Σελίδα 3 από 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2009, 22:13
από sofianthimou
Κι εγώ στα ίδια είμαι, εκτός από Γεωγραφία, που είμαι ένα μάθημα μπροστά, και στα Μαθηματικά που είμαι στο 12.Θα διδάξετε και διαίρεση δεκαδικών αριθμών;Όλες τις περιπτώσεις;Στο βιβλίο αν δεν κάνω λάθος, έχει μόνο διαίρεση ακέραιων με πηλίκο δεκαδικό αριθμό. Φυσικά εξακολουθούμε να μην έχουμε τα βιβλία των Μθηματικών...
:roll:
irini, συμφωνώ με αυτό που κάνεις.Μην αγχώνεσαι για την ύλη!

ΕΓΩ ΘΑ ΤΙΣ ΔΙΔΑΞΩ ΟΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΕΚΤΗΣ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΑΚΤΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ!!!!ΟΠΟΤΕ ΑΣ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΦΕΤΟΣ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΣΥΝΝΕΝΟΗΣΙΑ ΤΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Νοέμ 2009, 10:29
από Irini7
συναδελφοι καλησπερα. Σημερα Γλώσσα μπηκα στην 4η ενοτητα. Εχω ομως μια ανησυχια... Προχωρω αργα (εις γνωσην μου) και βαζω αρκετες επιπλεον ασκησεις στους μαθητες μου μεσα στην ταξη. Σωστο?Λαθος?δεν ξερω... ανησυχω για το αν η υλη θα βγει στο τελος.
μαθηματικα:13 κεφ.
ιστορια:13 κεφ.
γεωγραφια: αρχιζω την β΄ ενοτητα αυριο
φυσικη: μπαινω πεπτικο συστημα


Καλημέρα! Λοιπόν, θεωρώ πως είσαι μια χαρά στην ύλη των Μαθηματικών και της Φυσικής (αν και εγώ δε θα κάνω τώρα Πεπτικό σύστημα, θα μπω θερμότητα, μιας και είναι πρόσφατη η ενέργεια στα παιδιά και είναι αρκετά περίπλοκη και μεγάλη ενότητα). Όσον αφορά στη Γεωγραφία, ίσως θα ήταν καλό να κάνεις κάποιες επιπλέον ώρες για 1-2 εβδομάδες, καθώς η Β' και η Γ' ενότητα είναι μεγάλες και τα μαθήματα δε βγαίνουν όλα σε 1 διδακτική ώρα. Τέλος, για τη Γλώσσα, απ' όσο υπολογίζω, θα προλάβεις να τελειώσεις την ενότητα 4 πριν τα Χριστούγεννα και θα σου μείνει η 6 για μετά. Εντάξει, δεν είναι κάτι τραγικό. Εξάλλου, μην ξεχνάς ότι γύρω στον Απρίλιο θα έχουν - λογικά - τελειώσει τα Θρησκευτικά, λίγο αργότερα θα τελειώσει η ΚΠΑ και η Ιστορία, οπότε σίγουρα θα περισσέψουν ώρες για Γλώσσα ή όποιο άλλο μάθημα θες. Κι εγώ δίνω έξτρα ασκήσεις στα παιδιά, τις οποίες κάνουμε στο σχολείο, αλλά φροντίζω να είναι 1-2 και σε φαινόμενα δύσκολα. Τις ενσωματώνω στο μάθημα και, αντι να κάνω κάποια του βιβλίου που δε με καλύπτει, κάνω αυτές.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2009, 21:31
από katerinaki_sk
Γεια σας και από μένα συνάδελφοι....ως αναπληρώτρια για πρώτη μου φορά έχω και εγώ άγχος για την ύλη!!
ΓΛΩΣΣΑ:Προχωρώ και εγώ αργά και παρατηρώ μια σχετική δυσκολία στην κλίση των διάφορων επιθέτων...κάνω επαναληπτικό στην 4η ενότητα και από βδομάδα θα μπω στην 6η ενότητα...
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:τέλειωσα το 12 και θα μπω στο 13ο με τη διαίρεση!νιώθω πως είμαι πίσω.....ουφ
ΦΥΣΙΚΗ:Θα μπω στο πεπτικό σύστημα...
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ:Είμαι στο 13ο με τα βουνά της Ελλάδας και θα μείνω λίγο εδώ για επανάληψη στα προηγούμενα...
ΙΣΤΟΡΙΑ:Θα μπω στο 13ο...εκτυπώνω από εδώ τα φυλλάδια με τα μαθήματα σε μορφή ερωτήσεων και όλη η τάξη διαβάζει...μου τα ζητάνε συνέχεια τώρα!!!
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ:Θα μπω στο 2.5
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ:Εδώ είμαι και εγώ πολύ πίσω, στην 1η ενότητα ακόμα αλλά δεν ανησυχώ και τόσο γιατί κάνω το μάθημα σε μορφή συζήτησης.......

