Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

Ενισχυτική Διδασκαλία

Συζητήσεις και απόψεις γενικές.

Ενισχυτική Διδασκαλία

Δημοσίευσηαπό nina1 » 26 Σεπ 2008, 21:15

Συνάδελφοι μήπως μπορεί να με βοηθήσει κάποιος με το θέμα? Δεν έχω δουλέψει ποτέ κάτι τέτοιο κι ως εκ τούτου δεν είμαι σίγουρη για το τι πρέπει να κάνω. Υπάρχουν παιδιά με δυσκολίες, αλλά υπάρχουν και παιδιά που το μόνο τους πρόβλημα είναι η γλώσσα. Δηλαδή είναι αλλοδαποί κι απλά δεν ξέρουν τη γλώσσα. Με προβληματίζουν και αυτοί. Γιατί αν και τα παιδάκια φαινονται πολύ συνεργάσιμα δεν ξέρουν βέβαια τίποτα απ τη γλώσσα μας. Όσον αφορά αυτά με τα προβλήματα έχ πχ παιδάκι Δ τάξης που δεν μπορεί να κάνει αφαίρεση (πχ 16-7 πόσο μου κάνει).
Τι υλικό πρέπει να χρησιμοποιήσω και πώς πρέπει να χειριστώ εν γένει την κατάσταση και για τους μεν και για τους δε.
Όποιος έχει δουλέψει τέτοιο τμήμα ας μου μεταφέρει την εμπειρία του ή όποιος μπορεί να βοηθήσει με τη γνώμη του και την πείρα του ας το κάνει παρακαλώ γιατί εχω αγχωθεί αρκετά.
Ευχαριστώ!
Άβαταρ μέλους
nina1
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 07 Δεκ 2006, 01:00

Δημοσίευσηαπό teaching » 26 Σεπ 2008, 23:09

Καλησπέρα!
Δεν ξέρω αν μπορώ να σε βοηθήσω γιατί δεν έχω δουλέψει σε τμήμα ενισχυτικής! Η άποψη μου όμως είναι η εξής: σχετικά με τα παιδιά που δεν γνωρίζουν την γλώσσα, υπάρχουν βιβλία του ΟΕΔΒ για Τμήματα Υποδοχής που μπορεί να σε βοηθήσουν στην προσπάθειά σου! Δεν ξέρω απο που μπορείς να τα προμηθευτείς, για να είμαι ειλικρινής κι εγώ τα ψάχνω!! Μπορείς να ρωτήσεις το Διευθυντή σου ή το Σύμβουλο.
Για τα παιδιά που έχουν προβλήματα κατανόησης στα Μαθηματικά θα σου πρότεινα να τα προσεγγίσεις με πλούσιο εποπτικό υλικό. Δηλαδή άβακες, αριθμητήρια, κάρτες με τους αριθμούς και οτι άλλο έχεις γενικά στη διάθεση σου. Όσο κι αν ακούγεται κατώτερο του επιπέδου της Δ' Δημοτικού μερικές φορές κάποια παιδιά δυσκολεύονται στους νοερούς υπολογισμούς γιατι δεν τους είναι εύκολο να συνδέσουν τους αριθμούς και τα σύμβολα με πραγματικά μεγέθη.
Ελπίζω οι συμβουλές μου να σου φανούν χρήσιμες.. :D
Άβαταρ μέλους
teaching
 
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 02 Φεβ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό nina1 » 28 Σεπ 2008, 12:23

Σ' ευχαριστώ πολύ οι συμβουλές σαφώς και είναι χρήσιμες όπως και κάθε γνώμη μπορεί να με βοηθήσει γιατί πραγματικά δεν ξέρω πώς ακριβώς να δουλέψω και φοβάμαι μήπως κάνω κάτι λάθος.
Δεν ήξερα ότι υπάρχει τέτοιο βιβλίο του ΟΕΔΒ. Θα ρωτήσω το διευθυντή και θα ζητήσω και το σχολικό σύμβουλο (αυτός σίγουρα θα βοηθήσει). Πάντως δε νομίζω ότι πρέπει να ακουλουθηθεί διαδικασία Α τάξης γιατί και να γράφουν ξέρουν και η γνωστική τους ικανότητα είναι υψηλό επίπεδο. Σκέφτομαι ότι είναι γι αυτά όπως για μας μια ξένη γλώσσα. Αλλά απ την άλλη δεν είμαι σίγουρη αν πρέπει πχ να τους βάλω να μάθουν κατευθείαν την αλφαβήτα. Τέλος πάντων θα δείξει και η πράξη.
Όσο για τα μαθηματικά έχεις απόλυτο δίκιο.΄Ηδη από τις ώρες που τα έπαιρνα για αξιολογηση της καταστάσης τους, είδα ότι βοηθούσε πάρα πολύ στις πράξεις το να έχουν κάτι χειροπιαστό, να έχουν αντικείμενα για να μετρήσουν.
Σ ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια! :)
Άβαταρ μέλους
nina1
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 07 Δεκ 2006, 01:00

ΓΕΝΙΚΑ-ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό evangeli » 04 Οκτ 2008, 22:40

ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΑΠ΄ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΚΙ ΑΝ ΒΡΕΙΣ. ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ,ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ Ε΄ΤΑΞΗ ΚΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΦΑΒΗΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΑ.ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ. ΣΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΞΕΚΙΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ .ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ .ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Άβαταρ μέλους
evangeli
 
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 30 Οκτ 2006, 01:00

Δημοσίευσηαπό nina1 » 05 Οκτ 2008, 17:58

Σχετικά με τα βιβλία θα το κοιτάξω και μέσω του Συμβουλού! Δλδ αν αυτός μπορεί να μου βρει κάτι σχετικό. Θα συζητήσω δηλαδή και μαζί του.
Κι γω το παιδί της Ε που έχω (και είναι αλλοδαπή) το έχω ξεκινήσει από την αλφαβήτα γιατί, αν και την ξέρει, έχω την αίσθηση ότι την ξέρει μηχανικά και δεν την κατέχει σχεδόν καθόλου συνειδητά.
Πάντως από το λίγο που τα έχω δει είναι όπως τα λες, κάθε παιδί είναι ξεχωριστή περίπτωση και θέλει πολύ εξατομικευμένη δουλειά.
Τι να πω σιγα σιγα θα βρεθούν οι ρυθμοί.
Ευχαριστώ και όποιος άλλος μπορεί να πει τη γνώμη του ή πώς δούλεψε σε ενισχυτική θα βοηθήσει.
Άβαταρ μέλους
nina1
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 07 Δεκ 2006, 01:00


Επιστροφή στο Γενικές απορίες για τους εκπαιδευτικούς

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 29 επισκέπτες

cron