Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

επιλογη σημαιοφορου

Συζητήσεις και απόψεις γενικές.

επιλογη σημαιοφορου

Δημοσίευσηαπό lary » 13 Οκτ 2011, 09:32

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ,ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΡΙΜΗΝΑ 10 ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΕΚΤΟΣ ΣΗΜΑΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ 9 ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΡΙΜΗΝΑ, ΕΠΕΙΔΗ
Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΟΥΣ ΒΓΑΙΝΕΙ 10: ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΑΜΕΙΦΘΕΙ ΤΟ ΚΑΘΑΡΟ 10 ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΚΙΝΗΤΡΟ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ
Άβαταρ μέλους
lary
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 18 Ιαν 2009, 01:00

Δημοσίευσηαπό xixixi » 13 Οκτ 2011, 19:37

Υπάρχει και η εκδοχή…… ενός παιδιού με ένα ή περισσότερα 9 στο πρώτο π.χ. τρίμηνο να προσπαθήσει για κάτι καλύτερο και να το πετύχει !(και αυτό έχει μεγαλύτερη αξία ίσως ):D
Άβαταρ μέλους
xixixi
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2006, 01:00


Επιστροφή στο Γενικές απορίες για τους εκπαιδευτικούς

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 19 επισκέπτες

cron