Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

Περί μαθησιακών δυσκολιών

Δημοσίευσηαπό potamda » 15 Νοέμ 2010, 22:59

Συγχαρητήρια για την προσπάθεια!
Ήθελα τις γνώσεις και τις εμπειρίες τις δικές σου, αλλά και όλων των συναδέλφων στον τρόπο και τη διαδικασία που ακολουθούμε όταν έχουμε υποψίες ότι ένας μαθητής μας έχει μαθησιακές δυσκολίες. Απευθυνόμαστε εμείς κάπου, στέλνουμε την οικογένεια; Ποιος είναι ο τρόπος λειτουργίας των ΚΕΔΔΥ;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Άβαταρ μέλους
potamda
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008, 01:00

Διάγνωση

Δημοσίευσηαπό Sofanita » 16 Νοέμ 2010, 00:01

Όταν υποψάζεσαι πως ένα παιδί στην τάξη σας έχει μαθησιακές δυσκολίες πρέπει να ενημερώσετε τους γονείς το συντομότερο. Από εκεί και πέρα είναι εκείνοι υπεύθυνοι να ερευνήσουν αν το παιδί όντως έχει μαθησιακή δυσκολία. Από την μεριά σας μπορείτε να βοηθάτε το παιδί, να δείχνετε ενδιαφέρον για τις ιδιαίτερες δυσκολίες και να το εθαρρύνεται.

Όσο για τη διαδικασία τον κέντρων διάγνωσης δες το θέμα στο


http://paidagwgos.blogspot.com/2010/10/ ... t_328.html
Άβαταρ μέλους
Sofanita
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 01 Φεβ 2007, 01:00

Δημοσίευσηαπό smev » 16 Νοέμ 2010, 18:23

Δεν αρκεί να ενημερώσεις τους γονέις και να ρίξεις πάνω τους την ευθύνη διάγνωσης των μαθησιακών δυσκολιών. Υπάρχει μια σειρά ενεργειών που μπορείς (και πρέπει) να κάνεις. Σου αναφέρω και την ιστοσελίδα του σχολικού συμβούλου ειδικής αγωγής της περιοχής μου από την οποία έχω αντλήσει τις πληροφορίες.
http://2grpe-peiraia.att.sch.gr/sym9pei ... asias.html

Α΄ επίπεδο (ενδοσχολική αντιμετώπιση): Ένα είδος συμπεριφοράς του μαθητή, προβληματίζει τον εκπαιδευτικό και γίνεται προσπάθεια να αντιμετωπιστεί από τον τελευταίο, πάντα με την αρωγή της οικογένειας. Σε επόμενη φάση, εμπλέκεται ο εκπαιδευτικός του Τμήματος Ένταξης (Τ.Ε.), όπου αυτό υφίσταται.

Β΄ επίπεδο (ενδοσχολική αντιμετώπιση): Σε αυτό το επίπεδο, εμπλέκονται επιπλέον ο Διευθυντής ή Προϊστάμενος της σχολικής μονάδας καθώς και ο σύλλογος διδασκόντων. Ζητείται η γνώμη τους, διαμορφώνεται κοινή αντιμετώπιση εντός της σχολικής μονάδας. Ενημερώνεται τηλεφωνικά, ο Σχολικός Σύμβουλος Γενικής Αγωγής.

Γ΄ επίπεδο (παρέμβαση Σχολικού Συμβούλου Γενικής Αγωγής): Όταν δεν έχει επιτευχθεί η αναμενόμενη συμπεριφορά, καλείται ο Σχολικός Σύμβουλος γενικής αγωγής της οικείας περιοχής. Από τον εκπαιδευτικό της τάξης και του Τ.Ε., με την αρωγή στα σημεία που θα χρειαστεί, του Σχολικού Συμβούλου γενικής, σχεδιάζεται και εφαρμόζεται Βραχύχρονο Πρόγραμμα Παρέμβασης (Β.Π.Π.) για μια περίοδο 4-8 εβδομάδων (επισυνάπτεται σχετική φόρμα).

Δ΄ επίπεδο (παρέμβαση στα πλαίσια της Ειδικής Αγωγής): Αν παρόλα αυτά, ο στόχος του Β.Π.Π. δεν επιτευχθεί, ο Σχολικός Σύμβουλος γενικής αγωγής μετά από συνεργασία με το Σχολικό Σύμβουλο ειδικής αγωγής και το ΚΕΔΔΥ εισηγείται με πρότασή του, την παραπομπή του παιδιού στο ΚΕΔΔΥ (αν το παιδί δεν έχει ήδη γνωμάτευση από άλλο πλαίσιο).

Από το Διευθυντή ή Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας καλείται ο γονέας να κάνει αυτοπροσώπως, αίτηση στο ΚΕΔΔΥ, το οποίο έχει ήδη, τηλεφωνικά, ενημερωθεί από το Σχολικό Σύμβουλο γενικής ή ειδικής αγωγής, για τη συγκεκριμένη παραπομπή.
Άβαταρ μέλους
smev
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2006, 01:00

Δημοσίευσηαπό potamda » 17 Νοέμ 2010, 00:50

Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Είναι διαφωτιστικές.
Άβαταρ μέλους
potamda
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008, 01:00

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Ελεύθερη εκπαιδευτική σκέψη και έκφραση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες