Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

ΑΤΑΚΤΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ

Συζητήσεις και απόψεις γενικές.

ΑΤΑΚΤΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό feniaskourelioti » 21 Σεπ 2011, 21:11

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΕΧΩ Δ ΤΑΞΗ ΜΕ 14 ΠΑΙΔΑΚΙΑ.ΕΝΑ ΑΠ'ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙ ΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΓΟΝΙΩΝ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ,ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Κ ΜΕ ΤΟ ΠΑΤΕΡΑ ΝΑ 'ΓΥΡΝΑΕΙ'' ΑΠΟ ΔΩ Κ ΑΠΟ ΚΕΙ...ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΝΑ ΕΝΟΧΛΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ,ΝΑ ΠΕΤΑΓΕΤΑΙ Κ ΝΑ ΛΕΕΙ ΒΛΑΚΕΙΕΣ Κ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ.ΑΥΤΟ ΑΝΑΣΤΑΤΩΝΕΙ ΒΕΒΑΙΑ Κ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΕΒΑΛΑ ΤΙΜΩΡΙΑ Κ ΠΡΟΣΠΟΙΗΘΗΚΕ ΟΤΙ ΕΚΛΑΙΓΕ Κ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠ'ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ(ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΖΟΡΙΣΑ) ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΟΥ.ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ?
Άβαταρ μέλους
feniaskourelioti
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 19 Αύγ 2009, 00:00

ΑΤΑΚΤΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό e-selides » 21 Σεπ 2011, 23:54

Ο χρήστης skoulina απαντάει:

Σίγουρα πάντως όχι αυτό που κάνεις!
Προφανώς το παιδί θέλει να τραβάει την προσοχή και έχει συνηθίσει να το αντιμετωπίζουν ως το "μάυρο πρόβατο" της τάξης. Σου λέει τι είναι άλλη μια τιμωρία;
Δεδομένου και των άλλων προβλημάτων που αντιμετωπίζει στο οικογενειακό του περιβάλλον, γνώμη μου είναι ότι "διψάει" για αγάπη, κατανόηση και εμπιστοσύνη.
Πρέπει να κερδίσεις τη συμπάθειά του. Ενθάρρυνέ τον να σε βοηθάει στην τάξη, κάνε τον "βοηθό της δασκάλας", δώσε του πρωτοβουλίες, κάνε τον να νιώσει σημαντικός, βρες τα καλά στοιχεία και τόνισέ τα, ας είναι και εκτός μαθημάτων.
Πιστεύω ότι με την αυστηρότητα και τον τσαμπουκά δε θα καταφέρεις και πολλά, θα είσαι "αναλώσιμη", ενώ αν του δείξεις αγάπη και πραγματικό ενδιαφέρον, θα στρέψεις την προσοχή του αλλου.

Ένα πράγμα να θυμάστε: ένα παιδί δεν δημιουργεί πρόβλημα αν δεν έχει πρόβλημα!
e-selides team ©
Άβαταρ μέλους
e-selides
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΕΛΛΑΔΑ - Greece


Επιστροφή στο Γενικές απορίες για τους εκπαιδευτικούς

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 27 επισκέπτες

cron