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2009, 23:23
από Irini7
Κατερινακι_σκ, καλησπέρα!!! Νομίζω ότι είσαι μια χαρά στην υλη!!! Όντως τα παιδιά έχουν δυσκολία στην κλίση των επιθέτων και φαντάσου ότι, βάσει της νέας γραμματικής, είναι λάθος να τα βάζουμε να κλίνουν, αλλά πρέπει να μαθαίνουν την κλίση μέσα από κείμενα και λόγο! Νομίζω ότι αυτό πρέπει να έρχεται σε δεύτερη φάση, ειδικά για τα παιδιά που έχουν δυσκολίες. Όσο για τα Μαθηματικά, εγώ προσωπικά έκανα στα παιδιά όλα τα είδη διαιρέσεων, ώστε να είναι έτοιμα με αυτό. Μην αγχώνεσαι, έχουμε χρόνο, ειδικά όταν τελειώσουν μαθήματα, όπως τα Θρησκευτικά και η ΚΠΑ θα περισσεύουν πολλές ώρες!!! Νομίζω το σημαντικότερο είναι να έχουμε πρόγραμμα και συστηματικότητα, αυτό είναι σωτήριο. Και θεωρώ τρομερά σημαντικό τα μαθήματα να τελειώνουν με το χτύπημα του κουδουνιού και να μην τα συνεχίζουμε την επόμενη ώρα, εκτός κι αν πρόκειται για κάτι πολύ επείγον. Αυτό βοηθάει στην καλύτερη οργάνωση της ύλης και στο να μη φορτώνουμε συνεχόμενα το μυαλό των παιδιών με 2 διαφορετικά μαθήματα. Το αναφέρω επειδή γνωρίζω δασκάλα που μπέρδευε τα μαθήματα στην ώρα των άλλων μαθημάτων, αλλά δεν κατάφερε σχεδόν σε κανένα μάθημα να τελειώσει την ύλη.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2009, 14:13
από christinadede
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΑΓΧΩΜΕΝΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΗΣ Ε΄. ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20 ΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΤΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΥΛΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΔΑΞΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΚΑΤΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ. ΑΡΑ ΚΑΝΟΥΜΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ Ο,ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ !!![/b]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2009, 16:20
από tseagori
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΠΑΕΙ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΣΑΣ ΛΕΩ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΤΗΣ.ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΥ ΟΥΣΙΑΣ Η ΚΛΙΣΗ ΕΠΙΘΕΤΩΝ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΛΟΓΟ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2010, 23:04
από eirhnoula
Καλησπέρα!Θα ήθελα να μάθω που περίπου βρίσκεστε στην ύλη.
Γλώσσα:τελειώνω κεφ.9/Μαθηματικά:κεφ.24/Φυσική:μπαίνουμε στον ηλεκτρισμό/Γεωγραφία:κεφ.25/Ιστορία:Εικονομαχία/Θρησκευτικά:4.3 Αγία Σοφία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Φεβ 2010, 21:39
από christinadede
ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ!!! ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ[/b]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2010, 23:02
από konbets
:roll: ki ego poli pio piso eimai, mipos viazesai ligo!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2010, 23:53
από stefaki
Κι εγώ πιο πίσω είμαι σε όλα!!!Αλλά η κάθε τάξη έχει το δικό της ρυθμό.