Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

Βαθμολογία

Συζητήσεις και απόψεις γενικές.

Βαθμολογία

Δημοσίευσηαπό STELA_ZVGRAFOY » 03 Απρ 2009, 08:18

Θα ήθελα να μάθω πόσο σημαντικό ρόλο, στη βαθμολογία ενός μαθητή της Γ΄Δημοτικού, παίζει η έλλειψη προσοχής την ώρα του μαθημάτος.
Άβαταρ μέλους
STELA_ZVGRAFOY
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 28 Φεβ 2007, 01:00

Re: Βαθμολογία

Δημοσίευσηαπό srougelli » 03 Απρ 2009, 13:38

Και βέβαια η έλλειψη προσοχής κατα την ώρα του μαθήματος παι΄ζει αρνητικό ρόλο στο βαθμό του μαθήματος .

¨Οσο καλός και αν είναι ο μαθητής αν δεν προσέχει την ώρα του μαθήματος πάντα θα υστερεί στο μάθημα!
Άβαταρ μέλους
srougelli
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2008, 01:00
Τοποθεσία: agiassos

Δημοσίευσηαπό STELA_ZVGRAFOY » 06 Απρ 2009, 11:46

Ευχαριστώ για την απάντηση. Θα ήθελα περισσότερες διευκρινήσεις αν γίνεται. Είμαι μητέρα μαθητή της Γ' δημοτικού, με το δάσκαλο μας δεν έχω κανένα παράπονο, ούτε σε μαθησιακό επίπεδο ούτε σε θέματα συμπεριφοράς είναι άψογος και στα παιδιά και στους γονείς. Η ένσταση που έχω είναι στην βαθμολογία, στα μαθηματικά και στην γλώσσα. Το πρώτο τρίμηνο είχε Β και μου είπε ότι του έβαλε Β όχι γιατί δεν έχει γνώσεις αλλά επειδή δεν προσέχει την ώρα του μαθήματος. Στα τετράδια και στα βιβλία έρχεται πάντα γραμμένος, ποτέ δεν ξεχνάει εργασία, στα τεστ παίρνει πάντα Α (εκτός απο ένα τεστ). Το δεύτερο τρίμηνο η βαθμολογία ήταν πάλι η ίδια. Σας ρωτώ όχι για να ρίξω ευθύνες στο δάσκαλο αλλά τι μπορώ να κάνω για να βοηθήσω το παιδί, έχει πέσει αρκετά η ψυχολογία του. Θα ήθελα να σας πω ότι αναγνωρίζω ότι δεν είναι εύκολο παιδί, πολλές φορές την έλλειψη προσοχής την βλέπω και στο σπίτι, αλλά όπως μου είπε και ο δάσκαλος έχει πολλές γνώσεις. Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
STELA_ZVGRAFOY
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 28 Φεβ 2007, 01:00

Δημοσίευσηαπό kyra_daskala » 06 Απρ 2009, 15:26

Μπορείς να του εξηγήσεις ότι το Α σημαίνει άριστος και άριστος μαθητής είναι αυτός που [iaf] στα τετράδια και στα βιβλία έρχεται πάντα γραμμένος, ποτέ δεν ξεχνάει εργασία, στα τεστ παίρνει πάντα Α (εκτός απο ένα τεστ) [/iaf] αλλά και προσέχει και συμμετέχει στο μάθημα! Συζήτησε μαζί του ότι η εικόνα του μέσα στην τάξη παίζει το σημαντικότερο ρόλο στη βαθμολογία του και πως αν αλλάξει, θα βελτιωθεί και ο βαθμός του.
Είναι ευκαιρία που είναι ακόμα μικρό το παιδί σας, να μάθει να οριοθετεί την συμπεριφορά του και να καταλάβει ότι χρειάζεται αλλαγή.
Άβαταρ μέλους
kyra_daskala
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2006, 01:00
Τοποθεσία: Κηφισιά

Δημοσίευσηαπό potamda » 06 Απρ 2009, 23:19

Στα παραπάνω θα ήθελα να συμπληρώσω ότι ίσως τώρα που είναι Γ΄ τάξη το νοητικό και μαθησιακό του επίπεδο του επιτρέπει να είναι "καλός" μαθητής, ίσως του φαίνονται όλα απλά και βαρετά. Πρέπει να μάθει όμως, να συμμετέχει μέσα στην τάξη και για λόγους κοινωνικοποίησης, αλλά και γιατί όταν φτάσει στην Ε΄, Στ΄ τάξη, αυτό θα είναι απαραίτητο για να παραμείνει άριστος μαθητής. Τώρα δε φαίνεται η διαφορά, τότε θα φανεί σίγουρα. Χρειάζεται συζήτηση, πολλή υπομονή, όχι άγχος και πάνω απ' όλα ενθάρρυνση. :D
Άβαταρ μέλους
potamda
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό STELA_ZVGRAFOY » 07 Απρ 2009, 07:18

Μήπως την έλλειψη προσοχής πρέπει να την ψάξω λίγο περισσότερο σε επίπεδο ψυχολόγου ή μπορώ να τον βοηθήσω απο μόνη μου. Απο ότι μου είπε ο δάσκαλος μας δεν φαίνεται να το κάνει επίτηδες. Επειδή είναι μοναχοπαίδι ασχολούμαι αρκετά μαζί του, αλλά ταυτοχρόνως ανησυχώ μήπως αντί για καλό του κάνω κακό. Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Άβαταρ μέλους
STELA_ZVGRAFOY
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 28 Φεβ 2007, 01:00

Δημοσίευσηαπό evangeli » 09 Απρ 2009, 23:18

Καλησπέρα .Συμφωνώ με την potampa και με τις υπόλοιπες συναδέλφους.Η ελλειψη προσοχής αφορά ολες τις τάξεις, έχουν δεν έχουν βαθμολογία και το άλλο είναι ότι παίζει ρόλο και η γενική εικόνα στην τάξη και υπάρχει και το θέμα αν <<ενοχλεί >>μέσα στην τάξη οπότε φέρνει δυσκολίες στη ροή του μαθήματος ή απλώς δεν προσέχει. Και το πιο πιθανό είναι στις μεγαλύτερες τάξεις αυτό να επηρεάσει και τη μάθηση του όπως και τη συμπεριφορά του. Γιατί αν αυτό παίζει ρόλο στο βαθμό και που σίγουρα παίζει θα έχει αντίκτυπο στη ψυχολογία του παιδιού, αλλά και στο πώς το παιδί θα αντιμετώπιζει τους δασκάλους του και όλα αυτά φέρνουν δυσκολίες.Τώρα το αν πρέπει να δείτε κάποιον ψυχολόγο , ρωτήσατε την άποψη του δασκάλου του?Μην αγχώνεστε όλα λύνονται αρκεί να υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον και διάθεση από ολους .
Άβαταρ μέλους
evangeli
 
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 30 Οκτ 2006, 01:00

..apantisi stin vathmologia....

Δημοσίευσηαπό marialekaki » 16 Μάιος 2009, 18:20

:( ...Ontos ean yparxei pragmatiko endiaferon kai synergasia ta panta mporoun na veltiothoun...Kai vevaia den xreiazetai agxos giati -na min xexnamai oti prokeitai ....gia paidia..kai i..vathmologia sto Dimotiko einai endeiktiki!
Άβαταρ μέλους
marialekaki
 
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: 24 Ιαν 2009, 01:00


Επιστροφή στο Γενικές απορίες για τους εκπαιδευτικούς

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες