέβαια αυτό πρέπει και εμείς ως δάσκαλοι να είμαστε ισορροπημένοι και σε αυτό φυσικά συμβάλλει ένα πολύ καλό κλίμα μέταξύ συναδέλφων...
Άβαταρ μέλους
natalia_par
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό nina1 » 15 Ιαν 2010, 01:22

Όσο για το τι μπορεί να βρει η κοπέλα για να καταλογίσει στους άλλους συναδέλφους, προσωπικά νομίζω ότι είναι η χειρότερη τακτική. Τι έχει να κερδίσει πέρα από το ότι θα χαρακτηριστεί ως καρφί και αχώνευτη; Τέτοιες πρακτικές τις κατακρίνω, ακόμα και μέσα στην τάξη, είναι δυνατόν να τις υιοθετήσουμε εμείς που υποτίθεται ότι είμαστε και ενήλικες;


Εγώ πάλι συναδέλφισσα πιστεύω ότι όταν συγκαλύπτεις ή δεν μιλάς για την παρανομία είσαι συμμέτεχος. Αυτό λέω στους μαθητές μου όταν οι άλλοι -που κάνουν την σκανδαλιά- τους κατηγορούν σαν καρφιά.
Για να επανέρθω όμως στα των δασκάλων... δυστυχώς δεν ακολουθώ αυτό που σου λέω παραπάνω, αφήνω ήσυχο τον καθένα να κάνει ό,τι θέλει αφης στιγμής όμως δεν με πειράζει... όταν όμως με απειλεί ότι θα μου φέρει τον Σχολικό Σύμβουλο για να ελέγξει τη δουλειά μου στην τάξη (ποσότητα ασκ. κτλ), τότε θα τον περιμένω στη γωνία και θα του πω να τον φέρει οπωσδήποτε για να ελέγξει κι κείνον που την ώρα του πχ βγάζει κι αφήνει τα παιδιά να βολτάρουν στο έλεος του Θεού...(ένα παράδειγμα). Να δούμε εκεί ποιον θα ελέγξει πρώτο....
Όπως βλέπεις μια τέτοια τακτική ακουλούθειται όταν έχεις ήδη πλέον χαρακτηρίστει όχι απλώς αχώνευτη, αλλά μισητή, και ξέρεις γιατί??? γιατί είσαι αναπληρώτρια στα 21 κι αυτοί στα 45-50 δεν αντέχουν να σε βλέπουν να έχεις τη δουλειά σου στο σπίτι σου ή γιατί δεν πας να πιάνεις κουτσομπολιά μαζί τους και κάθεσαι στην τάξη σου ή γιατί... ή γιατί...
Το να μαθαίνεις τους νόμους για όλους... και το να διεκδικείς τα δίκια σου τη στιγμή που πρέπει, λυπάμαι αλλά δεν είναι κατακριτέες τακτικές. Οι άλλες... είναι....
Άβαταρ μέλους
nina1
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 07 Δεκ 2006, 01:00

Δημοσίευσηαπό coraline » 18 Ιαν 2010, 03:01

:) Σας ευχαριστω ολους σας παρα πολυ!Καλη ΧΡΟΝΙΑ και καλα κουραγια!Δυστυχως ομως...ο νομος στον οποιο και αναφερομαστε Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ειναι και χειροτερη :oops: απο αυτους ..... :oops: Περισυ...ηρθε να με βρει και πηγε κομμωτηριο κ ντυθηκε σαν εμενα για να με παραστησει και ηρθε να με κοροιδεψει στο..σχολειο οπου βρισκομουν...ναι ναι ..εχουμε και τετοια!...Εσεις τι θα κανατε..εαν ερχοταν μι Η ΟΠΟΙ Α και σας παριστανε....?
Άβαταρ μέλους
coraline
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2009, 01:00

