Σελίδα 1 από 5

Πού είστε στην ύλη;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2009, 12:40
από Irini7
Κατ' αρχάς, να ξεκαθαρίσω ότι δεν τάσσομαι υπέρ αυτών που βάζουν ως πρώτο στόχο την ολοκλήρωση της ύλης ντε και καλά. Απλά, σκέφτηκα να φτιάξω αυτό το τόπικ, ώστε να ανταλάσσουμε σε τακτικά χρονικά διαστήματα από ψεις για το πού έχουμε φτάσει. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι με ενδιαφέρει να είμαι πάνω - κάτω εκεί που είναι και οι υπόλοιποι συνάδελφοι, καθώς είμαι νέα, δεν έχω εμπειρία σε αυτά και θέλω να διαπιστώσω τους ρυθμούς μου.

Ξεκινώ: Γλώσσα: θα κάνουμε τα 3γενή και δικαταληκτα όλο το 2ωρο της Δευτέρας και μετά θα μπω στο "Διαδρομες στην πόλη" (σελ. 33)

Μαθηματικά: θα κάνουμε το Επαναληπτικό της 1ης ενότητας και θα γράψουμε επαναληπτικές ασκήσεις. Όσο για την επόμενη ενότητα (δεκαδικοί) θα τα ξεκινήσω πάλι από την αρχή, από τα πολύ απλά για να καλυφθούν εξ αρχής όλα τα κενά (και ας μου πάρει 2 ώρες παραπάνω)

Θρησκευτικά: τελείωσα την 1η ενότητα

Ιστορία: θα μπω στο μάθημα 8 της 2ης ενότητας ("Ο χριστιανισμός γίνεται επίσημη θρησκεία")

Γεωγραφία: έχουμε μείνει 3 ώρες στην κλίμακα με πολλά παραδείγματα για να την καταλάβουν τα παιδιά, θα κάτσω και άλλη μία ώρα

Φυσική: μου έχει μείνει το 2ο μάθημα από τα μίγματα (από το ΤΕ) και η επεξεργασία του αντίστοιχου κομματιού από το πράσινο βιβλίο

ΚΠΑ: έχω μείνει αρκετά πίσω γιατί τώρα ανέλαβα το μάθημα στην τάξη μου και θα μπω στο 3ο μάθημα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2009, 22:17
από sofianthimou
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΙΡΗΝΗ!
ΓΛΩΣΣΑ:ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ(ΜΟΛΙΣ ΜΠΗΚΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΜΠΩ ΣΤΟ 9 ΚΕΦ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΑ ΜΠΩ ΣΤΟ 8ΚΕΦ
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΕΚΑΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ 1Ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ.ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΑ ΜΗΝ ΕΠΕΙΜΕΝΕΙΣ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.ΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΝ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙΣ.....
ΦΥΣΙΚΗ ΣΥΜΒΑΔΙΖΟΥΜΕ
ΚΠΑ ΕΓΩ ΑΡΧΙΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΝΩ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΟΤΗΤΑ!(ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ -ΝΤΙΜΠΕΙΤ-ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ.......)
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΥΜΒΑΔΙΖΟΥΜΕ
ΝΟΜΙΖΩ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΙΣΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΣΩ...ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΠΡΟΧΩΡΑΣ ΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΔΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΝΟΤΗΤΑ.ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ (ΜΟΤΙΒΑ) ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΜΠΕΔΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΥΛΗ. (ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ....)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2009, 12:16
από kyra_daskala
Καλημέρα και από εμένα.
Γλώσσα: Αύριο μπαίνω και εγώ στις υπόγειες διαδρομές. Όλη την προηγούμενη εβδομάδα γραμματική κάναμε στα επίθετα σε ης και ες και τα θηλυκά ουσιαστικά σε ος. Δραματικές καταστάσεις. Μια εβδομάδα μετά μόλις 4 στους 21 τα κλίνουν σωστά.Θα τους βάζω να κλίνουν καθημερινά από ένα παράδειγμα.

Να ρωτήσω κάτι...
Βιβλίου και τετράδιο μαθητή τα δουλεύετε παράλληλα;

Μαθηματικά: Αύριο και εμείς γράφουμε επαναληπτικό στην 1η ενότητα.
Πέρασε όμως τις προάλλες η σύμβουλος από το σχολείο και μας προέτρεψε να κάνουμε ανακατάταξη της ύλης. Δηλάδή να συνεχίσουμε με ακεραίους, κριτήρια διαιρετότητας και ΕΚΠ. Δεν έχω αποφασίσει ακόμη τι θα κάνω.
sofia, μιας και έχεις ξαναδιδάξει την τάξη, εσύ τι λες;

Ιστορία, προφανώς είμαι αρκετά πίσω... Αύριο μπαίνω στο 6ο κεφάλαιο.


Θρησκευτικά ολοκληρώσαμε την Παρασκευή την 1η ενότητα

Γεωγραφία αύριο ολοκληρώνω και τον προσανατολισμό με ασκήσεις από το λογισμικό. Στην κλίμακα και εγώ δεν επέμεινα πολύ διότι μου είπαν ότι θα το κάνουμε και παρακάτω.

Αγωγή του Πολίτη είμαστε στο 2ο κεφάλαιο στη μέση περίπου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2009, 22:31
από natasafad
Καλησπέρα.Παίρνω πρώτη φορά πέμπτη με τα καινούρια βιβλία.Πάνω κάτω είμαστε στα ίδια εκτός από Γλώσσα που κάνω αναλυτικά τις εγκλίσεις.Βλέπω ότι είστε μπροστά.Πώς τις δουλέψατε?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2009, 16:31
από sofianthimou
ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΥΩ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ.(6Η ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ)ΕΜΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ,ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΝΑΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ.ΚΑΙ ΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΕΚΑΔΙΚΟΥΣ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΝΟΤΗΤΑ ΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΑ ΚΛΑΣΜΑΤΑ.
ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΥΩ ΧΟΝΤΡΟ ΚΑΙ ΛΕΠΤΟ ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΠΙΛΕΓΩ ΝΑ ΒΑΖΩ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΕΠΤΟ-ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΩ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ.Η ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΙΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΟΝΤΡΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΛΕΠΤΟ ΩΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ (ΤΗΣ ΤΟ ΕΙΠΕ ΕΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΕΤΣΙ )
ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΣΤΑ ΔΙΚΑΤΑΛΗΚΤΑ ΕΠΙΘΕΤΑ.ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΟΥΣ ΒΑΖΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ,ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΠΑΛΙ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ....ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΕΜΠΤΗ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΤΑΙ ΠΟΛΥ (ΚΑΙ ΑΣ ΤΟΝ ΕΧΩ ΤΑΡΑΞΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΕΞΤΡΑ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΣ ΤΟΥ)ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΕΓΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΣΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΤΟΥΣ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ.ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΙΣ ΒΛΕΠΟΥΝ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2009, 16:39
από SteliosPap
Έχω ακούσει από συναδέλφους να λένε ότι είναι καλύτερα να ακολουθήσουμε διαφορετική σειρά για τα κεφάλαια των Μαθηματικών. Μία πρόταση είναι η εξής: 1,2,3,4,5,6,9,10,11,12,13,14,21,36,37,38,7,8,15,16, 17,18,19,20,27,28,34,35,39 (έως και τον Ιανουάριο), 22,23,24,25,26,30,31,32,33,41,42,43,44,45,53,54 (έως και τον Απρίλιο), 51,52,29,40,46,47,48,49,50,55.

Ποια η άποψή σας;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2009, 19:47
από sofianthimou
Έχω ακούσει από συναδέλφους να λένε ότι είναι καλύτερα να ακολουθήσουμε διαφορετική σειρά για τα κεφάλαια των Μαθηματικών. Μία πρόταση είναι η εξής: 1,2,3,4,5,6,9,10,11,12,13,14,21,36,37,38,7,8,15,16, 17,18,19,20,27,28,34,35,39 (έως και τον Ιανουάριο), 22,23,24,25,26,30,31,32,33,41,42,43,44,45,53,54 (έως και τον Απρίλιο), 51,52,29,40,46,47,48,49,50,55.

Ποια η άποψή σας;

ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΠΟΨΗ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗ ΛΑΒΩ ΥΠΟΨΗΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΦΑΣΗ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2009, 19:54
από sofianthimou
ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ Η
http://users.sch.gr/kontoglou/
(ΒΛΕΠΕ ΕΚΠ/ΚΟΥΣ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΛΗΣ)
ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΣΥΣΤΗΣΕΙ ΑΛΛΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΕ ΑΛΛΟ ΤΟΠΙΚ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2009, 22:29
από kyra_daskala
...Η ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΙΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΟΝΤΡΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΛΕΠΤΟ ΩΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ (ΤΗΣ ΤΟ ΕΙΠΕ ΕΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΕΤΣΙ )...


Και σε εμάς την ίδια πρόταση έκανε η σύμβουλος.

Προσωπικά είναι η πρώτη μου χρονιά στην Ε είτε μιλάμε για νέα είτε για παλιά βιβλία. Το καταλαβαίνω και εγώ ότι χρειάζεται ανακατανομή της ύλης αλλά όταν έχεις μηδέν προϋπηρεσία στις μεγάλες τάξεις, με τι κριτήριο να την κάνω εγώ την ανακατανομή. :oops: Θα περίμενα από τη σύμβουλο να μου κάνει μια συγκεκριμένη πρόταση και όχι κάτι γενικόλογο.
Συνάδελφε Stelio Pap να'σαι καλά για την πρόταση, γιατί είχα αρχίσει να πελαγώνω με τα κεφάλαια. Θα το μελετήσω λίγο περισσότερο...
Αν και εγώ ήδη μετά την πρώτη ενότητα πετάχτηκα ήδη στα Κοινά πολλαπλάσια (δηλαδή κεφ.38) διότι μας είπε η σύμβουλος να τελειώσουμε πρώτα με τους φυσικούς αριθμούς και μετά να κάνουμε δεκαδικούς και ύστερα κλάσματα.

natasafad, ξεκινήσαμε με θεωρία, πότε χρησιμοποιείται κάθε έγκλιση, μετά κλίναμε ρήματα σε όλες τις εγκλίσεις και στις δυο φωνές, ύστερα να βρίσκουμε τις εγκλίσεις μέσα σε κείμενο, μετά μετατροπή προτάσεων από οριστική σε υποτακτική και προστακτική και τέλος εγκλιτική αντικατάσταση. Καλά τα πήγαμε αλλά συχνά μου μπερδεύουν τις προστακτικές.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2009, 23:16
από natasafad
Ευχαριστώ για την απάντηση.Έτσι δούλεψα κι εγώ αλλά δυσκολεύονται σε κάποια και θέλει συνέχεια επαναλήψεις..