Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

Βαθμολογία

Συζητήσεις και απόψεις γενικές.

Βαθμολογία

Δημοσίευσηαπό STELA_ZVGRAFOY » 03 Απρ 2009, 08:18

Θα ήθελα να μάθω πόσο σημαντικό ρόλο, στη βαθμολογία ενός μαθητή της Γ΄Δημοτικού, παίζει η έλλειψη προσοχής την ώρα του μαθημάτος.
Άβαταρ μέλους
STELA_ZVGRAFOY
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 28 Φεβ 2007, 01:00

Re: Βαθμολογία

Δημοσίευσηαπό srougelli » 03 Απρ 2009, 13:38

Και βέβαια η έλλειψη προσοχής κατα την ώρα του μαθήματος παι΄ζει αρνητικό ρόλο στο βαθμό του μαθήματος .

¨Οσο καλός και αν είναι ο μαθητής αν δεν προσέχει την ώρα του μαθήματος πάντα θα υστερεί στο μάθημα!
Άβαταρ μέλους
srougelli
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2008, 01:00
Τοποθεσία: agiassos

Δημοσίευσηαπό STELA_ZVGRAFOY » 06 Απρ 2009, 11:46

Ευχαριστώ για την απάντηση. Θα ήθελα περισσότερες διευκρινήσεις αν γίνεται. Είμαι μητέρα μαθητή της Γ' δημοτικού, με το δάσκαλο μας δεν έχω κανένα παράπονο, ούτε σε μαθησιακό επίπεδο ούτε σε θέματα συμπεριφοράς είναι άψογος και στα παιδιά και στους γονείς. Η ένσταση που έχω είναι στην βαθμολογία, στα μαθηματικά και στην γλώσσα. Το πρώτο τρίμηνο είχε Β και μου είπε ότι του έβαλε Β όχι γιατί δεν έχει γνώσεις αλλά επειδή δεν προσέχει την ώρα του μαθήματος. Στα τετράδια και στα βιβλία έρχεται πάντα γραμμένος, ποτέ δεν ξεχνάει εργασία, στα τεστ παίρνει πάντα Α (εκτός απο ένα τεστ). Το δεύτερο τρίμηνο η βαθμολογία ήταν πάλι η ίδια. Σας ρωτώ όχι για να ρίξω ευθύνες στο δάσκαλο αλλά τι μπορώ να κάνω για να βοηθήσω το παιδί, έχει πέσει αρκετά η ψυχολογία του. Θα ήθελα να σας πω ότι αναγνωρίζω ότι δεν είναι εύκολο παιδί, πολλές φορές την έλλειψη προσοχής την βλέπω και στο σπίτι, αλλά όπως μου είπε και ο δάσκαλος έχει πολλές γνώσεις. Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
STELA_ZVGRAFOY
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 28 Φεβ 2007, 01:00

Δημοσίευσηαπό kyra_daskala » 06 Απρ 2009, 15:26