Δημοσίευσηαπό coraline » 18 Ιαν 2010, 03:17

Ναι ξεχασα ..με παριστανε και μια αλλη δασκαλα...ναι!Οσο για τον προισταμενο ..ναι αυτος ειναι χειριτερος ...ναι θα παρει το μερος των ντοπιων και συνντοπιτων του!Μηπως φταει η στενοτητα του επαρχιακου κυκλου....Λοιπον η σχολικη Συνβουλος με παρακολουθησε ,με παρατηρησε .....και με αντεγραψε..για να ΕςΡΘΕΙ ΝΑ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕΙ...τι δειχνει αυτο..?....ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΠΩ....?
Άβαταρ μέλους
coraline
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2009, 01:00

Η γνωμη μου

Δημοσίευσηαπό klairaki » 19 Ιαν 2010, 23:39

Νομιζω οτι το προβλημα δεν ειναι μονο πως σου φερονται οι αλλοι αλλα και πως αντιμετωπιζεις εσυ τη συμπεριφορα τους. Χρειαζεται να ξεχωρισεις τα πιο σπουδαια προβληματα απο τα λιγότερο και να βαλεις μια ταξη σε αυτα ωστε να μπορεσεις να τα αντιμετωπισεις λιγα λιγα.. Αρχισε να μη δινεις σημασια σε αυτα που δεν σε θιγουν τοσο και αυτα που αφορουν τις σχεσεις με τους συναδελφους σου(κοροιδιες κτλ). Ασχολησου μετα με τα διαδικαστικα που πρεπει να λυθουν ,αφορουν την ε ρ γ α σ ι α σου και περιλαμβανουν και ανωτερους ή συμβουλια. Να βρεις κανα δυο ατομα στη δουλεια σου ή γενικοτερα που μπορεις να τους μιλας. Να πηγαινεις στο σχολειο με τη διαθεση οτι πας για να περασεις καλα με τα παιδια (εννοειται κανοντας τα μαθηματα), αυτη ειναι η δουλεια σου! Αν οι αλλοι δεν ασχολουνται με τα παιδια και τις ταξεις τους και ασχολουνται μαζι σου και με ολα τα υπολοιπα,τι να πω, δεν θα ναι και τοσο καλοι επαγγελματιες τελικα. Καλη δυναμη.
Άβαταρ μέλους
klairaki
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2009, 01:00

Δημοσίευσηαπό desk » 24 Ιαν 2010, 22:22

Ναι ξεχασα ..με παριστανε και μια αλλη δασκαλα...ναι!Οσο για τον προισταμενο ..ναι αυτος ειναι χειριτερος ...ναι θα παρει το μερος των ντοπιων και συνντοπιτων του!Μηπως φταει η στενοτητα του επαρχιακου κυκλου....Λοιπον η σχολικη Συνβουλος με παρακολουθησε ,με παρατηρησε .....και με αντεγραψε..για να ΕςΡΘΕΙ ΝΑ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕΙ...τι δειχνει αυτο..?....ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΠΩ....?

Νομίζω συναδέλφισσα ότι κάπου έχεις χάσει το παιχνίδι. πρώτον: αφεντικό στην τάξη είσαι εσύ. δεύτερον:κάνε σωστά τη δουλειά σου. τρίτον: μη δίνεις σημασία τι λέει και τι κάνει κάποιος άλλος. τέταρτον: αντιμετώπισε τους με χαμόγελο.[το χαμόγελο σκοτώνει] πέμπτον : αν συνεχίσουν να κάνουν αυτά που αναφέρεις πέρνα στην αντεπίθεση. κάνε συνέχεια συζήτηση στο σύλλογο και αναφέρσου στον καθένα χωριστά.εδώ ταιριάζει το "οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους" εκτον: αν δεν πετύχει και αυτή η τακτική σνομπάρισε τους με τη δουλειά σου.΄κάνε αυτό που νομίζεις ότι σε εξυψώνει στα μάτια των μαθητών σου και αστους να κουρεύονται. μια χρονιά είναι αυτή θα περάσει
Άβαταρ μέλους
desk
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 20 Φεβ 2007, 01:00

Δημοσίευσηαπό evangeli » 29 Ιαν 2010, 00:55

Καλησπέρα.Αν και <<παλιά>> νομίζω ότι ούτε κάποιοι παλιοί!!είναι σωστοί αλλά ούτε κάποιοι νέοι!! είναι καλύτεροι αλλά αστο αφήσουμε καλύτερα.Συμφωνώ με τον desk στο ξεκαθαρίζω τα πράγματα και κάνω τη δουλειά μου όσο καλύτερα μπορώ και το σημαντικότερο 100% νόμιμα αλλά όμως το κάνε υπομονή θα περάσει είναι σχετικό.Αν δηλαδή ξαναπετύχουμε κάτι ανάλογο αλλου πάλι την πάπια θα κάνουμε?Πάλι θα περάσει?Η΄ότι δεν αντέχουμε όλοι το ίδιο ( ψυχολογικά)? Υπάρχουν άνθρωποι που δεν μπορούν να λειτουργήσουν σε τέτοιες καταστάσεις τι να κάνουν?Έχουμε και μεις οικογένεια θα τρελλαθούμε εντελώς ? Δίνουμε ευκαιρίες αλλά όλα έχουν τα όρια τους.Επειδή μου έχει τύχει παλιότερα (σε 2 συναδέλφους μαζί ) φωνάξαμε το σύλλογο μας (όχι του σχολείου αλλά σ' αυτόν που ανήκαμε ως δάσκαλοι )αλλά είχαμε αποδείξεις για διάφορα και έγινε χαμός και μαζεύτηκε κάπως. Δεν μπορείς να σε ταλαιπωρούν κάποιοι ανεγκέφαλοι (που υπάρχουν αρκετοί ) γιατί είναι ΔΙΕΥΘΥΝΤΈΣ.Να σε ρωτήσω όμως χωρίς παρεξήγηση coraline γιατί δεν είναι απόλυτα σαφές, αυτά όλα συμβαίνουν μόνο σ' εσένα ?Δεν έχω καταλάβει πώς ξεκίνησαν όλα αυτά και γιατί?Μπορείς αν θες να γίνεις πιο ξεκάθαρη ?Όμως γενικά πριν κάνεις οτιδήποτε να είσαι σίγουρη coraline ότι έχεις 100% δίκιο γιατί αλλιώς θα είναι χειρότερα και καλό θα ήταν αν υπάρχει και κανένας σύμμαχος.Τώρα οσο αναφορά τις υπερωρίες άλλο το διδακτικό και άλλο το εργασιακό.Το πιο σημαντικό είναι να υπάρχει συμφωνία του συλλόγου διδα/ντων τουλάχιστον στην πλειοψηφία και να είναι μια γροθιά.Εμάς σε τέτοια θέματα δεν κουνιέται γιατί βρίσκει απέναντι το σύλλογο.Εμείς τα μοιράζουμε μέχρι να κρίνουμε εμείς για πόσο διάστημα και ανάλογα την περίσταση.Στην τελική μετά από καμμιά βδομάδα είναι υποχρεωμένο το γραφείο να το λύσει, όχι εμείς.Αρκετά με την εκμετάλλευση μας !!Για μας προέχουν τα παιδιά αλλά όταν γίνεται σύστημα πρέπει να μπει ένα STOP.Εμείς το κάναμε έτσι όταν πια μετά από πολλές φορές είδαμε ότι ο προ'ιστάμενος το έκανε σύστημα και δε μιλάμε για 1-2 μέρες μιλάμε και μέχρι και για 1 μήνα..Είπαμε τέρμα και φτάσαμε να πατάμε πόδι πια!!Στα γραφεία άλλωστε (και μιλάω εκ πείρας) οι δάσκαλοι που πάνε στην πλειοψηφία τους ξύνονται.
Άβαταρ μέλους
evangeli
 
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 30 Οκτ 2006, 01:00

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Γενικές απορίες για τους εκπαιδευτικούς

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 43 επισκέπτες