Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

ΑΓΕΝΗΣ ΜΑΘΗΤΗΣ

Συζητήσεις και απόψεις γενικές.

ΑΓΕΝΗΣ ΜΑΘΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό mariaekp » 18 Νοέμ 2010, 21:01

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΝ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΕΙΡΙΣΤΩ ΕΝΑΝ ΑΓΕΝΗ ΜΑΘΗΤΗ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΣΕΒΕΤΑΙ , ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΛΕΣ Κ ΘΑ ΦΟΒΗΘΩ.. ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΧΕΙ ΜΑΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥΣ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ. ΠΟΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ <<ΤΙΜΩΡΙΑ>>ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΩ;
Άβαταρ μέλους
mariaekp
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 19 Ιαν 2009, 01:00

Δημοσίευσηαπό Ioannouanna68 » 18 Νοέμ 2010, 22:29

Καταρχήν ψυχραιμία. Δεν ξέρω αν οποιαδήποτε τιμωρία μπορεί να έχει αποτέλεσμα ή θα επιδεινώσει απλά το πρόβλημα. Όσο το παιδί σε βλέπει να ενοχλείσαι και να θυμώνεις ή να φωνάζεις η κατάσταση θα χειροτερεύει. Μια σταθερή στάση από τη μεριά σου, χωρίς πολλές εξάρσεις θα έχει ίσως, καλύτερα αποτελέσματα. Χρησιμοποίησε λίγο την αγνόηση, κουβέντιασε μαζί του γιατί φέρεται με αυτό τον τρόπο, τι είναι αυτό που τον ενοχλεί, πόσο κακό παράδειγμα αποτελεί για τους άλλους, πιάσε τον με το καλό, συζήτησε με τους γονείς (σε ήρεμους τόνους όχι κάνοντας παράπονα για το παιδί τους) για το τι είναι αυτό που τον προβληματίζει μαζί σου κλπ. Δυστυχώς, κάθε προβληματική περίπτωση είναι ξεχωριστή και θα πρέπει να ψάξεις μόνη σου να βρεις ποιος είναι ο πιο κατάλληλος χειρισμός. Θέλει πολλή υπομονή πάντως. Οποιαδήποτε κόντρα με το παιδί καταλήγει σε νίκη του μαθητή γι' αυτό μην μπαίνεις στη διαδικασία διαπληκτισμού μαζί του. Δεν ξέρω αν είσαι νέα στο επάγγελμα πάντως τέτοια θα συναντήσεις πολλά στο μέλλον και όσο πιο έμπειρη θα γίνεσαι τόσο καλύτερα θα τα διαχειρίζεσαι.
Άβαταρ μέλους
Ioannouanna68
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 20 Μάιος 2010, 00:00

Δημοσίευσηαπό mariaekp » 18 Νοέμ 2010, 22:36

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΜΙΛΑΩ ΗΡΕΜΑ ΧΩΡΙΣ ΦΩΝΕΣ, ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΑΓΝΟΩ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΦΕΡΝΕΙ ΕΚΤΟΣ ΟΡΙΩΝ. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΠΤ Κ ΣΥΝΕΧΩΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΚΟΜΑ Κ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ. ΟΛΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΑΚΡΑΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΝΕΑ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.ΠΑΝΤΑ ΕΙΧΑ ΖΩΗΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΓΕΝΕΣ. ΟΥΤΕ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΚΡΗ. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ Σ.
Άβαταρ μέλους
mariaekp
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 19 Ιαν 2009, 01:00

Δημοσίευσηαπό avramidoud » 18 Νοέμ 2010, 22:49

Είναι περιπτώσεις και περιπτώσεις...Έχω κι εγώ ένα μαθητή που είναι ανάγωγος, βρίζει, χτυπάει συμμαθητές και εκπαιδευτικούς κ γενικά γίνεται πολύ επικίνδυνος. Έχει διάγνωση από τα ΚΕΔΔΥ όντας ακόμη προνήπιο. Οι γονείς καταλαβαίνουν γιατί κάθε χρόνο έχουν τα ίδια προβλήματα ωστόσο κάπου κάπου τον καλύπτουν. Μέσα στην τάξη μπορείς να αδιαφορείς γιατί κάτι τέτοιο τους σκοτώνει,αλλά σου ξαναλέω ότι είναι κάθε παιδί διαφορετική περίπτωση. Κάλεσε σχολικό σύμβουλο, κατέγραψε συγκεκριμένες ημερομηνίες κάνοντας μια έκθεση στο σχολικό σύμβουλο για το τι συμβαίνει ακριβώς...Ώστε αν ξεφύγει των ορίων να υπάρχει έγγραφο που να αποδεικνύει ότι ασχολήθηκες με το θέμα κι ας μην είχες την ανταπόκριση που περίμενες. Σήμερα με επισκέφτηκαν σχολικός σύμβουλος και προισταμενος γι'αυτό το παιδί, τελικά περιμένουμε να ξαναπεράσει από τα ΚΕΔΔΥ για να δούμε κατά πόσο είναι αυτό παθολογικό ή όχι. Πάντως ο προισταμενος μου είπε στο τέλος: 'Όπου δεν πίπτει λόγος, πίπτει ράβδος'. Δυστυχώς όμως οι εποχές άλλαξαν πολύ. Δεν υπάρχει ένα νομικό πλαίσιο που να μας προστατετεύει. Ελπίζω να σε βοήθησα λίγο
Άβαταρ μέλους
avramidoud
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 28 Φεβ 2010, 01:00

Δημοσίευσηαπό mariaekp » 18 Νοέμ 2010, 22:58

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΛΕΟΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΜΗΝ ΦΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΞΥΛΟ.. ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ... ΜΗΝ ΦΩΝΑΞΕΙΣ , ΜΗΝ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΝΟΥΝ Ο,ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ. ΚΑΤΑΓΡΑΦΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ Ο,ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΥΜΜΕΝΗ. ΕΧΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΑΝ Κ ΑΥΤΟΣ ΒΙΩΝΕΙ ΕΜΜΕΣΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΑΠΟ ΜΕΝΑ. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ... Ο ΟΠΟΙΟΣ ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΘΑ ΠΕΙ ΥΠΟΜΟΝΗ Κ ΑΠΟ ΛΥΣΗ ΤΠΤ. ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΥΠΟΜΟΝΗ Ο ΘΕΟΣ . ΧΑ ΧΑ . ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΩ... ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
Άβαταρ μέλους
mariaekp
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 19 Ιαν 2009, 01:00

Παρεμβατικοτητα

Δημοσίευσηαπό diver » 19 Νοέμ 2010, 00:27

:lol: Ας ΑΝΑΡΩΤΗΘΟΥΜΕ για τους λογους τους οποιους καταφευγει ο μαθητης σε αυτην την συμπεριφορα....1.Θελει να τον προσεχουν ολοι και εχει βρει αυτον τον τροπο ξεροντας οτι θα τα καταφερει και το μαθημα ν απαρακωλυσει και τη δασκαλα να εξαγριωσει και ετσι θα ασχοληθουν ολοι μαζι του.Η αγνοηση ειναι καλη λυση .Οταν καταλαβει οτι δεν του δινει κανεις σημασια θα σταματησει οποτε μην παιζεις το παιχνιδι του :wink:
Άβαταρ μέλους
diver
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2010, 01:00


Επιστροφή στο Γενικές απορίες για τους εκπαιδευτικούς

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες