Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

Πού βρίσκεστε στα Μαθηματικά?

Συζητήσεις και απόψεις γενικά για την τάξη και τα μαθήματα.

Πού βρίσκεστε στα Μαθηματικά?

Δημοσίευσηαπό marine-atm » 25 Μαρ 2009, 04:29

Καλησπέρα!
Είμαι και 'γω απ' τους "τυχερούς" που έχουν την Ε΄ τάξη!
Επειδή διδάσκω πρώτη φορά στη τάξη αυτή, πραγματικα δε ξέρω κατά πόσο και πώς θα μπορέσει να βγει η ύλη που απαιτείται για να πάνε τα παιδιά στην ΣΤ΄ τάξη που είναι σαφώς πιο οργανωμένο το βιβλίο.Είναι πραγματικά απαράδεκτο το βιβλίο και το επίπεδο των παιδιών που απευθύνεται ιδιαίτερα υψηλό!!javascript:emoticon('8O')
Ήθελα να ρωτήσω σε ποιο κεφάλαιο βρίσκεστε περίπου?Κάποιοι που την έχετε ξαναδουλέψει την τάξη, τι τακτικές ακολουθήσατε για να γίνουν καλύτερα τα πρράγματα?
Άβαταρ μέλους
marine-atm
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 08 Σεπ 2008, 00:00

Δημοσίευσηαπό kiorpesasa » 30 Μαρ 2009, 23:29

Καλησπέρα . Βρίσκομαι στο κεφάλαιο 36 , στο τετράδιο εργασιών . Η συμβουλή μου όσον αφορά στο βιβλίο είναι ποτέ να μη βασίζεσαι σε αυτό και μόνο . Να συμβουλεύεσαι και άλλα βιβλία , να παραλείπεις όσες ασκήσεις δεν ταιριάζουν στο επίπεδο των παιδιών σου . Πάντα να ξεχωρίζεις αυτό που πρέπει να διδάξεις και να αποκομίσουν τα παιδιά από την κάθε ενότητα , να το διδάσκεις ξεχωριστά και μετά να μπαίνεις στο βιβλίο . Είναι πράγματι δύσκολο βιβλίο , αλλά έχει και έξυπνη δομή . Μην ξεχνάς να δίνεις κάθε μέρα έστω δύο δικά σου προβλήματα , γιατί σε αυτό υστερούν τα παιδιά .
Σάσα
Άβαταρ μέλους
kiorpesasa
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό ioannisrentzios » 06 Νοέμ 2009, 00:33

32 χρόνια στην εκπαίδευση, δάσκαλος ,21 χρόνια Δ/ντής και δάσκαλος,το Σεπτέμβρη παραιτήθηκα λόγω συνταξιοδότησης ,κι ακόμα δεν κατάλαβα το ρόλο των σχολικών συμβούλων.΄Ολοι αυτοσχεδιάζουν.Ψάχνονται-συχνές αλλαγές βιβλίων-πολύ ύλη και άχρηστη τις πιο πολλές φορές.Ειλικρινά,αν αυτή είναι η παιδεία μας και στα επόμενα χρόνια...τι να πω; Πολλά πτυχία και άχρηστα αφού ουσιαστικά αφήνουν το δάσκαλο μόνο του να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά.Ποτέ μα ποτέ δε βρήκα υλικοτεχνική υποδομή κατάλληλη για να διδάξω.
Συνάδελφοι,όλα δυστυχώς εξαρτώνται από το φιλότιμά μας,την ευσυνειδησία μας,την εργατικότητά μας.Ξέρουν ότι οι δάσκαλος θα καταφέρει ό,τι δεν κατάφεραν όλοι αυτοί οι καρεκλοκένταυροι ,υποστηρικτές των διάφορων θεωριών που για να τρακτοποιήσουν τα πακέτα κάθε φορά αυτοσχεδιάζουν.Φανταστείτε!Στα 52 μου πήγα ξανά στο πανεπιστήμιο και ξέρετε τι ξανάκουσα; Τα ίδια,δυστυχώς!Εσείς οι νέοι συνάδελφοι,θα ψάχνεσθε για πολύ καιρό και με την εφαρμογή του αναλυτικού προγράμματος,που αν το ψάξετε δεν θα το βρείτε,παρά σε ελάχιστα σχολεία,και με την εφαρμογή του εβδομαδιαίου ωρολογίου προγράμματος.΄Ομως,να είσθε βέβαιοι πως θα πετύχετε και θα περάσουν απ΄τα χέρια σας εκατοντάδες μαθητές,άλλοι άριστοι,άλλοι μέτριοι,άλλοι ανεπίδεκτοι μάθησης,παιδιά με ξεχωριστές ικανότητες.Ποτέ να μην είσθε απόλυτοι στις κρίσεις σας και καταδικαστικοί.Χρειάζεται μεγάλη εμπειρία ,πολύ λεπτός χειρισμός,υπομονή,επιμονή,ισχυρή θέληση.Μην απαγοητεύεσθε.Θα τα πάτε καλά.Στηριχθείτε στις γνώσεις σας,στη δική σας εμπειρία και να ρωτάτε τους πιο παλιούς πάντα.Δε χάνετε τίποτα.Κανένας δε γεννήθηκε σοφός.Η αμοιβή σας δεν θα είναι οικονομικής φύσεως(λάβετέτο σοβαρά υπόψη σας αυτό),θα είναι η ικανοποίηση της προσφοράς.΄Οταν θα βλέπετε με την πάροδο των χρόνων μαθητές σας να έχουν φθάσει ψηλά,να σας συναντούν και να είναι συνάδελφοί σας,αυτή θα είναι η επιτυχία σας.
Ποτέ μη στηρίζεσθε στα βιβλία που δίνονται κάθε φορά.Θα επιδιώκετε σε κάθε ενότητα το αυτονόητο.Δηλαδή τί κατάλαβαν οι μαθητές σας.Αν πήραν το μήνυμα.Αυτό θα σας ενδιαφέρει κυρίως και όχι αν ο άλλος πάει μπροστά στην ύλη ή όχι.Τι να το κάνετε αν βγάζετε πολλές φορές την ύλη χωρίς οι μαθητές σας κατά 100/100 να έχουν κατανοήσει έστω και τις βασικές έννοιες;Στηριχθείτε στις ίδιες σας τις δυνατότητες,δώστε τον καλύτερο εαυτό σας και να είστε βέβαιοι πως ο σκοπός τον οποίο υπηρετείτε θα έχει θετικά αποτελέσματα.Σας εύχομαι ,καλή επιτυχία,δύναμη,υπομονή,επιμονή,χαρούμενη διάθεση,και στη πορεία σας θα γίνεσθε και παιδαγωγοί καλύτεροι,και ψυχολόγοι και θα αισθάνεστε ικανοποιημένοι γιατί ο ρόλος σας είναι καθοριστικός στη διαμόρφωση καλών και χρηστών ανθρώπων στη σημερινή εποχή που όλες οι αξίες πάνε περίπατο μπροστά στην αναζήτηση του πλούτου...
΄Οταν φθάσετε στο τέλος της εκπαιδευτικής σας καριέρας,ξέρετε τι θα πάρετε; Το βασικό σας μισθό ύστερα από 5-6 μήνες,την αμοιβή σας από τα δύο ταμεία μετά από 20 μήνες,το εφάπαξ μετά από τρία χρόνια και αν το πάρετε.Αυτή θα είναι η αμοιβή σας,δυστυχώς!Βλέπετε οι υψηλά ιστάμενοι για άλλα νοιάζονται και όχι για το πως θα βελτιώσουν την παιδεία μας.Σας κούρασα.Καλή σας νύχτα.Μπορεί και να τα ξαναπούμε,αν χρειασθεί!
Άβαταρ μέλους
ioannisrentzios
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2009, 01:00

Δημοσίευσηαπό sofianthimou » 06 Νοέμ 2009, 17:07

ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ,ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΡΕΙΣ Ό,ΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ!!!
ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕΣ ΚΑΙ ΠΗΡΕΣ ΣΥΝΤΑΞΗ!!!ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ.....ΟΠΟΤΕ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ!
ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΣ ΔΙΝΕΙΣ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΠΙΟ ΕΜΠΕΙΡΩΝ.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΑΝ .... ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΤΟΤΕ ,ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΠΡΩΤΟΜΠΗΚΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΣΕΝΑ ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΕ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΦΥΓΕ ΠΡΙΝ ΜΕ ΔΕΙ ΔΑΣΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΔΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΠΡΑΞΗ.

ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΟΤΙ ΤΟ BONUS ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΑΠΟ ΠΑΛΙΟΥΣ ΣΟΥ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΟΥΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ Ή ΣΕ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΔΡΟΜΟ ,ΑΛΛΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΓΚΑΛΙΑΣΟΥΝ(ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΧΩ ΕΥΤΥΧΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΖΗΣΩ ΝΩΡΙΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΜΟΥ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ...)ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΩΡΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΣ ΣΤΑ ΝΕΥΡΑ....
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΠΟΤΕ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΚΑΤΙ, ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ!
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΙΤ....ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ,ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗ ΣΚΥΤΑΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΤΗ ΦΡΕΣΚΑΔΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΟΥΣ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΘΟΥΜΕ!!!
Άβαταρ μέλους
sofianthimou
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 01:00
Τοποθεσία: THESSALLONIKI

Δημοσίευσηαπό pls214 » 07 Νοέμ 2009, 15:31

Είμαι έβδομο χρόνο στην εκπαίδευση και, αν και πολύ νωρίς ακόμα, κάποιες στιγμές νιώθω πως έχω χάσει την αρχική μου όρεξη. Χαίρομαι λοιπόν πολύ βαθιά όταν βλέπω πως υπάρχουν συνάδελφοι που και μετά από 32 χρόνια μπόρεσαν και κράτησαν αξίες και όρεξη ζωντανά μέχρι το τέλος. Να'στε πάντα καλά. Μακάρι άνθρωποι σαν και εσάς να υπάρχουν πάντα δίπλα μας να μας δίνουν κουράγιο. Ευχαριστούμε θερμά!!! Καλή ξεκούραση πια!
Άβαταρ μέλους
pls214
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό kyra_daskala » 09 Νοέμ 2009, 19:48

...
΄Οταν φθάσετε στο τέλος της εκπαιδευτικής σας καριέρας,ξέρετε τι θα πάρετε; Το βασικό σας μισθό ύστερα από 5-6 μήνες,την αμοιβή σας από τα δύο ταμεία μετά από 20 μήνες,το εφάπαξ μετά από τρία χρόνια και αν το πάρετε.Αυτή θα είναι η αμοιβή σας,δυστυχώς!Βλέπετε οι υψηλά ιστάμενοι για άλλα νοιάζονται και όχι για το πως θα βελτιώσουν την παιδεία μας.Σας κούρασα.Καλή σας νύχτα.Μπορεί και να τα ξαναπούμε,αν χρειασθεί!


Συνάδελφε, τώρα που έκανες την αρχή...
να τα ξαναπούμε σίγουρα!

Αν κρίνω από εμένα, καθημερινά μας τρώει το άγχος του μαθήματος, να κατανοήσουν τα παιδιά όλα όσα καλούμαστε να τους διδάξουμε, να κάνουμε όσο γίνεται καλύτερη δουλειά, να προετοιμάσουμε σωστότερα το μάθημα, να διορθώσουμε...
που ξεχνάμε τον εαυτό μας και δεν συζητάμε θέματα που μας αφορούν και το μέλλον μας.
Κάθε κουβέντα από κάποιον με τόση εμπειρία, μόνο ωφέλιμη μπορεί να είναι.
Η υπομονή είναι αρετή...<br>UHURU!<br>


και ευτυχώς πάντα ανταμοίβεται! ;-)
Άβαταρ μέλους
kyra_daskala
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2006, 01:00
Τοποθεσία: Κηφισιά


Επιστροφή στο Ε' τάξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες