Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

Γεωγραφία

Συζητήσεις και απόψεις γενικά για την τάξη και τα μαθήματα.

Γεωγραφία

Δημοσίευσηαπό papadoa » 03 Οκτ 2009, 12:46

Συνάδελφοι , έχω μια απορία σχετικά με το μάθημα που αναφέρερεται στο υπόμνημα του χάρτη. Η ερμηνεία των συμβόλων δεν περιλαμβάνεται στο υπόμνημα; Γιατι ή ασκηση 2 στη σελιδα 7 λέει ότι το υπόμνημα πρέπει να αποτελείται απο σύμβολα κι όχι από λέξεις .Στη σελίδα 16 του Β.Μ . τα παιδια συμπληρώνουν το υπόμνημα με λέξεις .Ευχαριστώ.[/u]
Άβαταρ μέλους
papadoa
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2006, 01:00

Δημοσίευσηαπό kyra_daskala » 03 Οκτ 2009, 21:25

Είναι κακή η διατύπωση της ερώτησης. Όταν λεει "...αποτελείται από σύμβολα και όχι λέξεις" εννοεί αυτό που είναι πάνω στο χάρτη και όχι την ερμηνεία, δηλαδή γιατί πάνω στο χάρτη υπάρχει η άγκυρα και όχι η λέξη αγκυρα...

Σε ένα χάρτη θα πρέπει να χρησιμοποιούνται διεθνώς γνωστά σύμβολα για να απεικονήσεις τις πληροφορίες. Έτσι μπορεί ο χάρτης να "διαβαστεί" από όλους τους ανθρώπους ανεξαρτήτως τι γλώσσα μιλούν. Έτσι στο υπόμνημα ερμηνεύονται σύμβολα και χρώματα και όχι λέξεις.

Ελπίζω να έγινα κατανοητή και να μην σε μπέρδεψα παραπάνω :oops:
Άβαταρ μέλους
kyra_daskala
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2006, 01:00
Τοποθεσία: Κηφισιά

Δημοσίευσηαπό papadoa » 04 Οκτ 2009, 11:47

Κάποια σύμβολα είναι εύκολο να τα καταλάβει οποιοσδήποτε ,κάποια άλλα όμως χρειάζονται επεξήγηση.Στο υπόμνημα ,διάβασα σε εγκυκλοπαίδεια, πρέπει να υπάρχει και η κλίμακα του χάρτη δηλ. αριθμοί.Άραγε στην ερώτηση δ <<το υπόμνημα του χάρτη περιλαμβάνει λέξεις και αριθμούς >>,τι απαντάμε τελικά σωστό ή λάθος;Την απάντηση τη λίνει το βιβλίο έμμεσα στην ερώτηση 2 ε αλλά εμένα μου φαίνεται λάθος....Σ΄ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
papadoa
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2006, 01:00

Δημοσίευσηαπό papadoa » 04 Οκτ 2009, 18:06

Επίσης στην παρακάτω άσκηση έχει ένα χάρτη με σύμβολα,ο οποίος δε συνοδεύεται από υπόμνημα και πρέπει ο μαθητής να απαντήσει ποιες δυσκολίες θα αντιμετωπίσει στο σχεδιασμό μιας εκδρομής.(Δε θα ξέρει που να πάει αφού δε γνωρίζει την ερμηνεία των συμβόλων) .Άρα ηερμηνεία είναι απαραίτητη και η ερμηνεία γίνεται με λέξεις .....
Άβαταρ μέλους
papadoa
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2006, 01:00

Δημοσίευσηαπό papadoa » 04 Οκτ 2009, 18:08

Επίσης στην παρακάτω άσκηση έχει ένα χάρτη με σύμβολα,ο οποίος δε συνοδεύεται από υπόμνημα και πρέπει ο μαθητής να απαντήσει ποιες δυσκολίες θα αντιμετωπίσει στο σχεδιασμό μιας εκδρομής.(Δε θα ξέρει που να πάει αφού δε γνωρίζει την ερμηνεία των συμβόλων) .Άρα η ερμηνεία είναι απαραίτητη και η ερμηνεία γίνεται με λέξεις .....
Άβαταρ μέλους
papadoa
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2006, 01:00

Δημοσίευσηαπό sofianthimou » 04 Οκτ 2009, 21:50

στην επιλογη του σωστου και λαθους εγω απαντω λαθος.η δασκαλα του γιου μου απαντα σωστο ...Νομίζω οτι το προβλημα ξεκινα απο τη λαθος διατυπωση και αν εξηγησουμε στα παιδια με ποιο σκεπτικο απανταμε και οι δυο απαντησεις μπορουν να ειναι αποδεκτες.Εξαλλου θεωρώ οτι η ερωτηση ειναι" ανοιχτου τύπου....."
Άβαταρ μέλους
sofianthimou
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 01:00
Τοποθεσία: THESSALLONIKI

Δημοσίευσηαπό papadoa » 05 Οκτ 2009, 17:15

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις :)
Άβαταρ μέλους
papadoa
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2006, 01:00

Δημοσίευσηαπό aisiodoksia » 12 Σεπ 2010, 14:41

Στην διδασκαλία της Γεωγραφίας χρησιμοποιείτε άτλα;
Άβαταρ μέλους
aisiodoksia
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό aisiodoksia » 12 Σεπ 2010, 14:42

*χωρίς ν
Άβαταρ μέλους
aisiodoksia
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2008, 01:00


Επιστροφή στο Ε' τάξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

cron