Σελίδα 1 από 2

ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΥ !!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Οκτ 2011, 14:55
από xixixi
ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΟΤΙ:
Επιλέγονται
αυτοί που κατά το προηγούμενο σχολικό έτος έχουν συγκεντρώσει το μεγαλύτερο γενικό μέσο
όρο βαθμολογίας, υπολογιζομένου και του κλασματικού του μέρους.

Το κλασματικό μέρος αναφέρεται
στον ετήσιο γενικό μέσο όρο και όχι στο μέσο όρο των επιμέρους μαθημάτων.
ΜΑ ο γενικος Μ.Ο. δεν βγαινει απο τον Μ.Ο. ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ???????

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Οκτ 2011, 15:48
από potamda
π.χ.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 9, 10, 10 Μ.Ο.: 9,66 γίνεται 10
ΓΛΩΣΣΑ 9, 9, 10 Μ.Ο.: 9,33 γίνεται 9
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ 9, 8, 10 Μ.Ο.: 9 μένει 9
ΙΣΤΟΡΙΑ 9,10,9 Μ.Ο.: 9,33 γίνεται 9
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ 10,10,10 Μ.Ο.! 10 μένει 10

Γενικός Μ.Ο. (προσθέτεις τους ακέραιους, όχι τους δεκαδικούς):
10+9+9+9+10=47: 5= 9,4

Ο γενικός Μ.Ο. μένει 9,4 δε γίνεται 9 για να μπορεί να γίνει σύγκριση, αλλιώς οι μισοί θα είχαν 9 και οι άλλοι μισοί 10!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Οκτ 2011, 17:14
από xixixi
οκ ευχαριστω πολυ!
:)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2011, 22:56
από zan
Δηλαδή παίρνεις το μέσο όρο του κάθε μαθήματος, μετα προσθέτεις όλους τους μέσους όρους και μετα διαιρείς με τον αριθμό των μαθημάτων????

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2011, 18:49
από xixixi
ναι την 4η στηλη....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2011, 23:30
από zan
ωραία!βγάζεις πρώτα τους 2 σημαιοφόρους, μετά βγάζεις με την μία όλους τους παραστάτες της 28 και το παιδι που θα καταθεσει στεφάνι και μετα τους υπόλοιπους για την 25 μαρτίου?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2011, 21:50
από xixixi
α)τους 2 σημαιοφόρους,
β)με την μία όλους τους παραστάτες 28 και 25
και γ) τα παιδια που θα καταθεσουν στεφάνι (εμεις αυτο καναμε και τα γραψαμε και στο πρακτικο)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2011, 15:53
από zan
Το ποιος θα είναι σημαιοφόρος 28 και ποιος 25 θα γίνει με κλήρωση?Η΄ 28 θα είναι αυτός με το καθαρό 10 και 25 αυτός με το9,9??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2011, 21:13
από xixixi
νομιζω οτι αυτος με το καθαρο 10 θα πρεπει να εχει δικαιωμα επιλογης

Re: ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΥ !!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2011, 22:25
από alexderm
Ειναι καθαρα θεμα ερμηνειας της εγκυκλίου. Για παράδειγμα, με αυτόν τον τρόπο υπολογισμού μπαίνουν και μαθητές οι οποίοι μπορεί να έχουν και 8 , 9, 9 σε ένα μάθημα. για παράδειγμα, στο μάθημα της αισθητικής αγωγής. Έτσι έχουμε, 8, 9, 9, στη μουσική ΜΟ 8.6 = 9 μετά από στρογγυλοποίηση. Στα εικαστικά έχει 10 άρα 10 και 9 = 9,5 το οποίο γίνεται 10. Και μπαίνει στην κλήρωση. με συγχωρείτε αλλά είναι άδικο απέναντι στα παιδιά τα οποία "έσκισαν το παντελόνι τους" να είναι άριστοι από το 1ο τρίμηνο και αυτούς τους ρίχνουμε στον καιάδα αφού πρέπει να επιβραβεύονται οι μαθητές που το 9 το έκαναν 10. Ο ετήσιος Μ.Ο. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ και ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ βγαίνει όχι αθροίζοντας το Μ.Ο. των επιμέρους μαθημάτων - τα οποία μετά από στρογγυλοποίηση και συμψηφισμούς γίνονται τα περισσότερα 10 αλλά αθροίζοντας όλους τους βαθμούς ανά τρίμηνο και αυτόν τον ΜΟ τον διαιρείς δια 3. Έτσι φαίνονται και οι πραγματικές διαφορές. Η διευθύντρια που πήρε σύνταξη ακολουθούσε αυτή την τακτική και δεν είχε παραπονεθεί ποτέ κανένας. Ενώ φέτος ο διευθυντής έβαλε στην κλήρωση μαθητές με 8 και 9 στο τρίμηνο με αποτέλεσμα τα απόλυτα 10 να μείνουν εκτός παραστατών ενώ το δικαιούνταν.

ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΟΤΙ:
Επιλέγονται
αυτοί που κατά το προηγούμενο σχολικό έτος έχουν συγκεντρώσει το μεγαλύτερο γενικό μέσο
όρο βαθμολογίας, υπολογιζομένου και του κλασματικού του μέρους.

Το κλασματικό μέρος αναφέρεται
στον ετήσιο γενικό μέσο όρο και όχι στο μέσο όρο των επιμέρους μαθημάτων.
ΜΑ ο γενικος Μ.Ο. δεν βγαινει απο τον Μ.Ο. ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ???????