Σελίδα 2 από 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2009, 10:45
από katerinala
μια ερωτηση απο μαμα παιδιου της πεμπτης ταξης - λετε οτι μπερδευονται στην προστακτικη - και βεβαια θα μπερδευονται ιδιως του ενεστώτα- πειτε μου η λέξη κοιμαμαι πως γινεται στην προστακτικη του ενεστωτα;
ευχαριστω.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2009, 17:22
από kyra_daskala
Πρώτη μου σκέψη είναι ότι δεν σχηματίζει αυτό το ρήμα προστακτική στον Ενεστώτα αλλά θα πρέπει να το ψάξω και στο λεξικό ρημάτων που δυστυχώς δεν το έχω μαζί μου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2009, 23:40
από sofianthimou
ΤΟ ΡΗΜΑ ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΤΑΚΤΙΚΗ ΕΝΕΣΤΩΤΑ.ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗ Β΄ΣΥΖΥΓΙΑ ΣΤΑ ΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΤΑΞΗΣ (ΚΛΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΓΑΠΙΕΜΑΙ ΣΤΙΣ ΕΓΚΛΙΣΕΙΣ)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2009, 10:03
από katerinala
ΤΟ ΡΗΜΑ ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΤΑΚΤΙΚΗ ΕΝΕΣΤΩΤΑ.ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗ Β΄ΣΥΖΥΓΙΑ ΣΤΑ ΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΤΑΞΗΣ (ΚΛΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΓΑΠΙΕΜΑΙ ΣΤΙΣ ΕΓΚΛΙΣΕΙΣ)

Ευχαριστώ πολυ.Πως όμως θα ξερουν τα παιδιά αν κλινεται ή οχι;Αυτα σκεφτονται τους κανονες και απαντουν.Τους φαινονται περιεργο αφου δεν τα χρησιμοποιυμε στην καθημερινοτητα.θα ηθελα να μου προτεινετε μια καλη γραμματικη για το παιδι μου για να μπορει να τη συμβουλευεται οταν τη χρειαζεται.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2009, 18:55
από kyra_daskala
Στη Γραμματική του Τσολάκη, που παίρνουν από το σχολείο στη σελίδα 232 κλίνει το θυμούμαι και στην επόμενη σελίδα δίνει παραδείγματα ποια άλλα έχουν την ίδια κλίση.

katerinala, προσωπικά η γραμματικές που μας έδωσε το σχολείο μου φάνηκαν υπέραρκετές (τόσο του Τσολάκη όσο και του Τριανταφυλλίδη), βέβαια είχα έφεση στα γλωσσολογικά από μικρή.
Οι γονείς όμως μου είχαν αγοράσει και την εφαρμοσμένη γραμματική του Παπαναστασίου, που εκτός από θεωρία είχε και ασκήσεις, την οποία κρατώ ακόμη και τη χρησιμοποιώ στην τάξη μου.

Πήγαινε σε ένα βιβλιοπωλείο και ξεφύλλισε μαζί με το παιδί σου τις γραμματικές για να δείτε ποια σας φαίνεται πιο εύχρηστη.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2009, 23:02
από sofianthimou
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η KYRA -DASKALA .ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΡΗΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ (ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ) ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΗ ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΕΣ ΤΗΝ .ΣΤΟ ΓΙΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ε΄ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΤΑΙ ΕΝΑΛΛΑΞ ΜΕ ΤΟΥ ΤΣΟΛΑΚΗ(ΘΑ ΤΗ ΜΟΙΡΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2009, 19:02
από Irini7
Συνάδελφοι, περνάει ο καιρός και νιώθω όλο και περισσότερο ότι είμαι πίσω στην ύλη. Τα πάω σα χελώνα, αλλά το μόνο καλό είναι ότι έχω καθολική και σχεδόν ολόσωστη συμμετοχή σε όλα τα μαθήματα. Θα ήθελα να ακούσω κάποιους πού είστε στην ύλη:
Γλώσσα: θα μπω "Τα χαρακτηριστικά των ζώων" (σελ. 55)
Μαθματικά: τελειώνω το 8. Το ξέρω ότι είμαι πολύ πίσω, αλλά πριν μπω στην ενότητα αφιέρωσα 3 ώρες εκτός βιβλίου να καταλάβουν τα παιδιά τη φιλοσοφία και τον τρόπο αλλαγής από δεκαδικό κλάσμα σε δεκαδικό αριθμό και αντίστροφα, οπότε τώρα όλα μα όλα τα παιδιά τους παίζουν στα δάχτυλα του χεριού τους αυτούς τους αριθμούς.
Ιστορία: θα μπω στην "Καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο", σελ. 36
Φυσική: θα μπω "Η ενέργεια αποθηκεύεται" στο πορτοκαλί, όμως έχουμε ήδη κάνει από το πράσινο για να καταλάβουν τα παιδιά κάποια θεωρητικά στοιχεία
Θρησκευτικά: θα μπω στο "Ένας νέος και τρία παιδιά μάρτυρες (Α)"
ΚΠΑ: καλά, εδώ παραείμαι πίσω, όχι ότι αγχώνομαι γι' αυτό το μάθημα, είμαι μόλις στο μάθημα 4 (που μιλάει για τον Περικλή)
Γεωγραφία: είμαι και εδώ πίσω, νομίζω. Θα μπω στις "Ακτές της Ελλάδας" (μάθημα 8), το οποίο θέλει πολλή δουλειά στο χάρτη και, φυσικά, δε φτάνει 1 διδακτική ώρα...
Αν δεν είχα και αυτό το άγχος να καλυφθεί ένα σεβαστό ποσό της ύλης, θα ήμουν πολύ πιο χαλαρή.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2009, 02:03
από sofianthimou
irini ,ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΥΛΗ.ΚΑΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ(ΣΤΟ 12 ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΩ ΜΕΤΑ ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΔΕΚΑΔΙΚΟ ΑΚΕΡΑΙΟ ΚΑΙ ΕΞΤΡΑ ΔΕΚΑΔΙΚΟ-ΔΕΚΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ) ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ-ΕΚΛΟΓΕΣ.
ΟΠΟΤΕ DON'T WORRY ....BE COOL!
ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!ΑΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΣ...ΗΤΑΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2009, 13:13
από stefaki
Κι εγώ στα ίδια είμαι, εκτός από Γεωγραφία, που είμαι ένα μάθημα μπροστά, και στα Μαθηματικά που είμαι στο 12.Θα διδάξετε και διαίρεση δεκαδικών αριθμών;Όλες τις περιπτώσεις;Στο βιβλίο αν δεν κάνω λάθος, έχει μόνο διαίρεση ακέραιων με πηλίκο δεκαδικό αριθμό. Φυσικά εξακολουθούμε να μην έχουμε τα βιβλία των Μθηματικών...
:roll:
irini, συμφωνώ με αυτό που κάνεις.Μην αγχώνεσαι για την ύλη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2009, 21:50
από Maria08
συναδελφοι καλησπερα. Σημερα Γλώσσα μπηκα στην 4η ενοτητα. Εχω ομως μια ανησυχια... Προχωρω αργα (εις γνωσην μου) και βαζω αρκετες επιπλεον ασκησεις στους μαθητες μου μεσα στην ταξη. Σωστο?Λαθος?δεν ξερω... ανησυχω για το αν η υλη θα βγει στο τελος.
μαθηματικα:13 κεφ.
ιστορια:13 κεφ.
γεωγραφια: αρχιζω την β΄ ενοτητα αυριο
φυσικη: μπαινω πεπτικο συστημα